کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

سالاد عشق

1391/12/1 12:46
نویسنده : مامی کیانا
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي رسيديم خونه زودي برنج و خورشتي كه از شب قبل آماده كرده بودم رو گذاشتم رو اجاق و ظرفهاي نهارو وسايل سالاد رو آماده كردم بعدش رفتم تا لباسهامو عوض كنم.

وقتي برگشتم تو آشپزخونه كيانا رو صندلي كنار ميز نشسته بود دستش هم همون چاقو تيزه بود كه همش بهش ميگم دست نزن!!!

نه تنها دست نزده بود بلكه واسه ما سالاد هم درست كرده بود تمام گوجه ها رو ريز كرده بود يه نگاه به گوجه ها انداختم يه نگاه به دستاش و بعد به چشماش. گفتم : كياناااااا

گفت: مامان من ديگه بزرگ شدم مگه خودت نگفتي، مامان گلم مواظب بودم.

سالاد

واي كه چقدر خوشمزه بود يك سالاد با طعم عشق با دستان سر آشپز كيانا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان فتانه
1 اسفند 91 17:56
وایییییییی چه کار خطرناکی ....خانمی ما اپ کردیم


حتما سر میزنم
رضوان مامان رادین
1 اسفند 91 18:27
خوش به حالتون چه سالادی خوردید...کی میشه ما هم از این سالادها بخوریم


به زودی ایشالا رادین خان هم دست بکار میشن...
سالادی
نیمرویی
پلویی چلویی
چیزی مهمونتون میکنند
مامان ملیکا
1 اسفند 91 19:58
آفرین به آشپز کوچولوی خوشگل ما
دستت درد نکنه کیانا جون


خواهش میکنم مهمون ما باشید و از دست پخت کیانا لذت ببرید
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 اسفند 91 20:32
منم از این سالاد مییییییییییییییییی خوام


بفرمایید خاله جون تا دلتون بخواد از این سالادها درست میکنم واستون این که کاری نداره
مامان ملیکا
1 اسفند 91 23:46
سلام ،دوست خوبم ما به یاری پیامکی شما نیازمندیم
لطفا کد 302 رو به شماره 20009592ارسال کنید...ممنون


حتما همین الان فرستادم
نظر من اینه
2 اسفند 91 1:05
ببخشیدا ولی چرا فکر میکنید خوندن مسایل خصوصی زندگیتون و دیدن لباسهای خونه بچه هاتون برای دیگران جالبه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خواهش میکنم عزیزم نظر شما هم برای من محترمه هر کسی میتونه هر برداشتی داشته باشه و این برداشت شخصی شماست و اصلا هم منو ناراحت نمیکنه چون برای نوشتن وبلاگم هیچوقت چنین قصدی نداشتم در اصل این یک دفترچه خاطرات اینترنتیه که منو با دوستان خوبی مرتبط میکنه فکر نمیکنم با گذاشتن عکس و نوشتن خاطرات کسی رو ناراحت کرده باشم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
2 اسفند 91 9:38
وای پنجه طلا من اگه بودم دستامو هم می خوردم


اره واقعا خوشمزه بود یادم نیست فکر کنم من هم چندتا از انگشتهاموخوردم
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 12:26
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما نه تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان فتانه
2 اسفند 91 13:12
بله خانمی ما ساروی هستیم شما چطور؟


بزن قدش !!!
با افتخار ما هم ساروی هستیم خیلی خیلی از آشناییتون خوشبختم


مام پارسا
2 اسفند 91 16:09
ای جووووووووووووووونم...اون سالاده واقعاً خوردن داشت هاااااااااااااااااااااا
فقط خاله جون خیییییییییلی مواظب دستات باش...با اینکه بزرگ شدی ولی هنوز هم چاقو برات خطرناکه
...خیلی خطرناکه حسن...
آخییییییییییییییییییی مونا خاطرات قدیممون یادش بخیر...الان یهو یادم افتاد..تو هم یه کم فکر کن (مرغ فروشی و اینا)


