کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

wallpaper

1391/11/18 13:06
نویسنده : مامی کیانا
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

به افتخار دوست عزيزم مامان پارسا جوني و تمام مامانهايي كه آقا پسر دارند و يا ميخوان از تم هاي ديگه اي استفاده كنند چندتا سايت ميزارم كه wallpaper هاي باكيفيت داره.

 تو اين سايت ميتونيد wallpaperهاي جالب و جذابي از كارتونهاي ديزني مثل ماشين ها،پو ودوستان، گوفي،پيترپن،سفيدبرفي،تينكر بل،ميكي موز ... و يا انيميشن هاي جذابي مثل شرك،ماداگاسكار و غيره پيدا كنيد

خود سايت عكسها رو طبقه بندي كرده قسمت بالا مثلا: انيميشن،ديزني،....

http://cartoon-excellence.com

 

اگه باز هم سايتهاي خوبي پيدا كردم تو همين قسمت براتون ميزارم

تو اين سايت هم عكسها در قسمت چپ دسته بندي شده و ميتونيد از قسمت گالري كارتون رو انتخاب كنيد

http://www.dream-wallpaper.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مام پارسا
18 بهمن 91 13:46
الللللللللللللللللللللللللللللللللهی قربونت برم عزیز دلم
خیلی ماهی مهربونم...دست گلت درد نکنه


بوس بوس بيشتر از اين منو شرمنده نكن
مام پارسا
18 بهمن 91 13:47
خیییییییییییییلی والپیپر های خوشگلی داره...بازم ممنون


خواهش ميكنم عزيزم اميدوارم بتوني يك پسرونه خوشگل از بينشون انتخاب كني
مام پارسا
18 بهمن 91 13:47
دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممم


من بيشتر!!!!
زيبا
18 بهمن 91 18:12
سلام ممنون از لطفتون منم خيلي دلم ميخواد براي پسرم تقويم درست كنم ولي اصلا فتوشاپ بلد نيستم خصوصا از لايه ها اصلا سر در نميارم


به شا مامان مهربون توصيه مي كنم الفباي فتوشاپ رو ياد بگيري بقيه اش ابتكاره فقط يخورده اراده
من هم در خدمتم
مریم--------❤
20 بهمن 91 16:35
سلام گلم! خصوصی رو چک کن
یه دوست
20 بهمن 91 16:56
سلام یه خواهشی دارم ازتون یکی از بستگان من 1اسفند تولدشه من دارم براش یه فراخوان وبلاگی میزنم که همه برن تو وبش تبریک بگن بهش.. اگه شما هم بیاید باعثه خوشحالیه. نزدیکای 1اسفند شد بیاید و بهش تبریک تولد بگید.ممنون این هم وب اون بنده خداست http://girlly.blogfa.com/
مامان کیانا
21 بهمن 91 13:16
سلام . ایمیل به دستم رسید بی نهایت ممنون .


خواهش ميكنم دوست خوبم
مامان ملیکا
23 بهمن 91 17:30
ممنونم عزیزم بابت این همه مهربونی


خواهش ميكنم
مامان سما
28 بهمن 91 19:25
سلام . من بك گراندم همه حالت افقي داره حتي ديدم واسه شما هم كيتي ها تو سايت افقي بودن حالا چجوري مثل شما عمودي كنم عكس رو ؟خواهشا جواب بدين مرسي


ميام وبتون