کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

گل قهر...

1392/5/20 12:17
نویسنده : مامی کیانا
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت ميريم خونه خاله جون زهرا كيانا و اميرمحمد سر اينكه كدومشون اين گل رو به قهر بياره كل كل دارن. بنابراين تصميم گرفتم يكي بخرم.

وجودش تو خونه واسه كيانا يك جور سرگرميه. روزي چندبار اين گل با كيانا قهر و آشتي ميكنه.

جالب بود بعد از 2 روز گل هم داد تابحال گلش رو نديده بودم.

گل قهر( وقتي كه قهر كرده)

3

 

گل قهر( بعد از مراسم آشتي كنون)

2

اين هم گل خودش... خيلي نازنازيهماچ

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سنا
20 مرداد 92 13:32
سلاااام.من و همسرم هم عاشقه گل و گیاهیم.ما هم یه گله قهر داشتیم که متاسفانه خشک شد
وااای گلش خیلی نازه


اي واي نگران شدم نكنه گل ما هم خشك بشه
انس با گل و گياه به آدم آرامش ميده ما هم خيلي دوست داريم
مامان ملیکا جون
20 مرداد 92 15:45
جلل خالق چه گیاه جالبی........
تا حالا همچین گیاهی ندیده بودیم....



خيلي جالبه وقتي يك گياه عكس العمل نشون ميده
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 مرداد 92 10:38
گلتون وقتی هستش خیییییییییلی خوشگلتر از وقتیه که هستش



موضوع ِ مطلبتون چرا قهره؟!!!! بیچاره آشتی هم میکنه خوووو...

ولی خدایی گلش خعــــــلی قشنگه


جداموقع قهر خوشگل تره!!!!!!
خوب اسمش گل قهره چون هیچ گلی قهر نمیکنهکه آشتی کنه اسمشو گذاشتن قهر
قابلتونو نداره راستی از فلفل تزئینی ها چه خبر؟

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 مرداد 92 10:52
همونطور که زود دعوت میکنی

و

ما هم زود دعوتت رو میپذیریم

و

زود هم میاییم و کامنت میذاریم

شما هم یه همکاری کن

و

زود تایید کن دیگهههههههه




شمابه ما خیلی خیلی لطف داری
که زوددعوتمون رو قبول میکنی و زود میای و زود کامنت میزاری قربونت برم میدونی چیه دوست دارم همیشه تو قسمت نظرات تایید نشده یک نظر از شما داشته باشم تاوقتی میبینمش شاد بشم [
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 مرداد 92 12:28
فلفلمون که خشکیییییییید

نامرد، هوای خونه مون بهش نساخت...



واقعا؟!!!!!!!! کامنت های منو دوست داری؟

بابا ایول داری شما...




جدا خشك شد چه حيف بايد از گلفروشه ميپرسيدي شرايط نگهداريشو
واقعا نداره خوب مگه من دروغ هم گفتم تاحالا
من عاشق شما و وبلاگتون و كامنتهاتون بودم و هستم و خواهم بود
ايول به شما [[[[
سنا
21 مرداد 92 14:05
نــــــه نـــــــه نگران نشین ماله ما خیلی کوکولو بود.تازه قلمه زده بودنش .خوده گلفروشه بهمون گفت که احتماله خشک شدنش زیاده ولی چون چشمو گرفت خریدیمش


چه حيف كه خشك شد
خوب خيالم راحت شد اينو گفتيد
مرسي عزيزم
الهه مامان یسنا
21 مرداد 92 17:23
منم اگه بودم با کیانا و امیر محمد رقابت میکردم سر قهر دادن گله. چه بامزه اس چه نازنازووووو


آره والا
حالا هم سر قهر دادن اين گل كيانا و باباكاوه كل كل دارن
رضوان مامان رادین
21 مرداد 92 23:33
وای چه جالب...من تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم...عاشقش شدم...خانومی باید برم گلفروشی و بگم گل قهر دارید؟؟ همینه اسمش...


عزيزم آره اسمش گل قهره اگه به شما دسترسي داشتم حتما يكي واستون ميفرستادم قابلونو نداره
محبوبه مامان الینا
22 مرداد 92 11:07
چه جالبه
چه خوشگله


قابلتونو نداره عزيزم
محبوبه مامان الینا
22 مرداد 92 13:33
سلام عزیزم.... خصوصی
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
23 مرداد 92 9:41
چه جالـــــــب
تا به حـــــــال نه دیده بودم


جدا پس چه خوب شد که اینجا عکشو گذاشتم تا دوستانی که با این گل آشنایی نداشتن ببیننش
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
27 مرداد 92 16:41
من برای این پست نظر داده بودم نرسیده خیلی جالب بود برام ، مخصوصا برای سرگرمی بچه ها


نه عزیزم هیچ کامنتی تو این ÷ست از شما نرسید اگه بود من حتما تایید میکردم
آره برای سرگرمی بچه ها خیلی خوبه همیشه بساط قهر و آشتی براهه
مام پارسا
3 شهریور 92 15:04
جل الخالق...چه چیزا
تا حالا نشنیده بودم....چه جالبه..حالا چی کار باید بکنیم تا قهر کنه


واسه قهر كردن اين گل فقط كافيه با انگشت يك ضربه كوچيك به برگش بزني و بعدش خودشو به حالت قهر جمع ميكنه