کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

شكل چي شدم؟

1392/1/22 12:20
نویسنده : مامی کیانا
614 بازدید
اشتراک گذاری

بازي جديدي كه ياد گرفتي اينه كه جديدا خودتو به شكلهاي مختلف در مياري مثلا لباسهاي منو ميپوشي، يا به جاي اينكه شلوارو پات كني ميزاري روي سرت،روسريها رو دور كمرت ميبندي و دامن درست ميكني بعدش جلوي آينه وايمستي و با خودت بازي ميكني.عینک

و از من ميپرسي كه مامان شكل چي شدم؟ واي كه با ديدن ورژنهاي مختلف و بامزه از تو اولش كلي با هم به قيافت ميخنديم و بعدش هم بايد فكر كنم كه واقعا شكل چي شدي حدس زدنش گاهي اوقات خيلي سخت ميشه، اگه اشتباه كنم حسابي ناراحت ميشي گاهي اوقات هم قهر ميكني!!!!!

بطور مثال چند نمونه:

شكل موش سرآشپز با كلاه دمي ديگ

سرآشپز

شكل دانشمند كوچولو با عينك عزيز جون

دانشمند كوچولو

شكل جوجه اي كه تازه از تخم بيرون اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جوجه

اي جونم دلم ميخواد همين الآن نوك دماغ جوجه كوچولو رو گاز بگيرمنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان فتانه
22 فروردین 92 22:37
چه بامزه نازی


بوس بوس
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:20
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود
آپم دوست داشتی بیاین پیشمون
تعطیلات خوش گذشت
عزیزم چقدربامزه شدی


ما اومدیم
الیسا
23 فروردین 92 21:19
سلام خاله جون چه نی نی ناز ودوستداشتنی دارین خدا براتون حفظش کنه
منم اسمم الیسا2 سالمه خوشحال میشم به وبم بیاین
دوستتون دارم


حتما عزیزم
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
24 فروردین 92 2:29
دقیقا مثل ستایش من همش تو حسه ایستاده جلو اینه موهاشو شونه میکنه رژلب میزنه البته از نوع عروسکیش شال و روسری ها رو از کشو میاره بیرون ما هم در حال جمع و جور کردن برنامه مد دخترکم


وای که کشتن ما رو این دختر وروجک ها خدا به دادمون برسه که وقتی بزرگتر میشن چه شود !!!!!
تازه کیانا جدیددا موقع مهمونی رفتن رو لباسهای من هم نظر میده
محبوبه مامان الینا
24 فروردین 92 8:48
منم دقیقا حس شما رو دارم و دوست دارم این جوجه کوچولو رو بخورم
خیلی ناااااااااااازی عزیزم


ممنون عزیزم
مام پارسا
24 فروردین 92 12:10
ای جااااااااااااااااااااااااااانم...خاله قربون موش سر آشپز و دانشمند کوچولو و جوجه خودش بشه
واقعاً نوک اون دماغ کوچولو گاز گرفتن هم داره


اره من جای شما هم گاز گرفتم یک کوچولو
مام پارسا
24 فروردین 92 12:10
جیگرمو ببوس


بوس بوس
رضوان مامان رادین
25 فروردین 92 15:29
ای جونم...عاشق اون عکسیم که عینکو برعکس زده


اینم یک مدلشه دیگه مدل93
الیسا
26 فروردین 92 19:00
مر30 خاله جونم لینک شدین
کیانا جون خیلی نازه


بوس بوس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
27 فروردین 92 1:53
منم یه گاز کوچولو بگیرم ؟ جالبه پرستش هم همش میره جلوی آینه میپرسه مامان شکل چی شدم ؟


از دست اين دخترهاي ناز نازي و وروجك كشتن مارو به خدا
مامان آروین
27 فروردین 92 13:34
سلام به سر آشپز کوچولو و دانشمند بزرگ
مامانی خیلی وقته به ما سر نمیزنید دلمون براتون تنگ شده


ما همين الآن اومديم
الهه مامان یسنا
28 فروردین 92 1:16
اگه گاز گرفتی از شرف منم جاش رو بوس کن


اي جونم باشه حتما
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 6:44
وای خدای من کیانا خانم هرچی بزرگتر میشه هم خودش بامزه تر و خوردنی تر میشه و هم کاراش ........... وجه اشتراک تو همه شکلها اینه که همیشه ماه هستی .....


مرسي عزيزم شما لطف داريد
مامان نیایش
28 فروردین 92 14:06
وای چه بامزه
نیایش هم اون عکسی که دم کنی رو سرته دیده میگه وااااای چه خوشگله برو بالا دوبایه ببینم


اي جونم ني نيش جونم شما كه متخصص اين كارهاي بامزه هستيد من كه هميشه از كارها و حرفهاي نيايشي به وجد ميام بوس بوس
مامان ملیکا
10 اردیبهشت 92 10:55
خیلی ناقلایی کیانا جونم


كشته ما رو