کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

لباس پاييزه

1392/8/1 9:02
نویسنده : مامی کیانا
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

با اومدن فصل نسبتا سرد براي خريد لباس گرم رفتم بازار هرچقدر مغازه ها رو زير و رو كردم چيزي باب دلم پيدا نكردم.

طبق معمول سمت پارچه فروشي موردنظر رفتم و واي كه چقدر قيمت پارچه ها نسبت به پارسال فضايي شده بود تازه آقاي فروشنده فرمودند اين قيمت خريد قديمه و اگه جنس جديد بياريم خيلي بالاترهمتفکر

ما هم كه ديگه به اين حرفها عادت كرديم. ولي خوب پارچه خوب و جنس دار با قيمت بالا بگيري بهتر از اين لباسهاي چيني بي كيفيت ولي قيمت بالاستناراحت هم هنر دست خودته هم به اقتصاد خانواده كمك كردي و هم وقتي دخترت با قيچي و سنجاق ميفته به جون تيكه پارچه ها، بسي استعدادهاي نشكفته ش شكوفا ميشهمژه

با ما تشريف بياريد ادامه مطلب

كيانا جون از اينكه براش خياطي ميكنم خيلي خوشحال ميشه وقتي ديد پارچه قرمز براش خريدم خيلي خوشحال شد عاشق رنگ قرمزهقلب. من هم هر وقت براي كيانا پارچه ميخرم اونقدر ذوق دارم كه از خواب شب ميزنم براي اينكه زودتر لباس رو تنش ببينم و كيف كنم.بغل

يك عدد بلوز كلاهدار مامان دوز

بلوز كلاهدار

يك عدد بلوز ديگه مامان دوز

بلوز

يك عدد شلوار مامان دوز

شلوار

شلوار

يك دامن ديگه هم درست كردم كه قراره به درخواست دوست گلم زهره جون مامان نيايشي كه در حال آموزش خياطي و خيلي دوست داشت طرز درست كردن اين دامن چين چيني ها رو ياد بگيره جداگانه بزارم تو يه پست ديگه با آموزش مرحله به مرحلهمژه

ببخشيد زهره جون ميدونم دير شد ولي خوب ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازه ستچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان صدف
1 آبان 92 9:46
شما چه هنرمندی. دستتون درد نکنه


خواهش ميكنم قابل دوستان رو نداره خيلي به من لطف داريد
مامان علی خوشتیپ
1 آبان 92 10:51
عالیهههههههههههههههههههههه
حرف ندارییییییییییییییییییییییی
مبارک دختری باشه
دستت طلاااااااااااااااااااااااا مامان هنرمند


اي جانم بابا هنرمند شماييد مارو خجالت نديد
ممنون عزيزم
مامان پانیذ کوچولو
2 آبان 92 19:56
افرین به دوست خوبم....به به... خیلی خوشگل شدن....مبارک کیانا جون...


چه كنيم ديگه به دوستان هنرمندمون رفتيم
سلامت باشي عزيزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
3 آبان 92 3:08
وای عزیزم چقدر قشنگه دستت دردنکنه هنرمند


چشمهاتون قشنگ ميبينه
مامان شایلین جون
4 آبان 92 10:20
وایییییییییییییییی خدا چه مامان هنرمندیهزار ماشالااز اونایی که ما میریم یه عالمه پول میدیم میاریم خیلی زیباتر و قشنگتر دوختی عزیزمواقعا کیانا باید به داشتن مامان هنرمندی مثل شما افتخار کنه. من هنوزم دهنم باز مونده از هنرت گلممبارکت باشه کیانا جونم ایشالا به شادی بپوشی گلم.


واي تو رو خدا شرمنده م نكنيد
زياد خياطي نميكنم وليوقتي ميشينم پاي خياطي دوست دارم خيلي تميز و بازاري دربياد
تو خياطي اولين گزينه حوصله زياده
ممنون كه با اين حرفها تشويقم مي كنيد
مامان نیایش
4 آبان 92 13:12
سلام عزیز دلم خیلی عالیه دستت درد نکنه خدا قوت بانو خوش به حال کیانا با این مامانی هنرمند
حتما برام بذار سعی میکنم بتونم درستش کنم برای نیایش
راستش گلم این جایی که من میرم برای خیاطی اول مقدماتی یا همون نازک دوزی رو گذروندم الانم دوره ی کشی هستم بعدش ظاهرا مجلسی دوزی هست و تازه بعدش که حدودا این طوری که به من گفته میشه سال دیگه یعنی بهار به بعد بچه گانه دوزی که خیلی دلم میخواست یاد بگیرم اگه خدا بخواد ادامه میدم تا به اون دوره هم برسم میدونی اول از همه که دلم خواست برم خیاطی یاد بگیرم فقط دلم میخواست لباس بچه بدوزم اما گفتن بهتره اول دوره ی مقدماتی رو بگذرونی چون لباس بچه سخت تره ولی اینا رو که میبینم که دوختی دلم آب میشه دوس داشتم منم بلد بودم زیاد حوصله ی لباس دوختن برای خودم رو ندارم دلم لباس بچه میخواااااد آفرین مامانی گل و هنرمند خدا حفظت کنه برا کیانا جون بلا ببوسش از طرف من


