کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

زنگ نقاشی

1392/5/27 10:03
نویسنده : مامی کیانا
2,378 بازدید
اشتراک گذاری

اگه گفتيد اين نقاشي، شكل چيه؟

1

براي پرده برداري از اين موجود عجيب بيايد ادامه مطلب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

2

وقتي از اتاق اومدي بيرون اينو بهم نشون دادي كلي ذوقيدم و بغلت كردم بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

هنوز هم كه به اين نقاشيت نگاه ميكنم كلي خوشحال ميشم آخه حس خوبي بهم ميدهقلب

حسم رو تو هيچكدوم از اين شكلك ها پيدا نكردم شايد اين شعر حسم رو بهتر بگه:

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه 
خودت می‌دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه 

کنارم هستی و بازم بهونه‌هامو می‌گیرم 
میگم وای چقد سرده میام دستاتو می‌گیرم 

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی می‌میرم 
از این جا تا دم در هم بری دلشوره می‌گیرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
27 مرداد 92 10:52
آخی نازی بالخره یه جورایی شکل همن دیگه


من خودم عاشق این شعرم خیلی با معنیه






آره یخورده دقت کنی یه شباهتهایی به هم دارن


مرسی عزیزم شعر بينهايت زيباييه







ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مرداد 92 12:41


الهییییییییییییییییییییییییی

یعنی این احساس ِ مادرانه تون رو عشششششششششششششششق است


اي جونم مرسي
يعني همه احساسهاي دنيا يك طرف احساس مادرانه هم يك طرف
اميدوارم به وقتش اين احساس رو درك كني







محبوبه مامان الینا
27 مرداد 92 12:51
به نظر من کپی برابر اصله واقعا خوشگل کشیده حالت دستاشو ببین دقیقا خودشه

ای جان این آهنگو خیلی دوست میداریم ما خانوادگی




چه جالب كپي برابر اصل

آره وقتي اصلشو ببيني متوجه شباهتهايي ميشي

ما هم اين آهنگو خيلي دوست ميداريم

از این جا تا دم در هم بری دلشوره می‌گیرم

يعني اين بيتش كه وصف حال خودمه










مامان دو بهونه قشنگ زندگی
27 مرداد 92 16:44
وااااااااااااااااای چقدر قشنگ کشیده آفرین مخصوصا حالت دست و پاش آفرین هزار آفرین خیلی ذوق کردم براش


»رسی عزیزم آره من هم کلی ذوق کردم بوس بوس
مامان علیرضا
28 مرداد 92 12:43
خیلی قشنگ نقاشی کشیده آفرین به کیانا باهوش و دوست داشتنی


اگه کیانا بدونه اینهمه طرفدار داره که تشویقش میکنن کلی ذوق میکنه ممنون که بهمون سر زدید
مامان آروین
28 مرداد 92 13:46
آفرین به کیانا جون خیلی خوشکل کشیدی عزیزم


مرسی از نگاه قشنگتون
مامان ملیکا جون
28 مرداد 92 19:32
عالی بودند کیانا جونم ، ماشاالله
مامان مونا برای دختر گلمون اسپند دود کن عزیزم


مرسی عزیزم خیی ذوق کردم از این نقاشیش
حتی ÷یشرفتهای جزئیشون هم آدمو به وجد میاره
رضوان مامان رادین
28 مرداد 92 20:26
وای چه نقاشی خوشملی کشیدی خاله ..آفرین


ممنون خاله جون چشماتون قشنگ میبینه[
سنا
29 مرداد 92 0:22
ناااااااازی


مرسیییییییییییی
مامان فتانه
29 مرداد 92 13:18
ای جانم میشه گفت یه خورده شبیه همن


آره يجورايي به هم شبيه هستن
ریحانه(مامان پارسا)
29 مرداد 92 15:14
عزیزم خیلی نقاشی کیانا جون خوشگله آفرین به این دختر ناناسی که این قدر با دقت نشسته و الگو برداری کرده
راستی عزیزم آدرس باغ پرندگان:
اتوبان بابایی به سمت شرق،نرسیده به اتوبان شهید باقری.تابلوش هم همه جا هست ایشاا... زودتر بیاید تهران و حتما برید خیلی خوش میگذره و مطمئنا کیانا جون هم خیلی خوشش میاد.



ممنون عزيزم
پس آدرسش به خونه پدرشوهرم نزديكه حتما حتما تا آخر تابستون يك سر ميايم تهران حتما هم باغ پرندگان ميريم
مرسي عزيزم
مامان پانیذ کوچولو
31 مرداد 92 12:48
وای دخترمون علاوه بر آشپز..نقاش هم هست...فداش بشم به مامانش رفته هنریه


آره خواهر دخترم مثل مامانش از هر انگشتش هزارتا هنر ميريزه
چه كنيم با دوستهاي هنرمندي كه داريم خواه ناخواه هنري ميشيم ديگه
مامان نیایش
1 شهریور 92 19:12
عزیزم چه قشنگ شبیه سازی کردی جیگر


آره كپي برداريش عاليه
مامان آروین (مریم)
3 شهریور 92 7:08
آفرین کیاناجون خیلی خوشگل کشیدی . حالتها رو خوب بکار بردی




من هم خيلي از نقاشي تعجب كردم كل ا در نظر بگيري خوب كشيده يك شباهتهايي داره


مام پارسا
3 شهریور 92 14:53
ای جووووووووووووووووووووووووووونم...آفرین به دخمل هنرمند...خدایی شبیه اش شده...دخمل مامانشه که انقدر هنرمنده دیگه
مامانش حالا زیاد به خودت نگیر


نه بابا به مامانش نرفته به دوست مامانش رفته
مام پارسا
3 شهریور 92 15:14
راستی وقتی اومدم وب کیانا و این قالب رو دیدم یهویی هوس کردم دوباره قالبم این باشه...آخه اولین قالب وبلاگش همین بود و خیلی خاطره باهاش دارم
ولی خودمونیم ..قالبهای سری اول نی نی وبلاگ خیلی دلنشین تر و کودکانه تر بود


آره من هم اين قالب رو خيلي دوست دارم هم بچگونه ست هم اونقدر حجمش زياد نيست و سريع لود ميشه