کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

تقويم سال جديد

1391/11/8 12:21
نویسنده : مامی کیانا
2,931 بازدید
اشتراک گذاری

 

 2013

امسال تصميم گرفتم يك تقويم با تم كيتي براي كيانا جون طراحي كنم عكسهاشو تو صفحه بعد ميزارم تا شما دوستان هم استفاده كنيد اگر نظر يا پيشنهادي براي بهتر شدن داريد لطف كنيد چون هنوز براي چاپ نفرستادم و ميخوام قبلش اشكالاتش رو بگيريم.

ممنون از همه دوستان خوب و مهربون مامان وبلاگي كه به ما سر زدند و جوياي احوالات خواهرم بودند.

وقتي آدم سلامتيشو از دست ميده تازه به ياد مياره كه سلامتي چه نعمت بزرگيه به اميد سلامتي براي همه و بهبودي تمام مريضاني كه  روي تخت بيمارستانها روزهاي سختي رو سپري ميكنند.

1

 

2

 

3

 

4

 

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
8 بهمن 91 13:22
سلام مامی کیانا هنرمند
خیلیییییییییی خوشکله میشه بگید با کدوم نرم افزار درستش کردید منم دوست دارم با اجازه شما اگر اشکالی نداره برای ستایشم درست کنم حرف نداشت
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶……..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶……
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶……….
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶……..
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…..
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶….
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….



مرسي عزيزم با فتوشاپ درست كردم عكسهارو هم از سايتها گرفتم ميتونم كمكتون كنم
مام پارسا
9 بهمن 91 1:20
وااااااااااااااااای چه خوشگل شده تقویم جیگرم
مبارکش باشه ایشالله
دست گلت درد نکنه مامانی


خواهش ميكنم عزيزم
مام پارسا
9 بهمن 91 1:25
مونایی فقط یه نظر دارم راجع به این تقویم:
به نظرم کاش یه جوری کار می کردی که عکس مار و تبریک سال نو رو می تونستی توی فصل بهار قرار بدی...و قویم رو چهار برگ کنی
آخه هر کسی که بخواد از این تقویم استفاده کنه از روز اول عید باید برگه بالایی رو که این همه روش کار کردی رو برداره و فصل بهار رو بیاره اولین صفحه...اون وقت به نظرم هم زحمتت هدر میره و زیاد دیده نمیشه و هم اینکه اگر بخوای تعداد بالا چاپ کنی توی تمام تقویم ها یه برگ بلا استفاده ست و فقط هزینه اش بالا میره
البته مهم نظر و نگاه خودته ...شاید فکر دیگه ای واسه این برگ داشته باشی که من نمی دونم
در کل خیلی خیلی خوشگله



اره اين هم خوب هست راست ميگي ولي تو صفحه بهار ديگه جايي براش نمونده
شايد صفحه اول رو فقط واسه خودم چاپ بگيرم
مامان آروین (مریم)
9 بهمن 91 7:35
سلام ، خیلی قشنگ بودند ..... حتما بدین چاپ کنن ....... کیانا جونم رو از طرف من ببوسی از نوع آبدار ها!!!!


مرسي ممنون عزيزم چشم خاله ي مهربون


مامان شیدا
9 بهمن 91 9:50
سلام مامی کیانای عزیز . بابا هنرمند =D
خیلی قشنگ شده مخصوصا لباس کیانا جون که تو هر فصلی مطابق با اون فصل هست ما که کلی دلمون آب شد که از این هنرانداریم امیدوارم روز های قشنگی را در این سال در کنار هم بگذرانید


خواهش ميكنم عزيزم ما رو شرمنده كرديد قابل شما رو نداره براي شما هم آرزوي بهترينها رو دارم
مامان نیایش
9 بهمن 91 11:17
عزیزم خیلی قشنگ بو آفرین عالی بود مبارکش باشه ایشالا سال جدید رو با خوبی و خوشی و شادی شروع کنید میتونی بگی عکس ها رو از کجا پیدا کردی نیایش عاشقه کیتیه میدونم اگه ببینه عاشق این تقویم میشه کاش منم بلد بودم براش درست کنم آفرین مامان هنرمند


مرسي عزيزم عكسها رو براتون ميزارم عزيزم
مامان ملیکا
9 بهمن 91 11:32
تقویم زیبایی شد آفرین به مامان هنرمند کیانا جان

من هم مدتیه دارم دنبال یه نرم افزار تقویم ساز میگردم
اگر نشد تو فتوشاپ اینکار رو میکنم
ممنون میشم کمکم کنید.


