کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

از مهد آموختم (5)

1391/10/27 12:45
نویسنده : مامی کیانا
623 بازدید
اشتراک گذاری

برف بازي

ديروز صبح اينجا كلي برف باريد اما بعدش بارون اومد و برف ها آب شد باباكاوه رفت مهد دنبال كيانا.

كيانا هم با يك نايلون پر برف اومد خيلي از ديدن برف ذوق كرد و تو راه وقتي دونه هاي برف ميخوردن به شيشه ماشين سعي ميكرد با دست اونارو بگيره تو حياط هم كمي برف نشسته بود كيانا هم با كلي خوشحالي:  مامان خونه ما هم برف اومده!!!

 قبل از اينكه بريد ادامه مطلب بگم كه لطفا به گيرنده هاي خودتون دست نزنيد اشكال از حنجره خواننده ماست. عكس گرفتن و كل كل كردن هام با كيانا سر نگاه كردن به دوربين كم بود حالا موقع ضبط كردن صداش هم  كلي بايد باهاش سروكله بزنم كه :

مامان هر وقت گفتم شروع بخون. كيانا شروع. مامان جيش دارم. بعد از جيش حالا شروع. سكوت.

دوباره شروع. مامان خوابم مياد.

دوباره شروع. تا نصفه ميخونه

دوباره شروع .با صداي بلند و گوشخراش ميخونه

دوباره شروع. فوت ميكنه

دوباره شروع. هنوز نخونده ميگه بذار گوش كنم 

واااي خداي من اينقدر برام ناز ميكنه تا صداشو ضبط كنم.

 حالا هم اگه موقع گوش دادن يخورده گوشهاتون درد گرفت قبلش عذرخواهي ميكنم بهتر از اين نمي شد !!!!! 

در ادامه مطلب با ما باشيد....

 
 
كودكستان
 
اتل متل با دوستان        ميريم به كودكستان
 
چه بازيهاي خوبي         آخ چه جاي خوبي
 
سرسره و تاب داره          چندتا شير آب داره
 
در موقع تاب بازي          منو زمين نندازي
 
 

پي نوشت: البته خواننده اين شعر به علت علاقه شديد به آب بازي؛ ترجيح دادند به جاي تاب بازي از واژه آب بازي استفاده كنند

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رضوان مامان رادین
27 دی 91 16:13
ممنون گلم..خیلی لطف کردید


خواهش ميكنم
مامان ملیکا
27 دی 91 23:12
سلام دوستم
شما خیلی وقته که لینک ما هستید
دوستون داریم


خوشحاليم
مامان شیدا
28 دی 91 12:20
وای من که دلم غش رفت برای صدای ناز این دخمل ناز


ممنون كه تحمل كرديد قسمتهاي اوجش رو


مامان نیایش
30 دی 91 17:34
قلبونت برم من ایندگ نازی



آخي اينو فكر كنم نيايش گل خوش زبون من گفته
منم قلبونت برم بوس بوس
مام پارسا
3 بهمن 91 3:26
آخ دیدی چه برفی بارید....منو و پارسا هم کلی ذوق کردیم
ای جونم...این عکس پارسال کیاناست مگه نه؟....جیگر خاله پارسال تا امسال ماشالله کلی خانوم شده
الللللللللللللللللللللللللهی قربون صداش برم...تو اوج هم صداش قشنگ و شنیدنیه...آفرین عجییییییییجم
باز خوبه بعد از گذشت این مراحل می تونی شعر هاش رو کامل ضبط کنی...ولی من هنوز یه صدای ضبطی از پارسا ندارم که صدای خودم توش نباشه و نگم بقیه شو بخون



وقتي برف ميباريد گفتم الآن كه زهرا دوربين دستش ميگيره عكس ميندازه
اره خوب باز جاي شكرش باقيه آخرش صداشو ضبط ميكنم
خوب اشكالي نداره ميتوني جاي پارسا خودت بخوني و ضبط كني !!!!!!!!!




مام پارسا
3 بهمن 91 12:20
دقیقاً از باریدن برف و برف هایی که روی سقف ها نشسته بود کلی عکس گرفتم


پس عكسهاشو بزار ببينيم