کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

بگرد و اختلاف را پيدا كن؟؟؟

1392/7/29 12:57
نویسنده : مامی کیانا
552 بازدید
اشتراک گذاری

تو اين دو تصوير يك اختلاف بزرگ هست كه اگه زرنگ باشي زود ميفهمي؟؟نیشخند

 

كيانا پريروز

1

كيانا ديروز

2

لباسش؟نه

صندلش؟نه

سه تار بي تارش؟نـــــــــــه بابا

تِلش؟ آها نزديك شدي

.

.

.

.

.

فهميدم موهاشزبانمژه

كلا من و كيانا سر شونه كردن مو، بستن مو و اينكه گيره بزاره يا تل يا كش يا خرگوشي يا دم اسبي يا به قول خودش گوجه اي يا يك گيس يا دو گيس يا چهــــل گيس

واااااااااااااااااي هميشه با هم كل كل داريم

براي رهايي از همه اين قضايا تصميم بر اين شد كه بريم براي كوتاهي موهاچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سارا مامان علی
29 مهر 92 13:06
سلام عزیزم.ممنون بابت نظرات زیبات

موهای گل دختری هم مبارکانشاالله آرایشگاه عروسیش



مرسي عزيزم


وااااااااي نگو آرايشگاه عروسي

چند روز قبل اينكه ببرمش براي كوتاهي مو بردمش آتليه تو راه همش تو اين فكر بودم كه يك روز عروس ميشه و ميره آتليه

بغضم گرفت


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 مهر 92 13:11
ههههه اِ ییی مامانی و دخملی ِ بلا...

حالا این کوتاهی ِ مو رو باید از چه جنبه ای نیگاش کنیم؟
رهایی از شونه کردن؟ یا رهایی از دعوا؟

ولی من از جنبه ی مثبتش نگاه میکنم و میگم: رهایی از دعوا...

مبارکهههههههههههههههههههههههههه


اين دخمل بلا هست ولي طفلي مامانش خيلي مظلومه!!!!!!!!
از هر جنبه اي نيگا كني مثبت مثبته
كلا كارهاي ما بار منفي نداره
خدا ميدونه چقدر ثواب كردم با اين كوتاهي آخه هر روز بعد از كل كل كردن كيانا حاضر نميشد موهاشو ببندم و اين زحمت مي افتاد به گردن آرام جون مربي مهدشون
امروز بنده خدا يك نفس راحت ميكشه
نگفتم از هر جنبه نگاه كني +++++
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 مهر 92 13:32
بابااااااااااااااا

thank youuuuuuuuuuuuuuu



تو وبلاگ ِ "آشپزیهای مامانم" ازم تعریفیدیییییی....

نگفتی من ذوق مرگ میشم؟ نگفتی من تو خونه تنهام؟ نگفتی کسی نمیتونه به دادم برسه...

فعلا رو ابرهام... [روبا]





چي
چي گفتي خونه تنهايي؟ كسي نيست به دادت برسه؟
زنگ بزنم 115؟؟؟
بابا بچه ابرها رو ول كن بيا پايين
من نميتونم جوابگوي شوشوي گرامي باشم
ميترسم خونت گريبان ما رو بگيره
اگه اومدي پايين بايد بگم كه چه كنيم ديگه حقيقت رو نبايد كتمان كرد وقتي همه چي perfectو به دل ميشينه بايد تعريف كرد
محبوبه مامان الینا
29 مهر 92 13:44
ای جانم ناز بود نازتر شد
آخی چه مرتب میشن نی نی ها وقتی موهاشونو کوتاه میکنن


قربونت برم چشمهاتون ناز ميبينه
آره والا دو ساعت هم به موهاش ميرسيدم آخرش وز مي شد بهترين راه اينه كه بچه ها تا سني كه خودشون بتونن به موهاشون برسن موهاشون رو كوتاه كني
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 مهر 92 14:00
حلیم بادجون؟




اي شيطون
پس اون چيزي رو كه نبايد ميديدي ديدي؟؟؟؟؟
باران
30 مهر 92 8:05
خيلي بهش مياد خوشگل بوده خوشگل تر شده کيانا جون


