کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

آی که چه خوشحالم تو رو دارم

1392/11/13 10:13
نویسنده : مامی کیانا
3,052 بازدید
اشتراک گذاری

1

ای جونم عمرم نفسم عشقم


تویی همه کَسَم آی که چه خوشحالم تو رو دارم


ای جونم دلیل بودنم، عشقت مثل خون تو تنم


آی که چه خوشحالم تو رو دارم


ای جونم

 

اندر احوالات اين عكس اگه خواستيد بدونيد تشريف بياريد ادامه مطلبنیشخند

براي تقويم سال جديد مهد ازمون عكس پرسنلي خواستن و من هم براي اينكه عكست مثل سال قبل نباشه با يه تريپ جديد رفتيم عكاسي.

چشمتون روز بد نبينه تا روي صندلي نشستي بازي با لب و دهان شروع شد هر چقدر من وآقاي عكاس خواستيم يه ژست عادي بگيري نشد كه نشد

يا لبهات رو اونقدر روي هم فشار ميدادي كه لبات مشخص نبود..... يا زبونت بيرون ميومد و ......يا يه لبخند مصنوعي و يا ....کلافه

بالاخره به نتيجه نرسيديم ما رو فرستادن آتليه

خوشبختانه تو آتليه همكاري كردي و سريع عكس گرفتيم. موقع برگشت هم با يه قيافه حق به جانب فرموديد: مامان منو هميشه بيار آتليه ازم عكس بگير اونجا اصلا خوب نبود ابرونیشخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

محبوبه مامان الینا
13 بهمن 92 10:53
ااااااااای جووووووووووونم خو راست میگه مامانش ! بچه مونو ببر آتلیه ببین چه خوشگل و نازه وای من این آهنگو خیلی دوست دارم ای جونم دلیل بودنم عشقم رقصم گرفت
مامی کیانا
پاسخ
اي شيطون شما نزده ميرقصي چه برسه كه اين آهنگ رو هم بزاريم بچه ما خيلي باكلاس بالا تشريف دارن كمتر از آتليه عكس نميندازن
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
13 بهمن 92 13:53
خیلی باحال بود جریان آتلیه و ... ولی خداییش حالا عکس ِ هم قشنگ شده هاااااا ماشینتون هم مبارک... ایشالا همیشه چرخش واستون بچرخه...
مامی کیانا
پاسخ
باحال نگو ضدحال پدرمو درآورد قربونت برم ايشالا ولي با چيزهايي كه گفتي يه خورده ترسيدم ميام پيشت
saba
13 بهمن 92 17:42
akheeeeeeeyyyyy azizammmmmmmmmmmmmm che nazeeee kheyli kheyli ziba azizedeelammmmmmmmmmm
مامی کیانا
پاسخ
وقتي عكس خوب دراومد يه نفس راحت كشيدم بس كه اذيتم كرده بود ميترسيدم تو چاپ چي از آب دربياد
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
14 بهمن 92 9:13
خیلی عکسش قشنگ شده یه جورایی خاصه
مامی کیانا
پاسخ
چشمهاتون خاص ميبينه منصوره جون
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
14 بهمن 92 9:36
مرسی از آرزوهای قشنگت
مامی کیانا
پاسخ
قابلتونو نداشت گلم
مامان شایلین جون
14 بهمن 92 10:39
جوووونم چه عکس قشنگیخوب بابا دخملی خودش تشخیص میده کلاس کجا بهتره. باید بره آتلیه.وای مونا جون منم مردم و هیچوقت نتونستم از شایلین یه عکس درست و حسابی بگیرم.
مامی کیانا
پاسخ
اونقدر تو عكاسي حرص خوردم و خودمو كنترل كردم وقتي اومديم بيرون يه سردرد حسابي شدم نميدونم چرا دوربين رو ميبينه اينقدر رفتارهاش غيرعادي ميشه
الهه مامان یسنا
14 بهمن 92 12:47
ای جونم....
مامان فتانه
14 بهمن 92 14:55
ولی با تمام اینها عکسش ناز شده
مامی کیانا
پاسخ
چشمهاتون ناز ميبينن ممنون گلم
مامان نیایش
14 بهمن 92 18:06
الهی قربونت بشم من با این عکس خوشگل و جدیدت بچه های امروزین دیگه باید حتما بره اتلیه که ژست بگیره نا قلا
مامی کیانا
پاسخ
بچه هاي امروزي نگو يه پارچه آتيش خداييش ما حريفشون نيستيم
مستوره
14 بهمن 92 18:32
سلام خدا حفظش کنه به وبلاگم سری بزنید... لطفا لینکم کنید ، 24 ساعت پس از لینک شما هم لینک میشوید. سپاسگذارم
مامی کیانا
پاسخ
سلام عزيزم حتما بهتون سر ميزنم
مستوره
14 بهمن 92 18:35
سلام خدا حفظش کنه لطفا لینکم کنید، 24 ساعت پس از لینک شما هم لینک میشوید. سپاسگذارم.
مامان ملیکا
15 بهمن 92 1:09
ای جانم چقدر جیگر و طلاست این خوشگل خانمی ما هم باید یک عکس پرسنلی برای ملیکا بگیریم ، مونده بودم با حجاب یا بی حجاب بگیرم که با دیدن این عکس خوشگل احساس کردم خیلی با حجابش بهتره
مامی کیانا
پاسخ
چون پارسال يه عكس ساده ازش گرفتم گفتم امسال يخورده متفاوت باشه واي مليكا جون با اين روسري خوردني ميشه حتما اينكارو بكن
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 10:43
وااااای چقدر خوشگل شده با این تیپش ، هزار ماشاالله دخترای ناز و خوشگل رو باید ببرت آتلیه خانووووووومی
مامی کیانا
پاسخ
دختر ما به كمتر از آتليه بسنده نميكنه
رضوان مامان رادین
15 بهمن 92 11:21
پس همش فیلم بوده به بهانه رفتن به آتلیهولی خداییش عجب عکسی شده هااا...عالیه
مامی کیانا
پاسخ
جدي ميگي اينقدر خوب شده كيانا كه اينقدر اذيتم كرد كلافه شده بودم
مامان احسان
15 بهمن 92 13:05
ای جونم چه ماهی شده ماشالله قربون اون دندونهای مرتبت خانومی
مامی کیانا
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان پانیذ
15 بهمن 92 15:32
مثل همیشه ناز ودوست داشتنی....ایشا ا.. واسه دانشگاه رفتن عکس بندازی عزیزم
مامی کیانا
پاسخ
سلاااام عزيزم واي ميشه دانشگاه اونوقت ما پير شديم ايشالا واسه پانيذي جون نازنين
♥مام پارسا♥
30 بهمن 92 10:28
ای جوووووووووونم ....چقدر جیگر شدی عزیز خاله...قررررررربونت برم من
مامی کیانا
پاسخ
چشمهاتون جيگر ميبينه
طراحیه ارزان
30 بهمن 92 22:05
سلام اگه تقویم خواستی یا خواستی وبلاگتو خوشگل کنی یا تم تولد مناسبو با کیفیت خواستیبه به من یه سری بزن