کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

سوال پشت سوال

1392/8/18 11:17
نویسنده : مامی کیانا
601 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها سوالهاي بي امانه كه رو به سوي من روانه ميشه.مخصوصا وقتي تو كوچه و خيابون شهرپرچم هاي سبز و سياه رو ميبيني و در موردشون نظر هم ميدي كه كدومش خوشگل تره. از اونجايي كه رنگ قرمز رو دوست داري پرچم قرمزها رو بيشتر مي پسندي.چشمک

دارم برنج آبكش ميكنم و واي كه هروقت دارم ديگ رو ميبرم سمت آبكش با هزار صلوات ميخوام از اين صحنه دورت كنم ولي هميشه جلوي پاي من سبز ميشينگران

ميپرسي: مامان امام حسين رو كي كشت؟ امام علي رو كي كشت؟ اون بچه منظورش حضرت علي اصغره كي كشت؟

مامان من اصلا عاشق يزيد نيستم!!!! من عاشق امام حسينم....قلب

دارم جاروبرقي ميكشم طبق معمول صداي تلويزيون تا آخره و تو اين سرو صدا كه صدا به صدا نميرسه مياي ميگي مامان امام حسين رو كي كشت؟اون بچه اسمش چي بود؟ و باقي سوالها

دارم با بابا حرف ميزنم براي اينكه مخصوصا مكالمه مون طولاني نشه همون سوالات تكراريسوال

مشغول صحبت تلفني هستم و ميگي گوشيو بزار پايين باهات حرف دارم و همون سوالات دوباره تكرار ميشهچشم

داشتي تلويزيون ميديدي و يك عده پسربچه داشتن زنجير ميزدن. پرسيدي مامان چرا فقط پسرها زنجير ميزنن؟ من هم زنجير ميخوام؟ يه زنجير ميخوام روش عكس توت فرنگي كوچولو داشته باشهتعجبنیشخند

 

براي اينكه پستمون بدون عكس نمونه چندتا از عكسهاي جامونده رو ميزارم

.

.

 

دنيا از دريچه لوله دستمال كاغذي؟

1

 

كيانا روزهايي كه پيش مامان و بابا ميمونه و روي ميز من مشغول پاسخگويي به مشتريان

2

پسندها (1)

نظرات (30)

مامان آروین (مریم)
18 آبان 92 12:10
آره دیگه کیاناجون تو سنی هست که همیش براش سوال پیش میاد و وظیفه ما اینه که با دقت و از روی حوصله بهشون جواب بدیم .
مامان کیایناجون براتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم


آره واقعا اقتضاي سنشونه
ما هم تا جايي كه ميتونيم جوابهاي منطقي و قانع كننده ميديم
ممنون از آرزوي قشنگتون با آرزوي سلامت براي همه مامانها
مامان احسان
18 آبان 92 13:01
سلام دوستم خدا قوت عاشق عکس آخر شدم با اون نگاهش ببوسش


قربونت
مامان شایلین جون
18 آبان 92 13:30
عزیزم میره تو اداره به مامانش کمک میکنه. همه دلشون میخواد یه خانم خوشگل و خوش اخلاق کارشونو راه بندازه دیگه.
خصوصی گلم


آره خوب چي بهتر از اين
كلي هم شيرين زبوني ميكنه و مزه ميريزه
محبوبه مامان الینا
19 آبان 92 10:57
سلااااااااااااااااااااااااااااااامخوبی دوستم؟
مونا جون کامنتها رو چرا تایید نکردی؟


سلاااااااااااام مرسي گلم
هر چي كامنت بود تاييد كردم عزيزم
محبوبه مامان الینا
19 آبان 92 13:55
عکس اولی خیلی بامزه ست : نگاه معصومانه و زیبای یه دختر ناز از دریچه دستمال کاغذی