ممنون عزيزم وقتي موهاش بلند بود هرچقدر هم به موهاش ميرسيدم بعد از نيم ساعت موهاش تو آسمونها بود
حالا مرتب تر به نظر مياد
مامان نیایش
30 مهر 92 8:50
یعنی واقعا چی بگم بهت مامی کیانا گذاشتی بچه ام رو سر کار ؟فقط یه اختلافه بزرگه هاااااااااعزززززززززیزززززززززززم چه ماه شدی موی کوتاه هم خیلی بهت میاد مبارکت باشه


چرا سركار؟
بازيه ديگه؟
اختلافهاش زياد بود ديگه
مرسي عزيزم جدا خوب شد
كيانا كه ديروز رفت مهد و اومد گفت دوستام بهم گفتن شبيه پسرها شدي
يخورده ناراحت بود
مامان علی خوشتیپ
30 مهر 92 12:11
سلام گلم.نه متاسفانه تا حالا درست نکردم.دیدم تو پرسش و پاسخ گذاشته بودی.آخه خیلی رفدارش نیستم
فکر کنم سروه جون بلد باشه که متاسفانه مدتیه نتش قطعه...شرمندهسعی میکنم برات یه دستور خوبشو سرچ کنم)


واي مرسي عزيزم همش خدا خدا ميكردم زودتر كامنتمو ببيني
ممنون ميشم آخه اينقدر رسپي هاي مختلف هست آدم نميدونه به كدوم اعتماد كنه
مامان علی خوشتیپ
30 مهر 92 14:22
سلام عزیزم.ببخش دیر جواب دادم
من به این سایت و دستوراتش خیلی اعتماد دارم.یکی از دوستانمه.یه سر بزن به این پستش:
http://lazica.blogfa.com/post-296.aspx

ببخش نتونستم خودم کمکت کنم


سلام به روي ماهت ممنون عزيزم
واي كه چقدر لطف كردي و واسم وقت گذاشتي
خوشبختانه خوشبختانه ديروز دقيقا من هم از همين سايت دستور پخت قطاب رو گرفتم آخه چندتا از دستوراتشو پخته بودم و عالي بود
ديشب درست كردم خيلي خوب شد با اينكه اولين بار بوددرست ميكردم خيلي خيلي خوب در اومد
ممنون كه راهنماييم كرديد گلم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 9:09
عکس ِ قطابتو بذار ما هم ببینیم خوووو!


ميزارم خوووووووووووو
چه عجله اي
منتظر عيد غديرم
اونجا از شيريني هااااااااااام رونمايي ميكنم
مامان صدف
1 آبان 92 9:44
خشگل شده.
مبارکش باشه


سلامت باشي گلم
باران
4 آبان 92 8:06
دست مامان خوس سليقه و با هنر درد نکنه خيلي خيلي خوشگلن خوش به حال کيانا جون


ممنون عزيزم
مامان شایلین جون
4 آبان 92 10:23
ای جووونم بعد کوتاه کردن موهاشم خیلی ناز شده. آخه این دخملی همیشه نازه بخصوص وقتی میخنده


مرسي عزيزم لطف داري ممنونخنده بچه ها آدمو شاد ميكنه
منصوره مامان ملیکا
4 آبان 92 16:49
راحت شد کیانا جونم
راستش ما هم خیلی وقته مشکل داریم اما دلم میخواد برای عروسی داداشم موهای ملی بانو بلند باشه
انشاالله برای عید نوروز موهاش رو کوتاه میکنم..خوش به حال کیانا جونم
دست مامانش درد نکنه که به فکرشونه


آره والا ديگه از كل كل هاي دم صبح خبري نيست يه شونه كوچولو موهاشو مرتب ميكنه
قربونت مرسي عزيزم
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 11:28
موی کوتاه چقققدر بهش میاد .
خیلی عزیزتر و نازتر شده .
مامانی شما هم راحت شدی ....


آره موي كوتاه بيشتر بهش مياد هم مرتب تر ميشه هم تپل تر
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 آبان 92 1:53
ووووووووووووووووووووووووی بخورم تو رو ماشاالله چقدر ناز شدی موهاتو کوتاه کردی


راحت شدم از بابت شونه كردن و مو بستن مرتب تر هم شده