سلام عزيزم
مرسي از بابت همه مهربوني ها و لطفت
اولا خيلي كار خوبي كردي كلاس خياطي رفتي چون به نظرم هر مادري مخصوصا مادرهايي كه دختر دارن بايد تا حدودي از خياطي بدونن
و دوم اينكه از مقدماتي شروع كردي خيلي خوبه چون باعث ميشه بتوني خودت طراحي كني يعني لباسي رو بيرون ببيني خودت الگوشو دربياري
و چقدر خوب كه كش دوزي و بچگونه دوزي رو جداگانه آموزش ميده
من ديپلم فني و حرفه ايگرفتم وقتي كه پيش دانشگاهي بودم آخه خيلي علاقه داشتم
فقط نازك دوزي بهمون ياد دادن ولي بقيه رو به مرور خودمم ياد گرفتم
اين دامن هم خيلي راحته و اصلا احتياجي به الگو نداره سر فرصت حتما ميزارم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
5 آبان 92 12:50
چه عاللللللللللی چه خوشکل دست درد نکنه منا جون خوشبحال کیانا با این مامان هنرمندش
واقعا خسته نباشی


ممنون عزيزم لطف داري
سلامت باشي
مامان ملیکا
5 آبان 92 17:28
اگه نمیگفتید کسی نمیفهمید که خودتون دوختید...واقعا شبیه بازاری شده...
ای ول سلیقه و هنر ...


ممنون دوست جونم
همه مامانها هنرمند و باسليقه ان
محبوبه مامان الینا
5 آبان 92 18:07
باااااااااااااااااورم نمیشه دوست جونیهمه اینا کار خودته رفیق؟! ای ول هنررررررررررررررررررررمندقبلا هم دیده بودم هنرتو اما الان دیگههههههه اندشه بسیار زیباخوش به حال کیانا جون با این مامانی هنرمندش ما که مجبوریم همون اجناس چینی بدرد نخور قیمت بالا رو بخریم


جدي ميگي خوب شده ؟
البته قابل شما رو نداره دوست جونم
نظر لطفتونه
آره واقعا بازار پر از اجناس چيني و واقعا آدم دلش نمياد بابتش پول زيادي بده
چه كنيم اين هم تنهاكاريه كه از دستمون برمياد
مامان احسان
7 آبان 92 8:47
سلام دوست عزیز .چه جالب چه هنرمند آفرین به شما و خوشبحال همسرتون با این خانوم با سلیقه ای که داره وخدا دخمری گلتونو هم حفظ کنه


سلام عزززيم
ممنون شما به من لطف داريد
احسان جون هم ببوسيد از طرف من
مامان احسان
7 آبان 92 10:41
ممنون که به ما سر زدی عزیزم اگر موافقید لینکتون کنم


حتما عزيزم من هم شما رو ميلينكم
الهه مامان یسنا
7 آبان 92 14:51
فوق العاده است آفرین


قابل شما رو نداره ممنون
مامان فاطمه زهرا
8 آبان 92 16:30
بفرمایید خصوصی


اومديم
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 11:27
خیلی خوشگل و ناز شدن ...
دست هنرمند مامان جونی درد نکنه ....
مبارک دختر خانومی باشه


خواهش ميكنم ممنون از لطفتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 آبان 92 2:01
خانمی من دیگه روم نمیشه بگم خیاطم جدا میگم با دیدن کارات این جوری شدم واقعا احسنت حتما حتما حتما حتما طرز دوختش رو برامون بزار مخصوصا بلوزه الان همون بلوز رو بیرون میدم 40 تومن تازه جنسی هم نداره کیانا جون باید به مامانش افتخار کنه آشپزیت رو هم که دیدیم عالیه همسری هم باید افتخار کنه


واي نگو توروخدا من كه هميشه از كارهاي خياطي شما لذت ميبرم
آره واقعا جنس هاي بازار كه خيلي بي كيفيته
اي بابا آشپزي هم كه نميشه گفت يه كارهايي ميكنيم ممنون از بابت تمام لطفتي كه به من داريد
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 آبان 92 2:03
کیانا جون مبارکت باشه عزیـــــــــــــــــــــزم


سلامت باشید
محبوبه
21 آبان 92 12:56
سلام عزیزم واقا کاراتون زیباست و حرف نداره ممنون عزيزم به پاي هنرهاي شما و مامان عزيزتون كه نميرسه
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
26 آبان 92 17:15
واااای آفرین مامانی ِ هنرمند... خوشبحالتون که اینقدر خوب خیاطی میکنین خوشبحال ِ کیانا جون... بسی حسودیمان شد تو شادی ها تنت کنی این بولوز و شلوارهای مامان دوز رو، کیانا جوووون.
مامی کیانا
پاسخ
خواهش مي كنم ديگر بسي احساس شرمندگي مي كنيم از تعريف و تمجيد دوستان ممنون از آرزوي قشنگت