کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

الو 110

1391/11/7 10:58
نویسنده : مامی کیانا
547 بازدید
اشتراک گذاری

 

الو الو

 

كيانا طبق معمول يك شيشه شير ازم خواست.

فوري رفتم شيرو گرم كردم و آوردم.

هنوز لب نزده گفت كه نميخورم.

 باباكاوه هم كه همون نزديكي ها نشسته بود و شاهد اين صحنه بود از شير نخوردن كيانا ناراحت شد و گفت : اگه شيرتو نخوري خانوم گاوه ديگه واست شير نمياره!!!

كيانا فوري رفت گوشيو برداشت.

 الو 110 آقا پليسه، بيا بابامو ببر. باشه. بوس بوس خداحافظ!!!!تعجبتعجب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فتانه
7 بهمن 91 11:04
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
7 بهمن 91 11:20
سلام خوبید
اول : خبر مرخص شدن آبجیتون خلی خوشحالم
دوم : عکس کیانا خیلی خوشکله


ممنون دوست خوبم بوس بوس
مامان شیدا
7 بهمن 91 13:56
بچه ها حرفهایی میزنند که آدم اولش شوکه میشه بعد کلی کیف میکنیم از این همه شیرین زبونی قربونت برم عزیزم در نهایت هم تنها چیزی که میچسبه چند تا ماچ آبداره تا به قول الینا تا جیجرت حال بیاد . کیانا جونم بوووووووووس بووووووووس بووووووس


الهي از طرف من هم يه عالمه ماچ آبدار براي جيجر اليناي گلم
اره من و باباش هم شوكه شديم كه خدايا چي ميگه؟!!!!
مامان آروین (مریم)
7 بهمن 91 16:42
چه با مزه بود کارش ..... قربونش ......
تو این دوره زمونه اصلا نمیشه بچه ها رو گول زد .........


اينه ديگه دوره دوره فرزندسالاريه
امان از دست اين وروجك ها!!!!!
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
7 بهمن 91 17:36
چی بگم والا از این ورووجکا هر چی بگی بر میاد یه ماچ آبدار بوزلگ برای کیانای شیرین زبون


اره والا يه موقع هايي آدم تو جوابشون ميمونه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
7 بهمن 91 17:41
عزیزم همون طوری که عکس های کیانا جون رو آپلود میکنی برای وبلاگ ، اون عکس تقویم رو آپلود کن و آدرس آپلود رو تو قسمت نظرات برام بزار البته میدونم این روزا به خاطر خواهر جون سرت شلوغه ضروری نیست فقط برای ایده گرفتن میخواستم بازم ممنونم


باشه عزيزم در اولين فرصت عكسهاشو ميزارم
مام پارسا
8 بهمن 91 2:12
ای جوووووووووووووووووووووونم
قربونت برم من دخمل شیرین خاله
آفرین عزیزم...یه بار هم بگو 110 بیاد مامانی رو ببره تا ما راحت بشیم


خودش ميدونه ماماني بيشتر به دردش ميخوره
اون موقع من هم زنگ ميزنم به 110 ميگم خانوم زهرا رو به عنوان شريك جرم بيارن اونجا تا خيالم راحت بشه
مام پارسا
8 بهمن 91 2:12
ولش کن پشیمون شدم...آخه اون وقت من به کی بگم: مونا ها موناااااااااااااااااااااا


همينو بگو والا واسه همين هم گفتم ميارمت پيش خودم كه تو هم راحت تر باشي ميترسم نتوني تحمل كني
مامان ملیکا
9 بهمن 91 8:46
کیانا شکلاته


اره ديگه بعضي وقتها شكلات شيرينه گاهي اوقات هم از نوع تلخش موقعي كه لجباز ميشه
مامان نیایش
9 بهمن 91 11:14
وای چه با حال عجب وروجکیه


آره ديگه اينم از نتايج فرزندسالاريه
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
16 بهمن 91 12:05
ای جانم دخملیمون حالا دیگه تهدید میکنه


اره قربونش برم خيلي شيطون شده