کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

کیانا این روزها

1391/2/14 16:16
نویسنده : مامی کیانا
725 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز شنبه به اتفاق باباکاوه و مامانی و عمو آرش اومدیم تهران و قراره چند وقتی بمونیم آخه باباکاوه امتحان داره و این روزها سخت مشغوله.

کیانا تو جاده مشغول فرفره فر دادنههورا

فرفره

اینجا هم باد داره کیانا و فرفرش رو دوتایی  میبره

فرفره2

کیانا هم خوشحاله که تنها نیست و کنار مامانی و بابایی و عمو جونها حسابی بهش خوش میگذره. هر روز بساط پارک رفتن داریم تا وقت گیر میاره میگه: بیم پارک (بریم). وقتی هم از پارک میاد میره پشت پنجره و میگه پارک بینم(ببینم).

دیروز با مامانی رفتیم بیرون یه دوری زدیم اولش خوب بود راه میومد ولی خیلی زود خسته شد و درخواست بغل کرد واسه همین هم زود برگشتیم. کیانا تو راه کلی کلاغ دید و نمیدونید از دیدنشون چقدر ذوق میکردبا یکی از گربه های ملوس محل هم دوست شده و هر وقت میره پارک همدیگه روملاقات میکنن دیروز که در حد فیس تو فیس بهش نزدیک شده بود دلش میخواست نازش کنه کلی هم باهاش حرف زد و حال مامانشو پرسید.قهقهه

باباکاوه قول داده بود امروز ما رو ببره کلبه بازی ولی حالا میگه پنجشنبه است و خیلی شلوغهخمیازه تازه به من هم قول نمایشگاه کتاب رو داده کی ببره خدا میدونه. فعلا که بخاطر امتحانات بابا خونه نشین شدیم ببینیم چی پیش میاد!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 15:43
خوش باشی همیشه گل ناز
مام پارسا
16 اردیبهشت 91 13:44
عزیییییییییییییییییزم.قربونت برم من.همیشه به گردش و تفریح .مامانی اگه رفتی نمایشگاه از طرف من هم حسابی بگرد و کیف کن.آخه امسال خیلی ناراحتم از اینکه نتونستیم بیایم نمایشگاه
خوش باشید


حتماعزیزم اگه رفتم بجای شما هم یک دور افتخار میزنم
fatemehh
18 اردیبهشت 91 7:39
سلام چه ملوسی شده شماهم قابل بدونید سری بزنید؟ ببخشید وقتی بک آب از وبلاگ دخترم میگیرم ، میبینم فقط چند پست اولش ذخیره شده به نظرتون مشکل چیه؟باید چیکار کنم ؟ در بک آپ شما همه پست ها ذخیره میشه؟
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:53
مامان جون هنوز تهرانید ؟بیایم همدیگرو ببینیم؟ خبر بده زود