کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

پانيذ دختر پاييز

1391/9/22 9:50
نویسنده : مامی کیانا
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ديروز من و كيانا به اتفاق دوستان رفتيم ديدن پانيذ جون 40 روزه!!!

الهي پانيذ، يكي يدونه يكي از دوستهاي صميمي و قديمي منه كه از روزهاي پردغدغه دبيرستان تا روزهاي پرمشغله اين دوران با هم هستيم.

اميدوارم كيانا و پانيذ جون هم بتونند دوستان امروز تا فرداي هم باشند.

كيانا قبل رفتن يك شكلات از كيفش درآورد و گفت ميخوام بدم به پانيذ. گفتم مامان پانيذ جون هنوز نميتونه شكلات بخوره. تا رسيديم همش درگوشي بهم ميگفت مامان جايزه پانيذ رو بده الهي منظورش كادوي پانيذ جون بود قربونت برم عززززيزم.

پانيذ جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مام پارسا
22 آذر 91 11:35
ای جوووووووووووووووووووووووووونم..
مونا این دخمل مهدیه ست؟
وااااااااااااااای بخدا گریه ام گرفت
حیف شد که نتونستم باهاتون بیام
سرما خورده بودم....
الهی قربونش برم...چقدر شبیه مهدیه ست
چقدر خوب شد که عکسش رو گذاشتی
مرسی عزیز دلم


اره خيلي شبيه خودشه بيشتر از اون شبيه مائده است ايشالا كه هميشه سالم و سلامت باشند خواهش ميكنم اين هم يكي از مزاياي دنيي ارتباطات و ني ني زوبلاگ خودمونه كه ديدارها رو تازه ميكنه
خاله مائده
24 تیر 92 1:29
اووووووووف خاله فدات بشه..آخه تو چقدر نازی پانیذ من....


اي خاله مائده ميبينم كه اشتباهي كامنت فرستادي