کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

وروجک خونه ی ما!!

1390/5/25 17:38
نویسنده : مامی کیانا
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

کیانای ما تو خونه به قول معروف عملیات راپل انجام میده ولی با این تفاوت که از پایین به بالا میرسه مثلا میره روی سبد اسباب بازیهاش بعدش از روی اون میره روی میز بعدش هم دستش میرسه روی اپن اونجا یه چیزایی هست که کیانا عاشقشه مثل قند، شکر، دستمال کاغذی. تا میام بگیرمش یک مشت قند برمیداره چندتایی هم زودی میزاره توی دهنش با اون دستش هم هفت هشت برگ دستمال کاغذی میگیره. شاید باورتون نشه که همه این کارها رو فقط توی چند ثانیه انجام میده.

یا اینکه میره روی میز عسلی و از اونجا میره روی مبل ها. روی پاتختی میره و از اونجا کاملاً روی میز آرایش تسلط داره، روی میز هم یه عالمه وسیله هست تا کیانا فضولی کنه هر روز هم  یه چیز جدید چشماشو میگیره وقتی میرم توی اتاق تا ببینم چی کار میکنه چون معمولاً این وقتها هیچ صدایی ازش در نمیاد میبینم چشمهاش عین دوتا دکمه گرد شده، 161 Orange Emoticonsقبل ها با دیدن من فرار میکرد و یا حداقل دست از کارش برمیداشت ولی حالا وقتی منو میبینه سعی میکنه وسایل بیشتری رو توی دستهاش جا بده انگار داره غنیمت جنگی جمع میکنه.

امروز واسه سفره افطار لرزونک درست کردم یک کاسه هم واسه کیانا ریختم تا نوش جان کنه. آخه کیانا خیلی لرزونک دوست داره و معمولاً تا ته کاسه رو درمیاره. یکی از عادتهای کیانا اینه که وقتی غذاشو تموم میکنه همیشه کاسه خالیشو میاره و به من نشون میده امروز وقتی اومد تا کاسه شو بهم بده دیدم انگاری به موهاش ژل زده!

بله کیانا خانوم یه خورده از اون لرزونکی که خورده بود و به موهاش زده بود چون لرزونک هم با نشاسته درست میشه موهاش عین چوب سفت شده بود و به هم چسبیده بود تازه کلی هم ذوق کرده بود و فکر میکرد کار خیلی خاصی انجام داده این هم چندتا از عکسهای خرابکاری امروز این وروجک.

وروجک1

وروجک2

گوگولی3

یک خبر جدید از همونی که میترسیدم سرم اومد دیگه کیانا میتونه در یخچال و فریزره باز کنه و از این کار خیلی خوشحاله باید یک فکری کنم شاید لازم باشه در یخچال رو هم عین کمدها و کابینت ها به هم ببندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین نرگس نفس مامان
26 مرداد 90 17:13



بوس بوس
مامان نیایش
27 مرداد 90 11:36
قربون این وررووجک ناز با اون موهاش


بوس بوس از طرف کیانا روی لپ های نازنازی نیایش جوووون