اووووووووووووووو عجب کارمند خوشگل و خوش برخوردی دارین خانوم

ما هم اين مدلي بازارمون رو گرم مي كنيم ولي خداييش من اعتقاد دارم روزي كه كيانا حتي نيم ساعت هم مياد دفتر بركت رو با خودش مياره و روز خوبي داريم
آخ جون چه خوب كه اينجا عوض شد و واي ميبينم كه شكلك هم گذاشته مدير وبلاگ عزيزمون هميشه بايد از اين ور و از اون ور كپي ميكردم
كارمون راحت شد
حالا تا دلم ميخواد شكلك هاي مختلف ميزارم
منصوره مامان ملیکا
19 آبان 92 15:54
سلام مونا جون

این کوچولوی خوشمزه ی ما این سوالها رو از کجا یاد گرفته

مونا جون واقعا نمیخوریش



مربي مهدشون تو اين ايام ماجراي عاشورا رو براشون تعريف ميكنه و هر روز كه از مهد مياد برام تعريف ميكنه
چرا هر روز يه گاز ازش ميگيرم
باران
20 آبان 92 7:50
اي واي يعني کيانا از الان پرسپوليسيه ها!!!!

پرپوليسي رو خوب اومدي
بدتر از اون چقدر عاشق پژمان جمشيديه ميگه بابا ميدوني پژمان پرسپوليسيه
هر وقت اخبار 20:30 ميده چون بعدش پژمان ميداد ميگه مامان چرا پژمان نميده؟
مامان شایلین جون
20 آبان 92 8:11
خصوصی عزیزم
مامان شایلین جون
20 آبان 92 9:04
عزیزمی دوست دارم دوست گلم. بذار یه عالمه بوست کنمخدا از دهنت بشنوه مونا جون. ما در حسرت اکسیژنیم.وای عزیزم مگه مادر شوهرت تو تهرانه؟؟

