کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

كياناي نانازي

1391/9/15 12:47
نویسنده : مامی کیانا
826 بازدید
اشتراک گذاری

کياناي ناز من تنها نشسته
دلم براش ميسوزه قلبش شکسته
به من نگاه ميکنه غمگين و خسته
مامان جون مهربون در اتاقشو بسته
کياناي ناز من باز ميشه فردا
دوباره پر مي کشي تو خونه ما

داستان ما از اين قرار كه كيانا خانوم ما وقتي ميره تو اتاقش بايد يكي يكي اسباب بازيهاشو  از توي قفسه و كمد بريزه پايين .

 خلاصه اتاق رو پر از اسباب بازي ميكنه باور كنيد جاي پا گذاشتن كه خوبه جاي سوزن انداختن هم نميمونه. مخصوصا اگه خونمون مهمون داشته باشيم غيرقابل كنترل ميشه من هم براي جلوگيري از اين امر گاهي اوقات تحريمش ميكنم يعني در اتاقشو قفل ميكنم. كيانا اصلا از اين موضوع خوشش نمياد و قهر ميكنه

نگاش كنيد چطوري كز كرده!!!!!!

جوجو 

ادامه داستان رو با ما باشيد

 

جوجو2

 

جوجو3

وقتي متوجه حضور من ميشه يكمي بيشتر ناز ميكنه

ميگم ماماني كيانا جونمزبان

 

جوجو4

قربون نگاهت برم از نگاهات معلومه كه ميخواي با ماماني كنار بياي !!!!

جوجو6

وارد بحث و گفتگو ميشيم كيانا ميخواد يجورايي حرف خودشو به كرسي بشونه و برام دليل و منطق ميارهتعجب 

جوجو7

جوجو8

آخر داستان مثل هميشه با قول و قرارهاي كيانا خانوم تموم ميشه

كيانا :مامان خداييش ديگه اسباب بازيهامو نميريزم حالا بيا بريم خونه بازي

و شروع ماجرايي ديگر!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیایش
15 آذر 91 20:45
قربون این دخمل شیرین زبون و با مزه چه عکس های خوشگلی الهی همیشه سالم باشی گل ناز


قربونت برم عزيزم ايشالا همه نوگلهاي زندگيمون شاد و سالم باشن
مام پارسا
16 آذر 91 13:17
ای جووووووووووووووووونم...قربون ناز کردنش برم خوشگل خاله
پس شما هم مثل من و پارسا سر ریختن اسباب بازی و جمع نکردنش مشکل دارید؟
من که دیگه هلاک شدم از بس اسباب بازی از وسط اتاق جمع کردم
ببوس جیگر نازمو با اون عشوه هاش
هنوز هم تمرکز می کنه جیگرم؟
هنوز وقتی یاد تمرکز کردنش میفتم کلی می خندم


اي واي اصلال يادم رفته بود كه پيش شما هم شيرين كاري كرده اره بابا ديگه كارش از تمركز هم گذشته ميره تو خلصه!!!!
مامان امیر علی
19 آذر 91 7:06



بوس بوس
مامان فاطمه
20 آذر 91 6:21
اولش خیلی ناراحت شدم تا قهرشو دیدم ولی آخرش خوب تمام شد


ممنون عزيزم اره ديگه آخرش هميشه زندگي يرين مي شود
مامان کوثری
21 آذر 91 17:08
سلام من میتونم براتون طراحی کنم طبق سلیقه خودتون طرح میزنم اگر خوشتون اومد اونوقت میریم سر حساب واگر نه هیچی
دوست داشتین بهم خبر بدین


ممنون عزيزم من دوست داشتم خودم طراحي كنم اگه نشد حتما به شما خبر ميدم تا عيد فرصت دارم
باز هم تشكر
پویا تم
21 آذر 91 18:56
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد به وبلاگم سر بزنید وتقویم هم فقط12 برگ درست می کنم


حتما ممنون عزيزم