کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

بهارم و بهارم

1392/2/21 13:24
نویسنده : مامی کیانا
1,967 بازدید
اشتراک گذاری

اولش بگم كه اين بهار و كيانا از درخت ليمو تو باغچه كند و گذاشت تو ليوان و خودش ازش عكس انداخت

گفت مامان اين عكسو بزار تو ووگلاگم!!!!!!

بهار

در ادامه با شعر جديدي از كيانا با ما باشيد

      جوجو

8

4               

 

                     بهارم و بهارم                         شادي با خود ميارم

                    شكوفه هاي سفيد                 گلهاي تازه دارم

                    سه ماه دارم هميشه              فروردين اوليشه

                     ارديبهشت و خرداد         دو ماه بعدي ميشه

 

 

هرچقدر كه من عاشق اين شمعدونيهام و بهشون ميرسم و روشون حساسم اي واي از دست كيانانگران

هر روز وقتي يكي از گلها رو از تو باغچه ميكنه و با عشق تقديمم ميكنه و من هم مجبورم با لبخندي ازش تشكر كنم، اين دلم بيشتر و بيشتر واسه شمعدوني هام ميسوزهگریهگریه

خوب ديگه كياناست ديگه نميشه كاريش كرد اين هم يك جور ابراز محبته

قوووووربون محبتت برمممممم من تنهااااااييييييييييييييييييييييييييقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رضوان مامان رادین
21 اردیبهشت 92 14:06
ای جونم...خانوم هنرمند


بوس بوس
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 15:14
خداااااااااااااااااااااااااااااااا چه ناز خونده این شعره رو...ملوسک بخورمــــــــــــــــــــــت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر هم با حساس از بهار ها عکس گرفته


آره خوب به مامانش رفته ديگه دخترم مثل مامانش اسفنديه يك اسفنديه با احسااااااس
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 15:16
شمعدونیها خیییییییییییلی خوشگلن...
کیانا جون تا می تونی گلها شو بکن تا مامان حرص بخوره و من خنک بشم


اي حسود به اين شمعدوني هام هم حسودي ميكني
رحم كن به اين گلهاي بي زبون
صبر كن من با پارسا حرف هاي خصوصي دارم بزار ببينمش!!!!!
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
22 اردیبهشت 92 2:31
آخیییییییییی تو خود خود بهاری عزیزم زنده باشی انشاالله بهالم و بهالم


قوووررربونت برم عزيزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 اردیبهشت 92 10:12
چه بااحساس ...

آخخخخخخخخخخخخخخی ... یادش بخیر، ما هم از این رمانتیک بازی ها واسه مامانمون داشتیم ...

اشکال نداره مامانی، خـــوش باش شمعدونی ها زیادن این کیانا جونه که تــــَــــکه


آره خوب كيانا كه يكدونه ست تك تكه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 اردیبهشت 92 10:13


قشنگ می خونه ... دارم صداشو می شنوم ...



آفرین.


مرسييي
الهه مامان یسنا
22 اردیبهشت 92 10:16
قربون وگگگگلاگگگ گفتنت عزیزم.... راستی شما کدوم شهرین ؟


ممنون عزيزم
ما ساروي هستيم عزيزم از شهر سرسبز ساري
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
22 اردیبهشت 92 11:58
خیلی قشنگ خوندی
خدا حفظت کنه کیانا


مرسي خاله جون
مامان ملیکا
22 اردیبهشت 92 15:00
قربون این دختر با احساسم برم
آفرین به کیانا جونم چه شعرایی بلده


ممنون عزيزم ما هم بي صبرانه منتظر شنيدن صداي مليكا جون هستيم
مامان نیایش
23 اردیبهشت 92 12:39
دختر مهربونم چه قشنگ شع رمیخونه فدات شم خیلی نازه این بها رنارنج و شمعدون یها منم عاشق طبیعتم و گل و گیاه
دست بهشون نزنی دیگه ها


مرسي عزيزم
آره كيانا هم از بس طبيعت رو دوست داره دست به اين كارها ميزنه
مامان آروین(مریم)
24 اردیبهشت 92 7:52
کیانا خانومی چه عکس هنری هم انداخته .....
چقدر با احساس گل رو بو میکنه ......
خیلی قشنگی عروسک جون ....
ممنونم از شعر قشنگت که ما هم یاد گرفتیم .....


واقعا هنري شده؟؟؟؟
قربون نگاه قشنگتون
مامان فاطمه
6 مرداد 92 13:57
خوشحال میشم با هم دوست شیم. www.ftamlo.niniweblog,com