کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

یک تجربه تازه

1390/10/21 19:20
نویسنده : مامی کیانا
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

 

انگشتهاتو جای قلم مو بزار تو رنگ و  بعد جای کاغذ روی دیوار طرحی بکش خیلی احساس خوبیه واسه من و باباکاوه هم جالب بود نقاشی با رنگ انگشتی رو حتی به شما هم پیشنهاد میدم بهتون حس آرامش میده.

از وقتی کیانا با رنگ انگشتی نقاشی میکشه سه رنگ اصلی آبی،قرمز و زرد رو یاد گرفته و از هم تشخیص میده نمیدونم چی میکشه ولی به نظرش میاد که داره ماهی میکشه آخه بعد از هر خطی که میکشه میگه : مامان ماهی. خودی(خوشگله)؟ راستی کیانا مار هم میکشه یک خط کج ماّوج بلند و بعدش صداشو ترسناک میکنه و میگه:مااااار!!!

نکته دیگه این که خیلی علاقه داره رو قسمتهایی از دیوار که دستش نمیرسه خط بکشه، رو نوک انگشتهاش وایمیسه و میخواد از بالاترین نقطه نقاشیشو شروع کنه خلاصه من که عاشق نقاشیهاشم و کلی از نقاشیهاش  تعریف میکنم  این هم تابلویی از زندگیست اثری از کیانا خانوم پنجه طلا

نقاشی1

 

نقاشی2

روی ادامه مطلب یک کوچولو کلیک کن تا باقی عکسهامو ببینی

راستی وقتی کیانا رو مشغول نقاشی کردن میبینم یاد ننه صنوبر میفتم شاید نشناسیدش ننه صنوبر یک پیرزن نازنین که از راه نقاشی کردن امرارمعاش میکنه کنار خیابون میشینه و با مدادرنگی روی کاغذ طرحی میکشه. تنها فرقش با نقاشی بچه ها تو اینه که با دستهایی پینه بسته و چروک خورده و قلبی 70 ساله هر چی تو ذهنشه روی کاغذ میاره نقاشیهاش رنگهایی شاد و سوژه هایی روزمره داره ولی پرمعنا!!!!

نقاشی3

نقاشی4

دوست دارم      اینجوری        اونجوری        بدجووووووری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان علی
21 دی 90 21:38
به به چه کیفی میده بی محابا همه جا رو پر از رنگ کنی. مخصوصا اون بالاها که دستات هم نمی رسه مگه نه خالهکوله بارت پر از تجربه باشه و زندگیت پر از رنگای شاد رنگین کمونی خوشگلم
مامان امیر علی
24 دی 90 23:14
به به کیانا جون شما هم مثل امیر علی چه کردی ها .فدات بشم من توپولی خاله .
مامان نازی نرگس
25 دی 90 1:42
وای مامانی نهمن از تجربه مازیک خریدن کلی کم اوردم نگو رنگ انگشتیولی چشم حتما تجربه میکنم از همین الان مطمئنم که نازی عاشق رنگ انگشتی میشه آخه کلا روحیه شلوغی دارهچه عکسای نازی از کیاناجونم گذاشتید واقعا هم بعد از هر بازی مستقیما باید حموم کنه


حتما خیلی خوشش میاد
مامان بیتا
26 دی 90 14:54
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
مام پارسا
26 دی 90 19:16
الهی الهی الــــــــــــــــــــــــهی
معلومه که مثل پارسا عاشق نقاشی کشیدنی.اتفاقاً پارسا هم رنگ انگشتی داره و روی تموم کابینت های خونمون اثر هنری خلق کرده.
دیگه واجب شده که من و مامانی زودتر همو ببینیم تا تو و پارسا با هم نقاشی بکشید و من و مامانی هم از خاطرات مدرسه مون و شیطنت هامون با هم حرف بزنیم.
بوس بوس هزار تا


گل گفتی عزیزم اره خیلی دلم میخواد زوتر همو ببینیم
مادر کوثر و علی
27 دی 90 8:19
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی، همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم...
مامان نیایش
28 دی 90 15:23
به به دختر ناز چه کیفی داره میکنه ما شا الله نیایش هم عاشق نقاشیه ولی می ترسم براش رنگ انگشتی بگیرم همه زندگی رو رنگی کنهولی حتما میگیرم
نقاشی هات و عکس هات هم خیلی خیلی قشنگه
راستی نقاشی های نانی رو دیدی؟


اره عزیزم ماشالا خیلی ناز بود نقاشیهاش خصوصا نقاشی که از شما و باباجونش کشیده بود
fatemehh
9 بهمن 90 7:44
salam zazizam mersi keomadid khonamoon aksaye barfish fogholadast bebakhshid ranghaye angoshti monasebe che senie?