کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

عيد بركت

1392/5/20 11:10
نویسنده : مامی کیانا
799 بازدید
اشتراک گذاری

عيد رمضان آمد و ماه رمضان رفت  

                              صد شكر كه اين آمد و صد حيف كه آن رفت

عيد فطر يكي از اعياد موردعلاقه من بوده و هست از كودكي تا الآن. از همون 9 سالگي كه بعد از يك ماه روزه داري صبح روز عيد بابام ما رو رديف ميكرد و از عطر مخصوص خودش به ما ميزد و بعد مامانم هم از خرما و تربت كربلا به ماميداد.با شوق زياد چادر به سر با مامان و بابا مي رفتيم مسجد محل براي اقامه نماز عيد فطر.

خدا رو شكر تا امسال اين سعادت رو داشتم كه هر ساله نماز عيد فطر رو به جا بيارم حتي وقتي كيانا رو باردار بودم. امسال براي اولين بار كيانا رو به درخواست خودش بردم براي نماز البته غير از اون سالي كه تو شكمم بود...

صبح زود خيلي آروم بلند شدم تا كيانا بيدار نشه اما تا صداي در رو شنيد فوري از خواب پريد. مامان چادر و مقنعه من هم برداشتي؟؟؟؟؟.... گفتم آره برداشتم عزيزم

با من وضو گرفت و با اصرار زياد خواست كه حتما روسري سرش كنه. واي كه چقدر بهش ميومد ميخواستم يك لقمه چرب و نرمش كنم.

به اتفاق باباكاوه رفتيم همون مسجد محلمون به همراه مامان و باباي عزيزم....

جوجو

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملیکا جون
20 مرداد 92 15:42
سلام مونا جون
منم خیلی خیلی نماز عید فطر رو دوست دارم
اما متاسفانه چند سالیه قسمت نمیشه.....
ماشاالله به کیانا جونم که با روسری خانمتر شده


انشالا سالهاي ديگه قسمت ميشه
آره با روسري عين حاج خانومها شده [[[
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 مرداد 92 12:31
والا خیییییییلی کاره هنوز این دخمل خورده نشده ......

با این مامان ِ شکمویی که داره ... والللللا

قبول باشه طاعات و نمازهاتون ...

به به، چه مراسمات مخصصصصصوص و خاصی داشتین


از بس كه اين دوستان پست هاي خوشمزه ميزارن تو وبلاگشون ما هم شكمو شديم
يادش بخير روزهاي باصفايي بود
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
24 مرداد 92 1:49
ای جونــــــــــــــــــــــــــــــم هزار ماشالله چقدر ناز شده با روسری


قربونت برم مرسي عزيزم
نازنین
24 مرداد 92 12:03
چه گل دختر دوست داشتنی و نازی دارین.
خدا براتون نگهش داره.
خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.


مرسی از نگاهقشنگتون ممنون که به ما سر زدید
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 14:10
طاعات و عباداتتون مورد قبول حق .



ممنون عزيزم طاعات شما هم قبول
مام پارسا
3 شهریور 92 15:06
ای جوووووووووووووووووون دلم...ملوسکم عبادتت قبول باشه...ایشالله با اون دل پاکت هرچی از خدا می خوای خدا بهت بده
مونا جونم نماز و روزه هاتون قبول باشه ایشالله


نماز روزه هاي شما هم قبول باشه ايشالا بچه ها قلبشون پاكه و حتما دعاشون بي جواب نميمونه