کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

مادر

1391/11/7 9:33
نویسنده : مامی کیانا
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مادر 

به بهانه مرخص شدن خواهرم از بيمارستان و آرزوي سلامتي براي تمام مادرها  

 

گفتم مادر! گفت: جانم

گفتم درد دارم! گفت: بجانم

 گفتم خسته ام! گفت: پریشانم

 گفتم گرسنه ام! گفت : بخور از سهمِ نانم

 گفتم کجا بخوابم! گفت: روی چشمانم

 اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم

شادم !

 همیشه از درد گفتم و از رنج !

 ” مادر دوستت دارم ”

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
7 بهمن 91 9:27
خداروشکر مامانی خیلی از این خبر خوشحال شدم انشالله همیشه شادی وخنده باشه


ممنون عزيزم انشا...
مامان شیدا
7 بهمن 91 10:11
وای خدا را صد هزار با شکر که خواهرتان بهبود پیدا کردند .و می توانند در کنار فرشته کوچکشان باشند .شما هم خسته نباشید امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید .


مرسي دوست خوبم الهي آمين با آرزوي سلامتي براي شما و اليناي نازنينم
رضوان مامان رادین
7 بهمن 91 12:15
خدا را شکرررر.باور کن هر روز به وبلاگت سر میزدم تا زودتر خبر ترخیص خواهرتونو از بیمارستان ببینم.که خدا را شکر دیدم...
آخه منم دوران بارداری سختی داشتم.هر خانومی که مشکل پیدا میکنه تن و بدنم میلرزه



الهي ببخشيد كه نگرانتون كردم
آخي اره وقتي كسي سختي كشيده باشه خوب ميتونه درك كنه كه چقدر سخته
باز هم خيلي ممنون از اينكه به يادمون بوديد
مامان آروین (مریم)
7 بهمن 91 16:41
خدا رو هزاران مرتبه شکر که حال خواهرتون خوب شده و کنار خانواده اش هست . آرزوی سلامتی و شادابی برای همه دارم .


ممنون عزيزم با آرزوي بهترينها براي شما و خانواده عزيزتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
7 بهمن 91 17:31
خدا هیچ خونه ای رو بی مادر نزاره انشاا... خدا رو شکر که خواهرت به سلامت برگشت خونه امیدوارم که وجود مهربونش همیشه توی خونه گرم و پر انرژی باشه


الهي آمين عزيزم از آرزوي قشنگت خيلي ممنون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
7 بهمن 91 17:47
من از آپلود سنتر استفاده میکنم راستی شما تا حالا بلوز یا لباس جالبی برای خودتون دوختین یا شما هم مثل من از کوزه شکسته آب میخورین من امثال میخوام برای عید برای خودم لباس بدوزم لطفا اگه ایده یا مدلی داشتین راهمنماییم کنین


گل گفتي عزيزم اتفاقا چند روز پيش بوردا گرفتم ولي جديد نبود و مدلهاي چنداني نداشت تو فكرش هستم اگه چيزي پيدا كردم حتما خبرتون ميكنم
مام پارسا
8 بهمن 91 2:10
خدا رو صد هزار مرتبه شکر...بخدا خیالم راحت شد
سلام گرم من و تبریک صمیمانه منو بهش برسون و دست کوچولوی نی نی نازشو ببوس


ما كه داريم هر ساعت و دقيقه خدا رو شكر ميكنيم
باشه حتما عزيزم
مامان نیایش
9 بهمن 91 11:13
خدا رو شکر که خواهرت بهترن ان شا الله که بلا دور باشه
ني ني شكلك
15 بهمن 91 19:44
عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟ چرا آب به گلدان نرسیده است؟ بگو حافظ دل خسته ز شیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گم گشته به کنعان نرسیده است؟ اللهم عجل اللولیک الفرج