قربونت برم بزار منم يه عالمه ببوسمت
خيلي از بابت اين هوا ناراحت شدم مخصوصا براي بچه ها و افراد مسن و مريض
آره عزيزم مادرشوهرم اينا تهران زندگي ميكنن
محبوبه مامان الینا
20 آبان 92 13:06
عادت کردیم زود به زود آپ کنی ها اين روزها يخورده مشغول خياطي بودم سوژه هم اتفاقا زياد بود ولي عكسي ندارم ايشالا بعد از عاشورا تاسوعا پر پيمون ميام
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
20 آبان 92 18:02
وووووووووای از سئوال و پرسش نگو که ما هم سخت مشغولش هستیم عجب ژستی هم گرفته پشت ِ گوشی پس همدرديم عزيزم
محبوبه مامان الینا
21 آبان 92 8:38
سلااااااااااااااااااااااااامصبح بخیر مونا جون سلااااااااااااااااااااااااام صبح دل انگيز پاييزي شما هم بخير محبوبه جونم
محبوبه مامان الینا
21 آبان 92 9:32
آخ جون بازم خیاطیمنتظر هنرهای جدید هستیم اي شيطون گفتم ديگه امسال پالتو كيانا رو ميخرم رفتيم براي خريد با قيمت هاي نجومي پالتو بچه گانهآخه خجالت نميكشيد 295.000 تومان خوب بگيد 300.000 تومان ديگه يك متر پارچه هم نميبره متري 17.000 تومان با پول دكمه و آستري ميشه تقريبا 25.000 تومان حالا يك حساب سرانگشتي 275.000=25.000-295.000 ميشه كمك به اقتصاد خانواده ساري كه جنس ها خيلي گرونه ولي شنيدم بجنورد خيلي قيمتهاش مناسبه
مامان شایلین جون
21 آبان 92 10:41
سلام مونا جونم خوبین عزیزم؟مرسی که تو اون هوای پاک و لطیف ازمون یاد میکنی گلمراستش فکر میکنم امروز یه مقدار بهتره چون سوزش چشمم کمتر شده. ولی تهوع رو دارم همچنان. همین علائم بوده که منو ترسونده بود در مورد اون چیزی که برات تعریف کردم. متنفرم از تهران. حیف که کار و زندگیمون اینجاست وگرنه میرفتم بخدا.اینقدر دلم میخواد منم صبح وقتی بیدار میشم برم تو ایوان و از هوای لطیف و بارانی شمال ریه هامو پر کنمولی خوب هوای تمیز برای ما رویا شده دیگه. چله پاییز تموم شد ولی هوا خیلی گرمه تو این خراب شده سلام به روي ماهت خواهش ميكنم تنها كاريه كه از دستمون بر مياد خوب خداروشكر اميدوارم بهتر بشه و تهران هم يك هواي پاييزي دل انگيز رو تجربه كنه جدا پس علائم از آلودگي هوا بود چقدر نگران كرده بود مارو ايشالا روياها به حقيقت بپيونده
محبوبه مامان الینا
25 آبان 92 10:03
سلام مونا جونصبح بخیرکیانا خوبه؟ قیمتهای اینجا نسبت به شمال بهتره اما بجنورد جز شهرهای گرون خراسان بزرگ هستش و ما هم هرازگاهی میریم مشهد خرید میکنیم اونجا قیمتها خیلی خوبه سلام به روي ماهت آره خوب نسبت به شمال خيلي ارزون تره ولي خوب مشهدهم خيلي خوب بود الآن پشيمونم كه چرا مشهد بيشتر خريد نكردم
مامان شایلین جون
25 آبان 92 11:52
سلام دوست ماه منمرسی گلم خوبم. تو خوبی؟کیانا گلی چطوره؟ ايييييييييي بدك نيستيم چند روز تعطيلي حسابي كسل بودم و مريض كيانا هم سرما خورده بعدظهر دوتايي بريم دكتر بابام هم يكمي ناخوش احوال همچين سرحال نيستم
محبوبه مامان الینا
25 آبان 92 12:23
نبینم دل دوستم گرفته باشه! عزیزم انشاله خدا پدر عزیزت رو شفا بده راستی بیماریشون چیه؟ مونا جون دکتر از طریق رادیولژی و عکس سینه الینا فهمید عفونت نداره و حساست=یت داره البته الینا سابقه داره و از 6 ماهگی آسم کودکان داشت که یه مدت خوب شد و ما فکر کردیم کلا خوب شده اما نگو بچه م هنوز خوب نشده حساسیتش! حتما زودتر کیانا رو ببر دکتر البته یه دکتر حاذق راستی این چند روز کجا بودین؟ مرسي عزيزم ممنون از بابت همدرديت آره امروز كيانا رو ميبرم پيش دكتر خودش دكتر بدي نيست الهي ايشالا كه الينا جونم زودتر خوب شه ما اين چند روز يكي از روستاهاي بهشهر بوديم زادگاه پدرشوهر و مادرشوهرم مراسم هم اونجا خيلي خوب برگزار شد ولي من و كيانا كه سرماخورده بوديم و اكثرا خونه بوديم
مامان شایلین جون
25 آبان 92 13:25