حتما عزيزم چرا كه نه
مامان پریا
9 بهمن 91 22:19
خیلی خیلی ناز شده


با تشكر
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 بهمن 91 1:51
وااای دستت درد نکنه خیلی ناز شدن من دیگه روم نمیشه تقویم خودمو رو کنم مبارکش باشه انشاا... که همه روز هاش پر از خوشی و شادی باشه براتون


چرا عزيزم مهم اين كه وقت گذاشتي و خواستي يك يادگاري قشنگ به افتخار دختر گلت درست كني
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 بهمن 91 1:55
خانووم اجازه یه سوال برای چاپ روی چه کاغذی چاپ میکنین ؟ برای دانلود هلو کیتی نوشتین بگراند هلو کیتی ؟


ميام و تو وبلاگتون جواب ميدم عزيزم
مامان پارسا
11 بهمن 91 8:24
عزیزم خیلی قشنگ شده منم میخوام برای پارسا درست کنم اگه اشکال نداره یه ذره راهنماییم کنید چگونه درستش کردین اینم بگم من کار کردن با فتوشاپ رو بلد نیستم


خواهش ميكنم
حتما يك پست آموزشي ميزارم براتون
مامان آوينا
14 بهمن 91 8:57
خيلي زيبا شده دستتون درد نكنه
منم دوست داشتم درست كنم اما بلد نبودم
عكساي دخملتونم خيلي خوشگل شده



سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد اگه وقت كنم يك پست آموزشي ميزارم براي مامانها عزيز
مریم--------❤
17 بهمن 91 13:24
سلام عزیزم
خوبی؟کیانا جون خوبه؟
از تقویم هاتون استفاده کردم....واسه همین لازم دونستم تشکر کنم


خواهش ميكنم قابلي نداشت گذاشتم تا همه بتونندازش استفاده كنند
مریم--------❤
17 بهمن 91 13:26
سلام عزیز
یه سوال
میتونی برام همین عکسارو تو سایز بزرگ(یعنی حجم بالا)برام بفرستی؟


چطوري بفرستم ايميل؟
مریم--------❤
17 بهمن 91 14:10
آره عزیز با ایمیل
مریم--------❤
17 بهمن 91 14:12
لینک شدی عزیزم


مرســـِي
مامان پرنیا
17 بهمن 91 21:51
سلام گلم تقویمت خیلی خیلی زیباست خیلی خوشم اومد واقعا خسته نباشید
میشه یه در خواست کنم؟
فایل تقویماتو با سایز واقعی برام میل می کنین تا من عکسای دخملمو جاش بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خواهش ميكنم عزيزم حجمش خيلي بالاست ايميلش خيلي وقت گيره آدرس ايميلتو بزار امتحان ميكنم
مامان سما
18 بهمن 91 12:43
سلام منم از اينها واسه سلنا جونم ميخوام. ميشه لينك اموزشي رو بزاري.آخه مرخصي زايمانم تا اسفنده و قبلش انجام بدم كه ديگه وقت پيدا نميكنم.مرسي بازم


سلام خوشحالم ز آشناييتون گذاشتم پست آموزشي رو
مامان تنها
19 بهمن 91 15:41
ازتون خواهش می کنم به من هم کمک کنید. یکمی فتوشاپ بلدم تو رو خدا کمکم کنید بتونم من هم این تقویمو برای بچه هام درست کنم برام خیلی مهمه خواهش میکنم راهنمایی ام کنید. منتظرم من تازه به جمع ند ند وبلاگی ها وارد شدم.


مامان مهربون به شما تصيه ميكنم الفباي فتوشاپ رو از طريف كتابهاي آموزشي و يا cdياد بگيريد خيلي آسونه كافيه اراده كنيد
مامان پرنیا
19 بهمن 91 16:05
سلام عزیزم ممنون از این همه محبت fmn.arch91@yahoo.com نمیشه zipکنین فایل عکسو راحت تر میشه فرستاد
مامان سما
27 بهمن 91 12:45
سلام خوب هست. مزاحم هميشگي شرمنده . چند تا سوال دارم كه اگه تو وبلاگ سلنا جان وقت بزارين جواب بدين ممنون ميشم. راهنمايي ميكنين واسه انتخاب سايز عكس بكگراند و تقويم و عكس هاي سلنا جان و اينكه جنس اش واسه چاپ و سايز چي باشه بهتر ميشه كه موندگار باشه مرسي .منتظرم
مامان آمیتیس
27 بهمن 91 18:05
سلام مامان کیانا جون....

عکس اون مار که تو صفحه اول تقویم کیانا جون گذاشتین رو از چه سایتی باید دانلود کنم؟


ميام وبتون
مامان بهار
18 اردیبهشت 92 16:37
عزیزم واقعا زیباست.مرحبا داری به خدا.میشه به منم کمک کنی تا واسه دخترم درست کنم؟ممنون میشم


خواهش ميكنم عزيزم
حتما