کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

اسمارتيز خانوادگي

1392/6/4 10:32
نویسنده : مامی کیانا
617 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز يه چرخي ميزدي و ميومدي ازم شكلات ميگرفتي بعد از اينكه سه چهارتا شكلات خوردي.اين گفتگوها بينمون ردو بدل شد.

مامي كيانا: مامان جون چقدر شكلات ميخوري؟

كيانا: مامان من كه نميخوام شكمم هي ميگه  شكلات ميخوام شكلات ميخوامتعجبخوشمزهخنده

بيا در گوشت يواشكي يه چيزي بگم.

اگه بهم شكلات بدي واست يه جايزه بزرگ ميخرمچشمک 

مامي كيانا: چي ميخري؟سوال

كيانا : يك اسمارتيز بزرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگگمژه

مامي كيانا: واي چه خوب بعدش همشو خودم ميخورم خوشمزه

كيانا: نه نه تنها نخور !!!!  اسمارتيز خانوادگيه !!!!! بايد با هم بخوريم باشه مامان گلمبغل

بغلبغلبغلبغل

آشپز نوشت: در ادامه و پيرو آموزشي كه دوستمون براي تزئين الويه داده بودند و  به قول دوستان طرز ولو كردن خيارها رو آموزش نداده بود، ديشب دلتون نخواد الويه درست كرديم و با اجازه ؛مديريت وبلاگ فسقلي ما؛ از ايده شون كپي برداري كرديم

گفتم همش يك چيزش كم بود نگو اون وسط نميدونم گوجه ست سوال تربچه ستسوال درست حسابي كه آموزش نميدن يادم رفت بزارم ناراحت

اين هم از تزئين مادر + دختري كه خودشو به زور تو كادر دروبين جا كرده. قربووونش برم

الويه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 شهریور 92 10:57
آخییییییییی

ناااااااااااااااااااازی

چه داستان اسمارتیز باحال بود



*************



جااااااااااااانم؟!!!!!



چندین جا توی کامنت ها هی نوشته بودم که خیارها رو با پوست گیر این شکلی نواریشون کردم ...

اون وسط هم تربچه بود که فقط پوستشو گــِــرد بریده بودم....

اما باز هم بهتون حق میدم... باید توضیحشو مینوشتم ...



اصلا میدونین چیه؟! من "توضیح نوشت" رو ننوشتم ببینم که میتونه پا رو غرورش بذاره و بپرسه؟ فقط دو سه نفر پرسیده بودن. من حس کردم بقیه بلدن...



اما در کل، واسه بار اول خوب درست کردی خانومی.... البته مستطیلی ِ الویه شما زیاد طول نداره و جا واسه تزئین اون وسط نیست...



همینش هم قشنگ شده



پس از این به بعد خیار ها رو با پوست گیر نازک ببر... راستی، با هویج هم میتونی ترکیب کنی. یعنی هویج رو هم با پوستگیر نازک ببری و نواری شکل کنی.



باز هم میگم: واسه بار اول، عااااااااااااااالیه



نـــــــــــــــــوش جــــــــــــــــان




آره ديگه به خاطر باحاليش نوشتم

بـــــــله من هم چندين جا تو كامنتها خوندم كه با پوست كن برش دادي ولي هر كاري كردم خياره اون تو گير ميكرد يعني از اون طرف مثل نوار بيرون نميومد و تيكه ميشد مجبور شدم با چاقو اينكارو انجام بدم

عزيزم صحبت غرور نيست آخه من يكبار بپرسم بعد شما بياي بخوني بعد جواب بدي بعد من دوباره بيام نگاه كنم جوابتو بخونم

آخه چه كاريه يكبار براي هميشه يك توضيح ميدادي ما رو توي آمپاس نميذاشتي

بعدش هم آخه آدم وقتي نگاه ميكنه فكر ميكنه آسونه ولي خوب وقتي دست به كار ميشي ميبيني اونقدرها هم كه فكر ميكردي آسون نيست

از راهنمايت ممنون دوست خوبم بوس بوس هوارتاااااااااا
از اينكه منو تشويق كردي خيلي خيلي از خودم ذوق در وكردم






ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 شهریور 92 11:01
با این کاری که کردی (تزئین الویه به سبک من)، اشک شوق رو تو چشمام حلقه زدی...



و بهم انرژی دادی که باز هم از تزئیناتم واستون بذارم، البته با "توضیح نوشت".


اي جاااانم واقعا... بيا در آغوشم
آره عزيزم با توضيح نوشت بنويسي بهتره
محبوبه مامان الینا
4 شهریور 92 13:24
ایوووووووووووووووووووووووووووووووووول دختر شمالی

خوشم اومد بسی بسیااااااااااار

الویه و نان کنجدی و خیارهای ولو با چاشنی لبخند یه دختر شمالیه نااااااااااااز اوووووووووووم چه شود؟





من و يك دختر شماليييييييه نازززززززز خنده روووو از اينكه شما را بسي خوش آمد بسيار مسرور گشتيم





مامان فتانه
4 شهریور 92 14:21
هههههههههه خیلی باحال بود بچه های این دوره و زمونه رو میبینی واقعاااااا؟تزیین الویه هم خیلی قشنگ شد....راستی خانمی میشه هروقت اپ میکنین بهم خبر بدین که ما عقب نمونیم از شما


چشمهاتون قشنگ ميبينه
باشه حتما خبرتون ميكنيم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 شهریور 92 14:22
غرور رو که شوخی کردم عزززززززززیزم

باید خیار سفت و تا حد امکان سرد باشه و اینکه پوست گیرتون تیز باشه.

