کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

آتیش پاره خونه ما

1390/5/14 18:31
نویسنده : مامی کیانا
709 بازدید
اشتراک گذاری

پاورچین پاورچین رفتم سمت اتاق. چند دقیقه ای بود قهر کرده بود ولی هیچ صدایی نمی اومد هر چی صداش کردم : کیاناجونم، دخترم، گل دخترم بیا دیگه ناز نکن مامی دیگه حالی واسش نمونده بیاد نازکشی. حدس زدم داره یک کارهایی میکنه در اتاق رو باز کردمniniweblog.comدیدم عینک به چشماش  niniweblog.comو روی تخت نشسته بود چشمهای شیطونش پشت عینک آفتابی مشخص نبود ولی از خنده های زیرزیرکی معلوم بود داره یک چیزهایی کشف میکنه. تا منو دید جیغ کشید ولی نمیدونست کدوم طرف فرار کنه واسه همین هم پرید تو بغلمniniweblog.comو دوتا ماچ واسه خودشیرینی رو صورتم گذاشت.niniweblog.comمن هم فوراً لحظه رو شکار کردم این هم چندتا از عکس های آتیش پاره خونه ما موقع آتیش سوزوندن!!!

عینک1

عینک2

عینک4

عینک5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
14 مرداد 90 18:49
دخمل بلا


بوس بووووس
مامان پریا
14 مرداد 90 19:37
سلام خاله
خوبی دختر ماه
تا عکستو دیدم با خودم گفتم بیام بهت بگم مواظب باش دندونای قشنگتو موش نخوره
همین جوری گذاشتی تو ویترین
خوب بیچاره آقا موشه حق داره وسوسه می شه حداقل بوسش کنه
مامان کیانا خوشحال می شیم به وبلاگ ما هم سر بزنین


مرسی خاله جون راست میگی باید بیشتر مواظب دندونهام باشم

مامان نیایش
14 مرداد 90 22:02
قربون این آتیش پاره با نمک ان شا ا.. سالم باشه همیشه


مرسی عزیزم
مامان نفس طلایی
15 مرداد 90 12:10
سلام خوبید ؟ نه من نی نی ندارم اخه مشغول درس خوندنم اما عاشق نی نی هام


مرسی عزیزم ایشالله تو درسهات موفق باشی بعدش هم مامان مهربون یک نی نی نانازی باشی
صبا
17 مرداد 90 15:39
اين ني نيه چه نازه


مرسی خاله جون
ثمين
18 مرداد 90 0:25
سلام عزيزم. خوبي؟
واست تزيين تولد كفشدوزكي رو گذاشتم!
حتما سر بزن. منتظرتم.
كياناي گل رو هم ببوس.


سلام عزیزم وااای مرسی الان زودی میرم که ببینمش
مامان آروین
18 مرداد 90 13:35
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید منم لینکتون کردم دختر نازتونو از طرف ما بوسش کن

مرسی عزیزم بوس بوس
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 17:48
وایییییییییییییییییییییییییییییی خداییییییییییییییی من این نی نییییییییییییی چقدر خوشمزه است بدو برم بخورمشششششششششششششششششششش
صبا
19 مرداد 90 15:27
مامانيه كيانا اين نينيتون چه نازه خوش به حالت. با اين ني نيه جيگر ديگه چي ميخواي


مرسی عزیزم با دادن کیانا به قول معروف نعمت بر ما تمام شد ولی حالا با داشتن این جیگر کلی آرزو دارم براش که از خدا میخوام بهم بده