کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

نظرات (3)

مام پارسا
23 آبان 91 12:23
اللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللهی فدای خنده هات و اداهات بشم من
چقدر خوشگلتر شدی توی این عکسا خانوووووووووووووووم
عزیز دلم نمی دونی چقدر خوشحالم که از نزدیک صورت ماهت رو دیدم
خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم جیگر..... به اندازه عشقم به مامانی که صمیمیترین دوستمه عاشق تو هم هستم
مونا جونم بازم مررررررررررررررررررسی که اومدی تولد پارسا تا من روی ماهت رو بعد از چند سال ببینم


من بيشتر تر تر تر رررررررررر
مامان نیایش
23 آبان 91 18:54
وااااااااااااااااااااااای این عسلو نیگا چه قدر خانوم شده دلم برات تنگ شده بود جیگر مامانی تو رو خدا اسپند دود کن براش چه موهایی داره دخمل ناز خدا همیشه نگه دارت باشه عکس سومی خیلی خیلی بامزه است اسپند یادت نره


لطف داري عزيزم من هم خيلي خيلي دلم واسه نيايش گلم تنگ شده بود هوارتااا
شبنم
9 خرداد 93 21:21
الهییییییییییییییی چ دختر نازی دارین ماشالا , هدا حفظش کنه
مامی کیانا
پاسخ
قربونت مرسي عززيزم