کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

family

1393/5/21 9:38
نویسنده : مامی کیانا
847 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان و بدون هيچ مقدمه اي از كلاس ديروزت بگم كه كلي توي كلاس بهمون خوش گذشت

درس اين روزهاي كلاس زبان آشنايي با اعضاي خانواده است و ديروز تيچرتون يه مقدار وسيله مثل كراوات و روسري و كيف و سبيل و از اين جور چيزها آورد تا با هم نمايش بازي كنيد

اولين نفر هم كه انتخاب شد براي بازي كيانا خانوم بود در نقش motherزیبا خدا ميدونه چقدر از اين نقش خوشت اومده بود ...

mother - father - baby

اونقدر از اين نقش خوشت اومده بود كه حاضر نشدي هيچ نقش ديگه اي رو بازي كني

خلاصه جلسه ديروز كلاس خيلي جذاب بود و همه بچه ها بعلاوه مادرها كلي happy بوديمخندهجشن

*********************************************************

تعطيلات عيد فطر هم دسته جمعي رفتيم لاويج و نماز عيد فطر رو هم لاويج خونديم خيلي خيلي خوش گذشت هوا خيلي خيلي عالي بود عكسها هم طبق معمول هنوز به دستم نرسيده

به جز اين

از دوستان عزيز هم ممنون كه به ما سر زديد

زود زود برميگردم به وب همه تون سر ميزنم و كامنتها رو جواب ميدم

فردا شب هم عروسي دعوتيم كلي كار نكرده دارم ايشالاچشمک با عكسهاي عروسي برميگرديم

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان و بابا
21 مرداد 93 9:54
سلام من حديث جون هستم چهار ماهه كه به دنيا اومدم من تازه وبلاگ باز كردم به منم سر بزنيد خوشحال ميشم هاااااااااااااااااااااااااااا
مامی کیانا
پاسخ
حتما عزيزم
محبوبه مامان الینا
21 مرداد 93 11:51
ینی من به فدای اون mother قربونش برم چه فر رفته تو نقشش اوه اوه father رو ببین با اون سیبیلاش معلومه حسابی به مامانا هم خوش گذشته
مامی کیانا
پاسخ
فر ميگه اصلا پيچ پيچي شده بود چجور مادر اون father چقدر ذوق كرده بود( مادرشوهره) اومد جلو كلي كيانا رو ماچ كرد جوگير شده بود و كلي ازشون فيلم و عكس گرفت محبوبه جون خيلي دلم برات تنگ شده ببخش كه خيلي وقته بهت سر نزدم حتما ميام وبت
رضوان
21 مرداد 93 11:56
به به کیانا جونی..ماشاا... حسابی زباندان شدی خاله ;-) چه motherنازی..جیگرشوووو :-*
مامی کیانا
پاسخ
mother نگو چه mother ي تو خونه تا ميتونيم با هم انگليش speakميكنيم كيانا هم حسابي شيرين زبوني ميكنه
مامان فتانه
21 مرداد 93 16:22
چه جالب....انشالله که عروسی بهتون خوش بگذره
مامی کیانا
پاسخ
ممنون ايشالا هميشه مراسم جشن و شادي باشه
مامان احسان
22 مرداد 93 8:43
مامانی شایلین جون
22 مرداد 93 10:00
وای مونا جونم خارجی شد دیگه تموم شددلم برات تنگ شده بود دختر کجایی؟وای خدا این کیانای مادر چه نازه بوووووووووووس.ایشالا همیشه خوش باشین عزیزم.
مامی کیانا
پاسخ
سلام به روي مهتاب جونم خبي شايلين جونم چطوره آره ديگه خارجي شد دخترمون رفت توي ماه رمضون كه همش اينطرف و اونطرف دعوت بوديم بعدش هم كه تعطيلات بعد از عروسي كم كم زندگي به روال عادي برميگرده
مامان کیانا و صدرا
23 مرداد 93 9:43
سلام عزیزموای ماشا... چه مامان خوشگلی شدی خاله جونیشاد باشید و همیشه ی ایام سلامت و آرام
مامی کیانا
پاسخ
سلام قربوننت برم اين هم يه ماان آينده يعني ميشه مامان شدنش رو ببينم
مامان پانیذ
23 مرداد 93 19:31
سلام دوستم...خوبی...دلم براتون تنگ شده...فدای دخمل هنرمندم... عیدتون هم مبارک...
مامی کیانا
پاسخ
سلام مهديه جونم قربونت برم دلم براي پانيذي خيلي تنگ شده ماشالا تو عكسها به نظر ميرسيد خيلي بزرگ شده ببوسش از طرف من
•● Mah ●•
23 مرداد 93 19:44
دوستت دارم...
مامی کیانا
پاسخ
me toooooooooooooo
مامان کیانا و صدرا
25 مرداد 93 9:54
سلام.نظر من نرسیده؟؟؟؟چرا؟؟
مامی کیانا
پاسخ
كدوم نظر ؟ هر چي اومدو تائيد كردم عزيزم