کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

آتليه مهر92

1392/9/5 11:46
نویسنده : مامی کیانا
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

روز بعد عيد قربان رفتيم آتليه.

اصلا اصلا با ما همكاري نكردي از اول تا آخر همه عكسها زبونت بيرون بود. وااي كلافه شده بودم.کلافه

ولي آقاي عكاس فوق العاده مهربون و صبور بود و كيانا هم بيشتر به همين خاطر خودشو لوس كرده بود و به عبارتي ما رو سركار گذاشته بود.از خود راضی

نتايج يك ساعت كل كل ما با كيانا تو آتليه رو در ادامه مطلب ببينيد....چشمک

1

 

 

 

42

3

4

5

9

10

12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 12:43
چقدر قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ هزار ماشششششششششششالا عاشق ِ اون فیگوری شدم که داره از بین ِ پرده ی نواری شکل ِ قرمز، میاد اینور. و اون که زمینه ی مشکی داره و ستاره بارون یعنی من کُشته ی اون بُرج ایفل روی لباس ِ کیانا جونم.
مامی کیانا
پاسخ
به به منور نموديد وبلاگ حقيرانه ما را واقعا واقعا خوب شده آخه ميخوام دو سه تاشو تو سايز بزرگتر چاپ بگيرم از بس اونروز اذيتم كرد عكسهاي اين دوره آتليه همچين به دلم نَنِشست به نظرتون 3 تا از بهترينهاشو بخوايد انتخاب كنيد كدومهاست؟ برج ايفل هم قابل شما رونداره مثل اينكه اين بلوزه با اون برج خيلي چشمتو گرفته قابلتو نداره عزيزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 13:40
واسه چاپ کردن توی سایز بزگ و روی تابلو، من باشم عکس های 1، 4 ، 6 و 9 رو انتخاب میکردم ای بابا... یه شماره روی عکس ها میذاشتی خوووو آدم نمیتونه انتخاب کنه. هی باید از بالا بشمارم تا پایین تنبل هم خودتی برج ِ ایفل رو رَد کن بیاد اینور.
مامی کیانا
پاسخ
آره واقعا كاشكي شماره ميذاشتم آخه الآن كه دوستان شماره عكسها رو ميگن خودم هم هي بايد بالا و پايين كنم باباكاوه همش عكس شماره چهار رو ميبينه ميگه از اين خوشم نمياد من كه خيلي دوسش دارم لبخند شماره 6 رو هم خيلي دوست دارم قلقلكم ميده از اينكه نظرت رو دادي و بهم كمك كردي ممنوننننننننننننننن شما برج آزادي رو بده بياد اينور حالا يه فكري براي برج ايفل ميكينيم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 19:06
اگه دوست داری، دوباره بیا و توپک هویجی ِ من رو هم ببین!
مامی کیانا
پاسخ
اوووووووووووووووومدم
مامان نیایش
5 آذر 92 19:25
وااااااااااااااااااااااای عزیز دلم خیلی قشنگ شده ماشاالله خسته هم نباشی مامانی میدونم خیلی سخته و کلافه میشه آ دم ولی بچه هم طفلی خسته میشه خب ولی خیلی عالی شده و زیبا
مامی کیانا
پاسخ
ممنون عزيزم پس خيالم راحت كه عكسها خوب ازآب دراومده خسته كه خيلي شدم ولي گمون نميكنم كيانا خسته شده باشه آخه اونروز اونقدر با آقاي عكاس بازي كرد و با هم شعر خوندند كه فكر كنم خيلي بهش خوش گذشت
رضوان مامان رادین
5 آذر 92 19:56
وای این عکسها که عالین.... خیلی خوشمل شدی این گل دختری.... هزارتااااااااااا بووووووس
مامی کیانا
پاسخ
مرسي از نگاه قشنگتون
محبوبه مامان الینا
6 آذر 92 8:00
سلام عکسها خیلی خوشگل شده ماشاله هزار ماشاله پیراهنها احتمالا کار خودت نیست دوستم؟ کاش یه عکس هم با همون زبون بیرون اومده مینداخت ازش باحال میشد همشون خوشگله اما اگه بخوام سه تارو انتخاب کنم : شماره5 شماره8 شماره9 ژست عکس شماره دو رو هم خیلی دوست دارم ببووووووووووووووس دختر نازمو از طرف من خیلی دوسش دارم
