کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

پارسا پسر پاييزي

1391/9/25 10:30
نویسنده : مامی کیانا
631 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولد، تولد، تولدت مبارک
مبارک، مبارک، تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش، چو گل پرخنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن، که صد سال زنده باشی

تولد، تولد، تولدت مبارک
مبارک، مبارک، تولدت مبارک

بيا بندازيم امشب يه عكس يادگاري

همين شب كه شكفتي مثل گل بهاري

 

تولد، تولد، تولدت مبارک
مبارک، مبارک، تولدت مبارک

 فرشته ناز

 

 

امروز تولد پسر دوست جون جوني مامان جونه.

پارسا جون ايشالا صد سال زنده و پاينده باشي و هميشه لبخند رو لبات باشه و چاله هاي لپت خالي باشه از غم.

www.parsayedoone.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
22 آذر 91 10:04
به به چه نی نی زیبایی سلام مامانی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگر مایل بودید مارو هم لینک کنید و خبر بدید شمارو لینک کنیم


خوشحالم از آشناييتون حتما بهتون سر ميزنم
مام پارسا
22 آذر 91 11:38
ووااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مونای خوبم مرسی
واقعاً ازت ممنونم
بخدا نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم
فقط اینو بدون که همیشه بهترینی...واسه همینه که من همیشه به یادتم
همیشه با مهربونیهات منو شرمنده خودت کردی
چه اون موقع ها توی مدرسه... و چه الان توی زندگی
خیلی دوستت دارم مونا جونم...خیلی خیلی خیلی
کیانای نازمو ببوس


واي زهراجون شرمندم ميكني كاري نكردم اين تنها كاري بود كه تو دنياي مجازي مي تونستم انجام بدم


مام پارسا
22 آذر 91 11:41
از طرف پارسا:
خاله جون مهربونم و بهترین دوست مامان....خیلی خیلی ازت ممنونم
نمی دونی مامانم چقدر خوشحال شد وقتی دید برام پست تبریک تولد گذاشتی
واقعاً خوشحالم که خاله به این خوبی دارم
یه عالمه بوسسسسسسسسسسسس برای خاله مهربونم و کینانای ناز نازی


الهي قربونتون برم كاري نكردم خيلي زياد دوست دارم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
25 آذر 91 11:05
سلام مامانی امیر به روز شده منتظر حضور گرم شما هستیم
مامان نیایش
25 آذر 91 11:28
تولد این گل پسر مبارک همیشه شاد باشید همگی و لباتون خندون


ممنون خاله جون
پویا تم
26 آذر 91 15:37
سلام عزیزم براع طراحی جشن تولد ودندونی وتم شب یلدا با عکسهای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید:
مامان نیایش
27 آذر 91 9:47
عزیزم در مورد سوالت باید بگم که من صدای نیایش رو که با موبایل ضبط میکنم توی سایت http://pichak.net/blogcod/cod-music/upload.html

آپلود میکنم البته سایت های دیگه ای هم برای آپلود صدا هست ...و بعدش از همون سایت قسمت ساخت کد صوتی کدش رو میسازم و تو ی اون پست قسمت بالا سمت راست صفحه نوشته html اونجا کپی میکنم ....
تا الان همیشه همین جوری اجرا میکرد ولی این آخرین بار که صدا رو گذاشتم اینجوری فقط پخش نمیکرد نمیدونم مشکل از نی نی وبلاگ بود یا این سایته!!!


دست گلت درد نكنه قربونت برم
مامان نیایش
27 آذر 91 9:49
و برای فیلم هم توی سایت aparat.com باید عضو بشی اونجا مراحش رو می تونی بفهمی و فیلمت رو که اونم البته با موبایل باشه راحت تره چون حجمش کمتره اونجا بذاری و بهت کد میده اون کد رو باید بیاری قسمت html کپی کنی البته خب میدونی وقتی بخوای انجامش بدی یکمی باید ور بری بهش تا دستت بیاد ولی اگه سوال داشتی بپرس عزیزم راستی برای صدا هم اول باید به mp3 تبدیل بشه


مرسيييييييي گلم
مام پارسا
27 آذر 91 19:51
مونا جونم...ممنونم که عکس پارسا را توی پستت گذاشتی
خیلی ماهی عزیز دلم


ممنون از شما كه اجازه دادي عكس پارسايي گلم رو تو وبلاگم بزارم قووووووربوووونت برم