خصوصی گلم
محبوبه مامان الینا
26 آبان 92 8:34
سلام مونای عزیزم دیروز دلت گرفته بود امروز بهتری عزیزم؟ بابای مهربونتون چطورن بهترن؟
مامی کیانا
پاسخ
امروز بهترم چون بابام حالش بهتر شده امروز و امشب ميخوام پيشش بمونم اينطوري خيلي روحيه ش بهتر ميشه
محبوبه مامان الینا
26 آبان 92 9:33
خصوصی
مامان شایلین جون
26 آبان 92 9:46
سلام عزیز دلم صبح قشنگت بخیر. خوشحالم که هم بابا و هم شما حالتون بهتر شده. خدا رو شکرکار خوبی میکنی عزیزم کنارشون بمون و باهاش حرف بزن بهش برس بذار بهتر و بهتر بشن.واقعا مونا جون بچه زیاد داشتن خیلی خوبه. ایشالا تن همتون سالم و لبتون هم خندون باشه همیشه گلم.برای ما هم دعا کن.دوستتون دارم. بووووووووووووسسسس
مامی کیانا
پاسخ
سلام عزيز دلم ممنون كه به يادمي آره خدا رو شكر بهتره از دعاي زيبات ممنون خيلي خوشحال شدم التماس دعا
رضوان مامان رادین
26 آبان 92 10:55
خب دیگه از باهوش بودن کیانا جونه که این همه سوال براش پیش میاد...هزارررررررررررر تا بوووس واسه عسل خاله راستی عاشق اون قسمتی شدم که زنجیر با عکس توت فرنگی میخواست
مامی کیانا
پاسخ
كشته منو با كارتون توت فرنگي كوچولو چند روز پيش واسه پيدا كردت چتر توت فرنگي كوچولو كل بازار رو با هم گشتيم آخرش هم گفت حالا اشكال نداره سپيدبرفي هم اشكالي نداره
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
26 آبان 92 17:28
اِی دختر ِ قرمز پسند مونا خانومی، خووو از این به بعد برنج ها رو دمپختی کن تا کیانا نیاد تو دست و پات خخخ... زنجیر با طرح ِ توت فرنگی اوووخی پیرهن ِ توپ توپی و زرشکی رنگشوووووووووو
مامی کیانا
پاسخ
آخ گفتي دمپختي همسري كه عاشق دمپختيه اگه دمپختي هم نباشه هميشه ميگه شفته درست كن اين هم فكر خوبيه راستي اون پيرهن توپ توپي زرشكي رنگشو هم خودم درست كردم( آدم از خود تعريف كن) زنجير با طرح توت فرنگي كوچولو رو داشتي؟؟
محبوبه مامان الینا
27 آبان 92 9:26
مامی کیانا
پاسخ
هزارتا قلب تقديم به دوست خوش قلبم
مامان احسان
27 آبان 92 10:33
مامی کیانا
پاسخ
هزار تا ماچ تقديم به دوست خوش هيكلم( پيرو قضيه تن تاك)
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
27 آبان 92 12:14
ظهر بخیر خوبید ؟
مامی کیانا
پاسخ
ممنون دوست عزيزم دعاگوي شما
مامان شایلین جون
27 آبان 92 14:09
سلام دوست جونی منخوبی؟خانواده خوبن؟حال پدر چطوره؟بهترن ایشالا؟حدس میزنم امروز پیش بابا هستی که تو نت نمیای. کار خوبی میکنی گلم. حسابی بهشون برس. ایشالا حالش همیشه خوب باشه و سایه اش رو سرتون مستدام
مامی کیانا
پاسخ
آره چندروزي پيش بابا بودم و هواشو داشتيم الآن خيلي بهترن ممنون عزيزم از همه دوستان التماس دعا دارم
مامان پانیذ کوچولو
29 آبان 92 15:20
سلام دوستم...خوبی...خدا بد نده...بابات چطوره....چی شده؟ایشاا..که خوب بشه مواظب خودت باش...کیانا رو هم ببوس
مامی کیانا
پاسخ
سلام مهديه جونم ما خوبيم بابام هم الحمدا... بهتره پانيذ جونم چطوره ببوسش راستي تو هواي آلوده تهران بيشتر هواي خودتونو داشته باشين
محبوبه مامان الینا
2 آذر 92 9:10
سلامصبح بخیرپست جدید میخواهیم
مامی کیانا
پاسخ
پست جديد نداريم لطفا سوال نفرمائيد . . . . . . نميدونم چرا اصلا دل و دماغ پست گذاشتن ندارم سعي ميكنم تو همين روزها يه پست خوب بزارم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
2 آذر 92 11:27
اجازه خانوم؟ چرا شما وقتی میخوای به کامنت های ما جواب بدی، اون کادر صورتی رو کلیک نمیکنیییییییییی؟ ببین: جواب های خودت با کامنت ِ ما تداخل پیدا کردههههه!
مامی کیانا
پاسخ
اي واي چي شد؟ چطو شد؟ كدوم كادر صورتيه؟ من هميشه همينطور جواب ميدادم فكر كنم خيلي قاطي پاطي شد چراااا؟ undrestand اگه نگفته بودي عمرا متوجه نميشدم اي تيزبين