کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

3 سال چه زود گذشت!!!!

1391/12/22 14:29
نویسنده : مامی کیانا
530 بازدید
اشتراک گذاری

 

سنبل

امروز از کنار بیمارستانی که کیانا اونجا بدنیا اومده بود گذشتیم و خاطرات رو مرور کردیم چقدر کیانا لذت برد و ذوق کرد.

یاد روزهای قبل از زایمان، پیاده روی با باباکاوه تو پارک و کوچه های اطراف خونمون. چه دوره خوبی بود هر شب بعد پیاده روی باباکاوه یک فیلم از اون ایرانی ایرانیش از سوپری سر کوچمون میگرفت.با بازیگرهای معروفش مثل احمد پورمخبر و جواد رضویان و ... با هم میشستیم و نگاه میکردیم. درواقع یک کلوپ خونگی راه انداخته بودیم و هرکسی میومد خونمون چندتایی رو با خودش میبرد.

گاهی اوقات واقعا حوصله مون سر می رفت. مدتیه که دیگه از فیلم گرفتن و فیلم دیدن خبری نیست.

من همیشه عاشق روزهای آخر سال بودم. شور و شوق عید و خرید و هوای عالی و حالا 3 ساله که یک حال و هوای دیگه داره تولد دخترمون کیانا 23 اسفند و باید بگم خودم هم متولد 28 اسفند هستم. حالا دیگه عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق اسفندم مخصوصا نیمه دومش.نیشخندخوب دیگه مگه چیه!!!!!! اکشالی داره!!!!نون بخرم!!!!نفت بیگیرم!!!!! این شبها هم که کلاه قرمزی میده من و کیانا عاشقشیمماچ

یاد روزهایی که کلاه قرمزی دراومده بود بخیر یادمه اون سال ما رفته بودیم مشهد و تو بازار پر بود از اجناسی که عکس کلاه قرمزی داشت از کیف و تی شرت گرفته تا عروسک های کوچیکی که با فنر سر خودکارها و مدادهامون میذاشتیم. من هم یه چندتایی گرفته بودم. یادش بخیر فرفره چوبی های رنگ و وارنگی که هر وقت مشهد میرفتیم سرگرمی مون بود.

سخن رو کوتاه کنیم بالاخره اینکه زمونه ما با زمونه بچه هامون خیلی فرق کرده ولی هنوز دعای مادرها و پدرها برای بچه هاشون عوض نشده. از قول مامانم که همیشه دعای بعد نمازشو برای بچه ها و نوه ها میخونه عاقبت بخیری، تن سالم، دل خوش، بخت سپید، عمر باعزته.

تو چند کلمه کوتاه ولی کامل و جامع برای خوشبختی و سعادت فرزندامون.

دعاهای خوبتون رو از ما دریغ نکنید سلامــــــــــــــــــــــت باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدپارسا
23 اسفند 91 0:23
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت خاله جوووووووووووووووووون



عزيزم ممنون از محبتتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 اسفند 91 1:14
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .


دوستون داريم يه عالمه ممنون عزيزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 اسفند 91 1:24
مامانی تفلد عیدشما مبارک یادتونه که کلاه قرمزی میگفت . انشاا... که حضور سبزت توی خانواده همیشه و همیشه گرم و پر احساس باشه . تن سالم دل خوش بخت سپید عمر با عزت رو از ته دل برای شما و خانواده گرامی خصوصا کیانای عزیز که شب تولدشه آرزو دارم راستی منم زمستانیم میگم چرا خونم برات میجوشه


اره اره خوب يادمه اتفاقا همه دوستهام براي تبريك تولدم به من ميگفتن تفلد عيد شما مبارك آخه همه چي با هم قاطي ميشد تبريك تولد و عيد و با هم ميگفتن
چه سعادتي پس شما هم بچه زمستونيد از راه دور ميبوسمتون
از دعاي قشنگتون هم ممنون
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:16
عزیزم چه دخترنازی خداحفظش کنه
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم


ممنون عزيزم حتما
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
23 اسفند 91 8:25
تولد شما و کیانا جونی ممبارررکککک
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ




مرسي عزيزم چه زود همه اومدند تبريك گفتند اي واي من هنوز پست تولدو نذاشتم از اينكه به ياد ما هستيد ممنون
محبوبه مامان الینا
23 اسفند 91 9:10
پس تولد مادر و دختر مبارک باشهواقعا چه زود میگذره مثل برق و باد


اره واقعا ممنون عزيزم
مام پارسا
23 اسفند 91 12:16
ای جوووووووووونم دلم....چقدر قشنگ احساستو گفتی .یاد همه چیز هایی که گفتی مثل کلاه قرمزی و شور و شوق بچگی هامون بخیر
مامان فتانه
23 اسفند 91 18:02
وای خانمی ببخشید که ما دیر اومدیم....تولدت هزاران بار مبارک کیانا جون انشالله تولد 100سالگیت عزیزم


عزیزم ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست خیلی خیلی لطف کردید
مامان آروین (مریم)
24 اسفند 91 11:54
تولدت مبارک عزیز دلم ........
یادآوری خاطرات خیلی لذت بخشه مخصوصا خاطرات بارداری و زایمان ............ من خودم هم چند روز قبل از تولد 1 سالگی آروین همش یاد پارسال بودم و تو ذهنم میگفتم پارسال این موقع اینکار میکردم و فلان کار و ......


اره عزیزم من که این چند روز همش تو گذشته زندگی میکردم نمیدونم چرا !!!
ولی خیلی لذت بخش بود بین خودمون بمونه خیلی دلم واسه اون روزها تنگ شده!!!!!؟؟؟؟
مامان نیایش
24 اسفند 91 17:38
عزیزم تولد خودت هم پیشاپیش مبارک شاید دیگه نتونم بیام اون روز برا یهمین زودتر تبریک گفتم مگه چیه؟نو.ن بگیرم؟
خیلی با مزه بود آره این کلاه قرمزی هیچ وقت برا یآدم قدیمی نمیشه همیشه قشنگه
عزیزم براتون آرزوی سلامتی دارم و هم اون دعاهای قشنگی که خودت کاملش رو نوشتی خوش باشید همیشه کیانا جون رو ببوس


واااي مرسي عزيزم اولين نفريبوديد كه تولدتمو تبريك گفتيد از اين همه لطفي كه به ما داريد واقعا ممنون دوستون داريم خيلي زيــــــــــــــــاد
الهي كه خوشتـــــــــــــــــــون بياد