کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

آب آب آب بازی

1390/4/29 19:27
نویسنده : مامی کیانا
605 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش به اتفاق تعدادی از فامیل که اگه بخوام اسماشونو ببرم خیلی میشه؛ برای گردش و آبتنی به یکی از رودخونه های اطراف ساری رفتیم. 

 جاتون خیلی خیلی خالی. حسابی خوش گذشت. هوا خیلی گرم بود ولی عوضش آب رودخونه حسابی خنک بود.

دخملی ما هم که طبق معمول وقتی آب رودخونه رو دید از خود بیخود شد و همش چشماش به آب بود ،با دستاش هم اشاره میکرد که بره توی آب. فکر کنم رودخونه رو بیشتر از دریا دوست داره!!

بعد از نهار همگی رفتیم توی آب کیانا هم اصلا دلش نمیخواست از آب بیاد بیرون ، تازه وقتی با باباکاوه توی آب بودن با دست به من اشاره می کرد و می گفت بیا. نتونستم زیاد ازش عکس بگیرم چون همه به طرف هم آب می پاشیدن و میترسیدم گوشیم خیس شه. همین دو تا عکسو گرفتم. اینجا هم کیانا داره آفتاب میگیره. امیرمحمد هم مثل بچه مودب ها دست به سینه نشسته کنار کیانا تا خاله ازش عکس بگیرهچشمک

 

  آب بازی

 

امیرمحمد و کیانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ثمين
30 تیر 90 13:37
سلام.وبتون خيلي قشنگه يه جورايي مجذوب عكسا شدم فكر كنم دختري شما با دختري ما يه طورايي شبيه به هم هستند خدا حفظشون كنه.راستي به وب ما هم سري بزن.


مرسی خانومی. راستی به ثمین بانو هم سر زدیم.
صبا
30 تیر 90 16:23
مامي كيانا از اين ناز دخترت هرچي بگم كم گفتم. خيلي نازه. مامي كاش خودتم مي ديدم دلم برات تنگ شده. ميل كن برام عكساتو لطفا


سلام خانوم نظر لطفتون عزیزم. من هم خیلی دلم واست تنگ شده میدونی چند وقته همو ندیدیم؟ خیلی وقته. حتما عکسامو میفرستم تو هم عکساتو واسم میل کن.بوس بوس
مامان هليا
1 مرداد 90 15:35
ممنونم خاله جون كه به من سر ميزنيد كيانا جون رو ببوسيد.


بوس بوس
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 1:03
همیشه به اب بازی کوچولوی شیرین