کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

نظرات (12)

ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
8 بهمن 92 16:20
وای گل ِ نــرگس الهییی... بلوز ِ خوشگلشووووو
مامی کیانا
پاسخ
پيراهن مامان دوز ديگه اولين پيراهني بود كه واسش درست كردم چقدر هم اين پيراهنو دوست داشتم
مامان آروین-مریم
8 بهمن 92 16:26
وااای خدای من چقدر نازه قربون خنده هات
مامی کیانا
پاسخ
خيلي اين عكسشو دوست دارم
مامان نیایش
8 بهمن 92 18:44
عزیزمی چ هقدر تو ناز بودی و هستی جیگر
مامی کیانا
پاسخ
چشمهاتون ناز ميبيني خانومي
مامان ملیکا
8 بهمن 92 20:29
کوچولوی ناناز
مامی کیانا
پاسخ
هر دوره اي از بچه ها شيريني خاص خودش رو داره با يادآوري خاطرات گذشته دلم واسه اون روزها هم تنگ ميشه
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
9 بهمن 92 9:15
وووووووووااااای چه خوششکله این دختره تپل و بلا
مامی کیانا
پاسخ
خيلي علاقه دارم عكس گذشتهاش رو ببينم گاهي اوقات با ديدن اين عكسها دلم يه ني ني ديگه ميخواااااد
مامان احسان
9 بهمن 92 13:42
سلام عزیزم چقدر این عکسش خوردنیه .لباسش هم خیلی نازه البته من عاشق پارچه های خال خالیم
مامی کیانا
پاسخ
ممنون عزيزم قابل شما رو نداره
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 92 13:52
قربونش برم
محبوبه مامان الینا
10 بهمن 92 8:21
سلااااااااااااااااااااااااااااااام پس کامنت من کو؟
مامی کیانا
پاسخ
من هم نديدمش
saba
10 بهمن 92 23:54
aziiiizam nanaziiii
رضوان مامان رادین
11 بهمن 92 23:41
ماشاا... الان چه خانومی شده واسه خودش... چه دخمل خوشملی با گلهای نرگس
مامی کیانا
پاسخ
مقايسه با عكسهاي قديم رو خيلي دوست دارم اينطوري بيشتر متوجه بزرگ شدنشون ميشيم
محبوبه مامان الینا
12 بهمن 92 8:17
سلام به مونا عزیز چه خبر از اون قضیه تصمیم گرفتی ؟ هستی باهام؟
مامی کیانا
پاسخ
سلام به محبوبه عزيزم از اون قضيه كه اگه دست خودم باشه الآن تمومش كردم ولي امان از بهانه هاي همسري من كه هستم سعي خودمو ميكنم رعايت كنم اطلاعات جديدي داري با من درميون بزار
♥مام پارسا♥
30 بهمن 92 10:36
ای جوووووووونم...این عکسو خوب یادمه چه زود گذشت ایشالله همیشه سالم باشه کیانا جونم
مامی کیانا
پاسخ
آره چه زود گذشت