مامی کیانا
پاسخ
چشمهاتون خوشگل ميبينه محبوبه جون پيراهن قرمز توري كار دست خودمه واسه تولدش دوخته بودم ولي برج ايفل و اون يكي نه بازاريه واي نگو محبوبه جون من و خواهرم به سختي از بين عكسها اوني كه زبونش بيرون نبود رو انتخاب ميكرديم اگه همكاري ميكرد خيلي خيلي عكسهاي خوبي مينداخت از اينكه عكس 5 همچين هنري افتاده خيلي خوشم اومد من كه عاشق اين دكور شده بودم با اون پرده قلبي قرمز تازه يه عينك هم واسه كيانا گذاشته بود كه خيلي خيلي بهش ميومد ولي همكاري نكرد عكس شماره دو رو باباكاوه خيلي دوست داره و رو شاسي زده گذاشته رو ميزش و هي قربون صدقه ش ميره عكس شماره 9 رو هم دقت كني زبونش در آستانه بيرون اومدنه
باران
6 آذر 92 8:14
واقعا عکساي خوشگلي شدن رنگ قرمز به کيانا جون خيلي مياد به نظر من همه عکسا خوشگلن من از عکس دومي خيلي خوشم اومد خلي ناز و معصومه کيانا جون
مامی کیانا
پاسخ
ممنون عزيزم كيانا هم عاشق رنگ قرمزه باباكاوه هم با نظر شما موافقن و عاشق اين عكسه
مامان شایلین جون
6 آذر 92 11:13
سلام مونا جونوای چه عکسای قشنگی خیلی همشون نازن.بخصوص اون عکسایی که لباس حریر قرمز تنشه. الهی فداش بشم این دخمل شیطونو.عکس گرفتن از شایلین هم مکافاته هیچوقت نمیذاره ازش عکس بندازم.از طرف من کیانا گلی رو ببوسسسس
مامی کیانا
پاسخ
ممنون مهتاب جون نظر لطفته پس بگو چرا از شايلين جونم خيلي كم عكس ميزاري تو وبش شما هم ببوس دختر ايراني چيني رو تازه امروز خوندمش خيلي برام جالب بود ميام پيشت
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
6 آذر 92 11:14
وووووووووووووای چه خوشکل شده این طلا خانوم تا دلتم بخواد مامان منا دختر به این خوشکلی و خانومی عکسهایی که با لباس قرمز گرفته خیلی نازن نکنه این لباس قرمزِ کار دست خودته منا جون به نظر من عکس دومی ، هفتمی و نهمی برای بزرگ کردن خوبن البته من همینجوری گفتمااااااااا فکر نکنی کامنت قبلی رو خونده باشم هااا
مامی کیانا
پاسخ
قربونت برم ممنون كه با نظراتتون منو در اين امر ياري رسونديد اون لباس قرمزه هم بله كار خودمه واسه تولدش دوخته بودم گفتم باهاش يه عكس داشته باشه عكس دوميه رو من هم خيلي دوست دارم كيانا هم عاشق عكسهايي شده كه با لباس قرمز گرفته نه بابا تقلب؟ از كامنت قبلي؟ اصلا و ابدااااااا
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
6 آذر 92 12:51
هزار هزار ماشاالله هزار هزار ماشاالله هزار هزار ماشاالله هزار هزار ماشاالله واااااااااااای دلم میخواد اونجا بودم و تو بغلم میچلوندمش عکس هایی که با ست مشکی سفیده و برج ایفل داره منو کشته آخر کلاسه اولین عکس هم خیلی نازه البته همش خوشگله ولی اون سه تا دلم رو برده واای لباس قرمز هام خوشگله اونی هم که رو صندلی لبخند خوشگل زده خیلی خوشگله
مامی کیانا
پاسخ
وااااااااااااااي مرسي پري جون از بابت هم مهربونيهات كاشكي من هم اونجا بودم و سخت در آغوشم فشارت ميدادم آره ست مشكي .و سفيد رو من هم خيلي دوست دارم مخصوصا با اون پرده قرمزه
کوثر
6 آذر 92 20:28
سلااااام ، فکر کنم که ارزش اون همه کل کل رو داشت . خیلی خشگل شدن ، همه شونو میگما!
مامی کیانا
پاسخ
سلام كوثر جونم آره واقعا همه اون كل كل ها هم جز خاطرات ميشه ديگه ولي خدارو شكر كه عكسها خوب دراومد چقدر خوشحال شدم بهمون سر زدي
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
7 آذر 92 3:02
