کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

مهمان ناخوانده

1392/2/21 13:58
نویسنده : مامی کیانا
2,375 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه بابا كاوه مشغول پاره اي از تعميرات خانگي بود كه با صداي بلند من و كيانا رو صدا زد...

 ياكريم

با ما باشيد

من و كيانا كه توي حياط مشغول رسيدگي به باغچه بوديم سريع خودمونو رسونديم تو دستهاي باباكاوه يك لونه پرنده با يك تخم كوچيك بود!!!!!

دقيقا بالاي پكيج يك ياكريم واسه خودش لونه ساخته بود

1

اي جاااان چند وقتي بود كه متوجه رفت و آمد مشكوك يك ياكريم شده بودم ؛ من و كيانا واسش رو ديوار تراس غذا ميذاشتيم.

بعد از تعميرات بابا طي مراسمي دوباره اون و سرجاش گذاشتيم.

وقتي كوچيك بوديم مامانم ميگفت وقتي ياكريم بياد تو خونه يا صداي آواز خوندنش بياد خير و بركت مياره. من هم قلبا به ياكريم خيلي اعتقاد دارم ايشالا همينجا موندگار باشن من و كيانا هم حسابي بهشون ميرسيم.

كيانا داره از خوشحالي بال در مياره!!!!

1

2

3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رضوان مامان رادین
21 اردیبهشت 92 14:06
چقدر جالب..ان شاا... که اومدنشون همراه با خیر و برکت فراوووووووووون واسه خانواده شما باشه


انشالاااا اميدواريم
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 15:13
ای جووووووووووووووووون...چه تخم کوچولویی...ایشالله جوجه اش صحیح و سالم به دنیا بیاد


آره يعني ميشه از اين تخم يك جوجه ياكريم دربياد؟؟؟؟
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 15:17
نه به این دیر به دیر پست گذاشتنت...نه به اینکه توی یه روز 3 تا پست میذاری...اصلاً حد وسط نداری هااااااااااااااااااااا


واقعااااااا من حد وسط ندارم آرررره!!!!!!
خواستم سورپرايز بشيد خوب چه اشكالي داره؟
الهه مامان یسنا
21 اردیبهشت 92 19:48
وای چه قشنگ!! منم خیلی یاکریم ها رو دوست دارم... ولی شنیدم نباید به لونه اشون دست زد چون دیگه میرن


وااااااااااااااااي نگووووووووووووووووووو
چاره اي نداشتيم براي تعمير پكيج حتما بايد از اونجا برميداشتيم
آرزو ميكنم دوباره برگرده
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
22 اردیبهشت 92 2:35
ااااااااااااااای جونم برا اون خوشحالیت عزیزم ما هم تو بالکنمون یا کریم داریم زمستون براشون غذا میریختیم من شمعدونی خیلی دوست دارم از دیدن این شمعدونی ها کلی حظ بردم


جدا چه تفاهمي
به نظرم شمعدوني نماد زندگيه شاد من كه با ديدنش هميشه روحم تازه ميشه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 اردیبهشت 92 10:09
چه پست باحالی شده

هم با احساس ِ هم خوشمزه

جالبه، ما هم یه یاکریم بالای در خونمون، روی حباب لامپمون لونه کرده ...

من هم شنیدم که خیر و برکت میاره و شوم نیست...

شاید من هم گذاشتم عکسشو


چه جالب بالاي حباب لامپ حتما عكشو بزار منتظريم
مامان ملیکا
22 اردیبهشت 92 15:03
کیانا جونم انقدر ماهه که یا کریم هم عاشقش شده و تو خونشون لونه کرده


اي جونم خاله جون شما به ما خيلي لطف داري عزيزم مرسي
مامان نیایش
23 اردیبهشت 92 12:37
عززززززززززیززززززززززززززم خیلی نازن منم خیلی دوسشون دارم خونه ی پدریم هم زیاد بود از این یا کریم ها
دوباره گذاشتینش سر جاش ؟
نکنه بره دیگه آره ؟


ما هم خيلي نگرانيم آخه چند روزه كه ديگه خبري ازشون نيست
ما خيلي ناراحتيم
منیر
23 اردیبهشت 92 15:21
چه دخمله نازی دارین ماشاءا...
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


حتما سر ميزنيم بهتون
مامان آروین(مریم)
24 اردیبهشت 92 7:55
ااااااااااااا چه جالب ....
ایشالا همه خیر و برکت ها رو براتون بیاره ........ و به سلامتی هم جوجو هم بیاد .....


ايشالا اميدوارم اين چند روز كه خبري ازش نشد
مامان آروین(مریم)
24 اردیبهشت 92 11:18
یک پیام خصوصی
شنگول
20 خرداد 92 12:17