راستی، خیار هم نباید خمیدگی داشته باشه.


اي جونم عاشق شوخي هاتم
آره ديگه حالا دفعه بعد ميدونم چه نكاتي رو رعايت كنم استاد
مام پارسا
5 شهریور 92 2:33
ای جووووووووووووووووووونم...جیگرشو...خب مامانی شکمو بچه ام حق داره دیگه...اسمارتیزه خانوادگیه...چطوری می خوای تنها بخوری


به به الویه تو عشقه...خوشگل شده ها...نوش جونتون...این دفعه منم همین طوری می درستمش و می تزیینم






آره ديگه آدم اگه خودشو مامانشو باباش شكمو باشن بايد اسمارتيز خانوادگي بگيره ديگه


البته براي اينكه مثل من به مشكل برنخوري


ترجيحا


خيارت بايد خنك باشه


بايد سفت باشه


بايد صاف باشه و كج و كوله نباشه يعني خميدگي نداشته باشه


قدوقامتش بلند باشه


با پوست گير پوست بكني و پوست گيرت مال جهيزيه ت نباشه كه كند شده باشه تيــــــــــز باشه

مستطيل الويه ت هم دراز باشه تا جا واسه تزئين داشته باشي

افتااااااااااااااااااااااااد

بگو خــــــــــــــب










مامان نیایش
5 شهریور 92 11:15
به به میبینم که دوستان یکی یکی هنر آشپزی و تزیین و این جور چیزا از خودشون در ورکنن من چه کار کنم باید یه فکری بکنمخیلی با حال شده آفرین قشنگه و خوشمزه من یه مشکل بزرگ دارم با نیایش الان اتفاقا میخواستم برم به مامان فسقلی هم بگم میدونی یه چیزی رو که تزیین میکنم از همین غذا مذا ها !!!!!!!!عمرا دست بهش بزنه و بذاره کشی بهش دست بزنه میگه خراب میشه نه خودش میخوره نه میذاره بقیه بخورن الان برا صبحانه براش تخم مرغ قارچی یعنی شکل قارچ درست کردم نمی خوردش که همین جوری نگاش میکرد فقط


چه كنيم ديگه بازار هنر دروكردن اينروزها اينجا به راهه
اي واي چه جالب
از بس كه اين دختر با احساسه و قوه تخيلش قويه و فكر ميكنم سريع تو ذهنش شخصيت پردازي ميكنه و باهاشون اونقدر ارتباط برقرار ميكنه كه دلش نمياد بخورتشون
مامان نیایش
5 شهریور 92 11:15
راستی از اسمارتیز خانوادگی تون به منم میدی جیگر شیرین زبون


آره حتما چرا كه نه اونقدر بزرررررررررررررگه كه به شما هم ميرسه
رضوان مامان رادین
5 شهریور 92 11:48
چه خوشمزه اسمارتیز بزرررررررررررررگگ خوش به حالت مامان خانومیفکر کنم تزئین روی الویه هم تربچه بودش...الان دوباره عکسشو دیدیم...ولی خیلی خوشمل و خوشمزه شده الویه کادو پیچ شماااااا


ميبيني تو رو خدا ديگه جاي ما با بچه ها عوض شده حالا اونها وعده ميدن و بخاطر كارهاي خوبمون به ما جايزه
آره اون هم پوست تربچه بود كه يادم رفت بزارم
مرسي از اينكه به ما سر زديد
مامان ملیکا
6 شهریور 92 7:41
ماشاالله به شیرین زبون خاله

ماشاالله به مامان هنرمندش ، خیلی جالب بود مونا جون




ممنون عزيزم ما رو شرمنده نكنيد همه مامانها هنرمندند

تقديم به همه مامانهاي مهربون و شما عزيزم


محبوبه مامان الینا
6 شهریور 92 8:25
سلام خصوصی
الهه مامان یسنا
6 شهریور 92 11:15
ای خدا از دست این بچه ها یادم افتاد یه مطلبی رو ننوشتم در مورد یسنا که به همین قضیه برمیگرده ایشالا نوشتم خبرت میکنم


جدا
پس ما بيصبرانه منتظريم
مامان آروین (مریم)
8 شهریور 92 14:00
اسمارتز خانوادگی خیلی جالب بود
تزئیت الویه هم خیلی قشنگ شده


ممنون عزيزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 12:00
سلام عزیزم...





اگه علاقمند به " شیمی و دانسته های علم شیمی " هستی، سری به این وبلاگ بزن.





shimiclass.blogfa.com





وبلاگ ِ یکی از دوستای خواهرمه که استاد شیمی هستش و تازه شروع به نوشتن وبلاگ کرده. خوشحال میشه واسش کامنت هم بذاری.

<





br>



مگه میشه کسی علم شیرین شیمی رو دوست نداشته باشه حتما حتما در اولین فرصت سر میزنم

کامنت هم فراموش نمیشه


ممنون.