اره كارش خيلي خطرناك بود خدا به خير كرد
امان از دست خاطرات گذشته اره بابا منو ياد شعر مهندس!!! چرا بنزين تموم شد؟ حروووووم شد حرووووم شد انداختي!!!!!
مامان کوروش
2 اسفند 91 19:36
سلام عزیزم ممنون از راهنماییت ولی نمیدونم چرا ادرس فصلها که گذاشتی واسه من باز نمیشه دوباره امتحان میکنم به هر حال از محبتت ممنون عزیزم کیانا جون رو ببوسید بازم ممنونم


خواهش ميكنم يخورده حوصله كني باز ميشه الان امتحان كردم
عاطفه مامان مهرسام
2 اسفند 91 22:33
سلام
ممنون که به وبلاگمون سر زدید
و بابت راهنمایی تون هم ممنونم
چه دخمل نازی دارین
خدا حفظش کنه براتون


ممنون عزيزم خواهش ميكنم
مامان کیارش
3 اسفند 91 8:55
سرآشپز کیانا شما به دلیل خوشمزه بودن سالاد عشق برنده یه عالمه مهربونی و از جانب ما شدید


واي كه اين بهترين هديه است ممنون
مامان کیانا
3 اسفند 91 12:11
سلام خانمی . کیانا خانم چه طوره ؟ الهی گفتی سرخک گرفته خیلی ناراحت شدم . ایشالله که همیشه صحیح و سالم باشه . عزیزم دستور ژله رنگین کمان رو از وبلاگ کودک من گرفتم . برو تو قسمت آلبوم غذاها و دسرها ، صفحه آخر طرز تهیه ژله رو نوشته . اگه نتونستی پیدا کنی بگو تا خودم برات بفرستم . این هم لینکش هست .
http://koodakeman91.niniweblog.com/pat55-3.php


دست گلت درد نكنه مرسي سر وقت ميرم ميبينم
مامان کیانا
3 اسفند 91 12:12
کیانا نمی ذاره مطالب رو بخونم همش دست می زنه به کیبورد سر فرصت بهت سر می زنم .


الهي قربونش برو عزيزم به كيانا جوني برس
مامان آروین-مریم
3 اسفند 91 12:40
سلام دوست خوبم
برای آروین از سایت bofy.blogfa.com قالب سفارش دادم که الان آماده هست .
لطف میکنید به همون آدرس بروید و قالب آروین رو ببینید و در موردش بهم نظر بدین ....
نظرتون رو تائید نمیکنم ، صادقانه بهم بگین اگه موردی داشت . چون هنوز وقت اصلاح کردنش هست . متشکرم .



حتما مريم جون


مامان یلدا و سروش
5 اسفند 91 1:19
سلام خدا حفظ کنه این گل دختری رو. اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون منو خبر کنید تا کنار اسمتون لینک کنم.




سلام عزيزم اومدم تو وبلاگتون ولي نميتونم نظر بدم اخه كد امنيتي نميده/
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 اسفند 91 11:37
به به دیگه خانوم شدی واس خودت دخمل ناز خاله بوووووووووووووووووووووووووس


ممنون عزيزم
مام پارسا
6 اسفند 91 9:49
خانوم گل به یه بازی دعوت شدی
بدو بیا پیشم


حتما عزيزم
مامان نیایش
6 اسفند 91 16:28
وااااااای وووووووووی
عزیزم چه کار کردی کیانا
الهی قربون اون دستای کوچولوش که سالاد عشق درست کرده تو رو خدا مواظب باش عسلم


اولش واقعا ترسيدم آخه اون چاقو خيلي تيزه بعدش با زبوني كه واسم ريخت اروم شدم
مامان شیدا
13 اسفند 91 14:54
وااااااااااااای خدای من چه لذتی بردی از اون سالاد .
قربون این دخمل با محبت


ممنون عزیزم
مامان فاطمه
1 فروردین 92 14:16
عیدتان مبارک چه نازه صداش بخولمش