کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

کیانا از نوزادی تا نوپایی (سه ماهگی)

1390/5/25 17:33
نویسنده : مامی کیانا
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای مامان هنوز قصد نداره بزاره اهل خونه یک شب راحت داشته باشن کماکان همون قضیه ای که واستون گفتم ادامه داره شب زنده داری و نوبتی لالایی خوندن و ...92 Orange Emoticons

اینجارو نگاه نکن که آروم گرفته خوابیده چون روز شده داره واسه شب انرژی ذخیره میکنه.

 لالالالا

جوجوی مامان وقتی سوار روروئک میشه کم کم نوک انگشتهاش به زمین میرسه  و میتونه خودشو یک کوچولو جلو ببره.

Smilehaa

 کیانا خیلی آب دهان میریزه  و مجبورم هر یکی دو ساعت بلوزشو عوض کنم گاهی اوقات هم براش پیشبند می بندم. اینجوری

 ای جوونم

یکی از عادتهای دیگه کیانا انگشت خوردن، بدجوری به خوردن دوتا انگشتش عادت کرده. هرکاری کردم به جای انگشتهاش پستونک بخوره نشد که نشد کلی حقه زدم ولی نگرفت. خیلی نگرانم بعضی ها میگن خوبه اینجوری آروم میشه ولی بعضی هام میگن خوب نیست و باعث میشه فکش بدفرم بشه. به هر حال من خیلی نگرانم و سعی میکنم ترکش بدم!!

این هم یکی از اون حقه هاست!!

 واای

وای وای

توی اردیبهشت ماه تولد داوود جون بود کیانا هم اینجا اومده تا به داوود بگه  

 تولد

تولد2

این روسری رو مامان بزرگ باباکاوه داده به کیاناجون تا هروقت میخوابه بزاره رو سرش تا یه وقتی کیاناجونو پشه نیش نزنه حالا اینجا کیانا عین حاج خانوما شده و روسری سرش کرده با اون لبخند خوشگلش این عکسو واسه من پر از خاطره کرده.

گوگولیی

گوگولی2

گوگولی3

دوست دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوین
25 مرداد 90 15:58
سلام عزیزم مسابقه هنوز ادامه داره می تونی عکس نی نی گلت ارسال کنی ........


مرسی حتما اگه بتونم با این سرعت کم عکسهاشو آپلود کنم شرکت می کنم
مامان هلیا
25 مرداد 90 17:14
ممنون از راهنمایی شما چه عکسای نازی چه تپلی بوده ماشالله.


مرسی خاله جون
نازنین نرگس نفس مامان
26 مرداد 90 17:16
وای یاد آن زمان من رو نیار که تنم میلرزه تا صبح بیداریو نخوابیدن خدا رو شکر تموم شد ولی خودمونیم کیانا چه عکس حاج خانمی گلی انداختی


آره ولله خدا رو شکر که به خیری و خوشی تموم شد