سلام عزیزم وایییییییییییییییییییییییی چقدر زیبا چقدر قشنگ لذت بردم از دیدن این فرشته نازنین ماشاله هزار ماشاله خانم شدی عزیزم
مامی کیانا
پاسخ
مرسي گلم ممنون از اين همه لطف و محبتتون
الهه مامان یسنا
7 آذر 92 11:04
ای خداااااااااااااا خوشگل خانمبا اون خنده های نازت عاشق اون تیپت با دامن مشکیت شدم
مامی کیانا
پاسخ
مرسي عزيزم جديدا عاشق دامن با جوراب شلواري شده من هم اين دامنش هستم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
7 آذر 92 12:06
سلام عزیزم، اتفاقا اصلا هم خبیث نشدم، خیلی هم دلم ریخت هم عکس نتونستی بگیری، هم تا صبح شدی... طعم اون توپک رو، هم خودم پسندیدم هم همسری. خیییییییییییلی نرم و خوشمزه ست و بخاطر بیسکوئیتی که توش داره، طعم وانیلی زیادی میده . اگه طعم هویج رو نمیپسندی، بیسکوئیتش رو زیاد بریز دیشب همسری میگفت: مثه مارمالاد می مونه. میشه بجای خامه، بمالیش وسط کیک. خلاصه که به مزاج ِ ما خوش اومد. طرز تهیه توپک هویجی: http://hanichef.blogfa.com/post-354.aspx
مامی کیانا
پاسخ
آره ديگه اينجوريا شد كه قسمت نشد عكس بگيرم مرسي كه هوامو داري اتفاقا خيلي طعم هويج رو دوست دارم ايشالا سر فرصت درست مي كنم عكسشو هم ميذارم
مامان ملیکا
8 آذر 92 1:07
سلام چه قدر عکسای گل دختری شاد و قشنگ شده همه شون خوشگل و نازن عزیزم چه قدر لباس قرمزه ی کیانا جون خوشگل شده آفرین مامانی با سلیقه ... اون سبزه تو عکس اول همون لباس قرمزه است رنگش با فتوشاپ عوض شده؟؟ من عکس هفتم رو واسه چاپ خیلی مناسب میبینم
مامی کیانا
پاسخ
مرسي منصوره جون لطف داري عزيزم آره اتفاقا وقتي كيانا اين عكسو ديد گفت مامان من كه اين لباسو نداشتم با فتوپاچ رنگش عوض شده ولي اين رنگيههم خوشگله بهش مياد شايد ايندفعه يه لباس اين رنگي واسش دوختم
مامان آروین (مریم)
9 آذر 92 8:45
وااااااااااااای خدای من همه عکساش که خیلی قشنگ شدن ، قشنگ که چه عرض کنم معرکه شدن واقعا محشر شدن . همه لباسا و فیگورهاش خیییلی قشنگند . از همه مهمتر خود کیاناجونی خیلی خوشگل و نازه . الهی قربونش برم ، مدل موهاش منو کششششششششششششششششته
مامی کیانا
پاسخ
واااي جدي ميگي مريم جون ممنون از بابت همه خوبيهات مدل موهاش منو هم كشته بود تا يه ژست ميگرفت من هم عين پيام بازرگاني ميومدم تو كادر تا موهاشو درست كنم فكر كنم اين آقاي عكاس كلي از دست من حرص خورده بود
مامان امیرمهدی
11 آذر 92 12:35
عکسها خیلی خوشگل بودن
مامی کیانا
پاسخ
ممنون از نگاه خوشگلتون
مامان فاطمه زهرا
14 آذر 92 12:50
چقدر زیباااااااااااااااااااااااااااااااست با اون لباس قرمزه دیگه عسلی شدی خاله چقدر قرمز بهت میاد عزیزم
مامی کیانا
پاسخ
چشمهاتون قشنگ ميبينه اين دختر ما يه پرسپوليسيه واقعيه
مام پارسا
18 آذر 92 12:46
اوووووووووووووووووووووووووف خدا....من آخرش هلاک میشم چققققققققققققققدر جیگر شده ماشالله ایشالله آتلیه عروسیشو بره
مامی کیانا
پاسخ
آتليه عروسي نگو گريه م ميگيره
مام پارسا
18 آذر 92 12:47
زود باش اسم و آدرس آتلیه رو بده..واسه 4 سالگی پارسا می خوام ببرمش...آخه والد دیگه دکوراش تکراری شده..یه راهنماییم هم بکن که چه کنم و کجا ببرم؟
مامی کیانا
پاسخ
آتليه بي بي بردم روبروي خيابان خيام خيلي عكاسش با صبر و حوصله و خوب بود و كلا آتليه ش تخصصي كودكه و خيلي خوبه البته آتليه والد هم دكورش رو عوض كرده نميدونم چطوري شده/
مامان مبینا
24 آذر 92 13:37
سلام به ما هم سر بزنید ممنون میشم