کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

ما برگشتیم به خونه

1390/7/24 22:56
نویسنده : مامی کیانا
982 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به همه دوستای خوبم      

ما بالاخره از تهران بزرگ برگشتیم و کیانا تو این مدت حسابی بهش خوش گذشت. آخه این دختر راه رفت وخرید کرد از اسباب بازی گرفته تا لباس و کفش و کلی چیزای خوشگل. مبارکت باشه گلم ایشالا همیشه سالم  باشی و زود زود بزرگ شی تا ما هم زود زود بریم واست خرید کنیم. خداییش خرید کردن واسه کیانا برای من و باباکاوه از خرید کردن واسه خودمون بیشتر میچسبه نمیدونم چرا؟!!!

از اهل خونه براتون بگم که کیانا وقتی صبح بیدار میشد بدون برو برگرد باید آرمانی رو بیدار میکرد عموآرمان هم که اصلا عادت به سحرخیزی نداره فقط فقط بخاطر دل کیانا مجبور بود بیدارشه تا به اوامر کیانا خانوم برسه. دست تو دست کیانا خانوم از این اتاق به اون اتاق، از خونه به حیاط ، سوپر، پارک سر کوچه، پارک سر اون یکی کوچه. خلاصه تا وقتی گیر میاورد فیلش یاد هندوستون می افتاد،کفش و کلاه میکرد و بالاخره یکی پیدا میشد تا با هم برن بیرون.

از اتفاقات خوبی هم که تو این چند روز افتاد اینکه دندون سمت چپ بالاش که مدتها بود لثه ش ورم کرده بود دراومد و خیلی خوشحالم کرد چون بعد اینکه 8 تا دندون جلوییش دراومد دیگه خیلی وقت بود که دندون درنیاورده بود.

بعد از یک هفته دوری از خونه وقتی رسیدیم، کیانا واسه اسباب بازیهاش پر میکشید. خصوصا واسه تاب خوشگلش تا رسیدیم تاب بازیش شروع شد.

خواب پیش 

این هم یک خواب راحت بعد از خستگی راه و سفر. خدا میدونه الآن پشت اون چشمهای خوشگل چه رویایی میبینه. فکر کنم داره تو خواب هم  آتیش میسوزونه!!!

خواب پیش2

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پریاگلی
26 مهر 90 0:42
رسیدن به خیر و سلامتی
مامان پریاگلی
26 مهر 90 0:42
چه قدر تو خواب خوشمزه شده این عروسک ناز
مامان ایلیا
26 مهر 90 13:55
رسیدن به خیر کیانا خانوم.همیشه به خرید و مسافرت خانوم خانوما.عزیزم چقدر ماهی تو خاله.چقدر معصوم و ناز خوابیدی.


مرسی خاله جون
مامانه کیانا
1 آبان 90 20:23
سلام مامی جون خوبی بگردم کیانا جونو الهی بمیرم رد واکسنش خوب شد؟از طرف من ببوسش