کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

بك گراند تقويم فصلي با تم هلو كيتي

1391/11/11 20:01
نویسنده : مامی کیانا
6,681 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستان عزيزي كه علاقه مند هستند واسه عزيزاشون تقويم طراحي كنند.

مامان هاي عزيز بك گراند 4 فصل رو تو صفحه بعد گذاشتم تا بتونيد توي فتو شاپ خيلي راحت ازش استفاده كنيدقلب

 

بهار

 

تابستان

 

پاييز

 

زمستان

 

قابل توجه دوستاني كه به تم كيتي علاقه دارند اسم يك سايت ميزارم كه توش بك گراندهاي زيادي از هلو كيتي داره ميتونيد راحت ازش استفاده كنيد

http://www.portalbrain.com/hellokitty/hellokittywallpaper.html

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
11 بهمن 91 11:58
ممنون از این همه مهربونی







خواهش ميكنم عزيزم
مام پارسا
11 بهمن 91 12:36
خییییییییییییییییلی نامردی....حالا من با بک گراند هلو کیتی واسه پارسا چه کاری بکنم...


آخي ديگه تو اين دوره زمونه دختر پسر نداره عزيزم ول كن اين حرفهارو
مام پارسا
11 بهمن 91 12:42
شوخی کردم....دستت درد نکنه..... حالا تو که اینهمه زحمت کشیدی یه زحمت هم واسه ما پسردار ها بکش


من هم شوخي كردم باشه عزيزم ببينم اگه تونستم يك بك گراند مك كوييني به خاطر پارساجونم ميزارم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 بهمن 91 2:07
خیلی مهربونی مامانی


خواهش ميكنم عزيزم كاري نكردم
مامان کیانا
15 بهمن 91 10:00
سلام مامی جون . دستت درد نکنه عزیزم . تقویمی رو که زحمت کشدی بودی و برام فرستادی بازش کردم ولی من هیچی از فتوشاپ بلد نیستم


خيلي سخت نيست تا جايي كه بتونم كمكتون ميكنم
مامان نیایش
15 بهمن 91 12:03
ممنون مهربونم خیلی زحمت کشیدی دوستت دارم


خواهش ميكنم عزيزم
مام پارسا
15 بهمن 91 15:58
الهی قربونت برم مونای خوبم...مرسی که به یادمی..همچنان در گیر مهد گذاشتن پارسام البته از شنبه نبردمش چون تب داره
واسه همین اصلاً وقت پای کامپیوتر نشستن ندارن...الانم پارسا خوابه و من بالاخره بعد از 4 یا 5 روز کامپیوتر رو روشن کردم


اره كيانا هر روز مياد گزارش ميده
مام پارسا
15 بهمن 91 15:59
ای باباااااااااااااا گفتم الان اگه بیام تقویم با تم مک کویین خاله جون پسرم براش آماده کرده...زهی خیال باطل


وقت نكردم عزيزم اين روزها يخورده سرم شلوغ بود
مام پارسا
15 بهمن 91 15:59
شوخی کردمااااااااااا...می دونم خودت سرت شلوغه...فقط محض خنده گفتم بخدا


اي بابا اين چه حرفيه اگه من بخوام با اين حرفهات ناراحت بشم كه مونا نيستم يادته ميومدم خونتون با من قهر ميكردي
مامان کیانا
16 بهمن 91 10:54
سلام . وامی کیانا کی آنلاین می شی در مورد فتوشاپ سوال دارم . هیچی بلد نیستم و فرصتی هم تا تولد کیانا نمونده



ميام حتما سر ميزنم
مامان کیانا
17 بهمن 91 11:00
مامی جون چند تا کار کوچیک دارم ولی هیچی از فتوشاپ سر در نمی یارم . مثلا می خوام متن کارت دعوت کیانا رو تصحیح کنم ولی نمی دونم چه طوری ؟


اومدم پيشت
مامان کیانا
17 بهمن 91 13:23
میشه خودت برام درستش کنی ؟ البته اگه برات زحمتی نیست و فرصت داری؟


حتما اگه بتونم دريغ نميكنم
مامان کیانا
17 بهمن 91 13:40
مامی جون فرستادم عزیزم .
مامان تنها
19 بهمن 91 15:30
سلام واقعا از کارهای زیباتون لذت بردم میشه برای من هم بفرستید واقعا ممنونتون میشم.


خواهش ميكنم اينكه من فايل رو تك تك براي دوستان بفرستم خيلي وقت گيره سعي ميكنم فايل تقويم رو بصورت لايه باز روي وبلاگم بزارم
♥ مامان آمیتیس ♥
22 بهمن 91 19:13
سلام...
اگه زحمتتون نمیشه کاش آموزش مرحله به مرحله درست کردن تقویم رو میذاشتین....
منم خیلی دلم میخواد برای دخترم تقویم درست کنم....
اگه موفق بشم خیلی دعاتون میکنم....



سلام مرحله به مرحله توضيح دادن يكمي مشكله آخه بعضي از نكته ها رو نميشه توضيح داد بايد عملي ديد هر كمكي ازم بر بياد دريغ نميكنم