کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

نی نی ها متشکریم نی نی ها متشکریم

1390/10/10 15:46
نویسنده : مامی کیانا
777 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو اولین سالگرد نی نی وبلاگ کیانا خانوم هم اولین یادگاری رو از نی نی وبلاگ گرفت و این رو هم مدیون تموم طرفداران کیانا خانوم از دوستان نی نی وبلاگی گرفته تا فامیل و آشنایانی که به این گل دختر ما رای دادند هستیم و از همینجا از همشون تشکر میکینیم.

و همینطور به مدیریت وبلاگ و گروهشون بابت زحمات و تلاشهایی که برای هرچه بهتر کردن وبلاگ توی این یک سال کشیدن خسته نباشید میگم و براشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

خوشحالم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

آمان
10 دی 90 17:23
کیانا،صحنه را دیدم. از اینکه میلیونها ایرانی را شاد کردی از تو ممنونم.

آمان
1390/10/10


از این بابت کیانا خیلی خوشحاله خصوصا اگه یک نفر از میلیونها نفر عموآمان گلش باشه
مام پارسا
10 دی 90 18:45
مبارک مبارک گل دخملی مبارک
مامان نیایش
10 دی 90 19:48
سلام خانمی تبریک میگم عزیزم موفق باشی همیشه
الهام (مامان لنا)
10 دی 90 22:42
سلام خوبین کیانا جون خوبه ببخشید بخاطر مشغله کاری بهتون سر نزدم
سودابه
11 دی 90 11:10
باران و مامانش موفقیتتون رو تبریک میگن و برای کوچولوی خوبتون و شما آرزوی موفقیت دارن .
خاله نی نی ترنمه
11 دی 90 23:02
سلام.... ای ول لااقل یه نی نی ساروی برنده شد.... بابت اون پستم شما ناراحت نشید با شما نبودم با نی نی های دیگه بودم که بی معرفتی کردن شما اگه رای هم نمی دادی بازم کیانا جیگر ما بودی.... اون آتلیم آدرسه دقیقشو نمی دونم ولی همین جوری بهت می گم اگه پیدا نکردی بهم بگو تا کمکت کنم..... آتلیه هیرا توی خیابانه پیروزی(بخشه هشت) که یک طرفه هستش و باید مستقیم بری تا به دو تا لوازم پلاستیک فروشی می رسی که اون بقله ایناست سر راسته !!! صورتتو طرفه راستت بگیر حتما" می بینیش اگه پیدا نکردی بگو کروکیشو بکشم..... رفتی بگو از طرفه ترنم اومدم یه تخفیف با اشانتیونه تپل بهت می ده... از آتلیش مایوس نشو شاید کمی ساده باشه ولی کارش درسته فامیلیشم حقی هست.... نی نی کیانا رو هم بماچ .....
afshin
11 دی 90 23:27
درود عزيز گرامي .. او را ميشناسي ? ? بروزم با پیروز نهاوندی یا ابولولو : او کسی بود که عمر بن خطاب خلیفه مسلمین را با ضربه‌های کارد کشت. پیروز دختری داشت که به گمان نزدیک به یقین مروارید نام داشته‌است ... آرامگاه منسوب به ابولؤلؤ در شهر کاشان قرار دارد . نام و یادش گرامی باد .
مامان فاطمه
12 دی 90 16:59
مبارک باشه کیانا جون همه فامیلامون یکی از کداشون شما بودید
مامان امیر علی
12 دی 90 23:12
سلام خانمی اما اگه نظر منو می خواین که تجربه دارم و تجربه های دیگر را هم دیدم هنوز زوده اگه می خوای تا اخر راه بدون هیچ دل زدگی بری و ادامه بدی اول کیانا جون رو از نظر حافظه تقویت و چک کن و دوم بازی های تمرکز هواس را باهاش کار کن و بزار 2 سال رو رد کنه و به وقتش 2 سال و سه ما ه که شد اون وقت یواش یواش شروع کن .البته استعداد و علاقه اش را با استعداد یابی پیدا کن .تستهای هوش ازش بگیر و در اون را جلوش ببر .خانمی من احتمال می دم اگه اینها را انجام ندی و الان شروع کنی وسط راه می مونید .به این راحتی ها نیست اگه واقعا به موفقیت واقعی فکر می کنید هنوز زوده بگیر و نگه دار .حتما با اقای زمانی صجبت کن بگو از طرف مامان امیر علی مردانی هستی تا خوب راهنماییت کنند .انها فروشنده هستند البته اقای زمانی استاد دانشگاه و در این زمینه عاقل هستند اما الان بگیر اما بعد از انجام این کارهایی که گفتم شروع کن بازیهای تقویت حافظه و تست های حافظه را هم بهت یاد می دم .تونستی با من تماس بگیر .شماره ام را برات خصوصی می زارم .موفق باشی
مامان امیر علی
12 دی 90 23:15
یادم رفت بگم بازی ها طراحی خودشون هست البته من هم به موقعیت کلی بازی طراحی کردم و انجام دادیم تا مرحله 3 می شه هر کاری کرد اما مرحله 3 هنوز خودم هم خوب نمی دونم دیگه چی کار کنم .چون دیگه سخته بازی کم کم شکل دیگه ای می گیره .ما الان درس 7 هستیم و البته بازی دیگه تقریبا نداریم .و کمی برامون سخت شده اما خدا داره کمک میکنه .


موفق باشی عزیزم
مامان نازی نرگس
18 دی 90 1:42
مبارک باشه کیاناجونم


مرسی عزیزم