کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

از مهد آموختم (1)

1391/10/21 12:32
نویسنده : مامی کیانا
716 بازدید
اشتراک گذاری

كيانا جون ما از وقتي رفته مهد خيلي خيلي پيشرفت كرده مي خوام تو ادامه پيشرفت هاي كيانا رو دونه به دونه واستون تعريف كنم

جوجو

كيانا جون هفته اي يك شعر ياد ميگيره تابحال تقريبا 6 تا شعر رو كاملا بلده.

اولين شعر:

                          آقا پليسه

شبا كه ما مي خوابيم        آقا پليسه بيداره

ما خواب خوب ميبينيم        او دنبال شكار

آقا پليسه زرنگه                با دزدها خوب ميجنگه

ما پليس و دوست داريم    بهش احترام ميزاريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
27 آذر 91 16:26
وااااااااااااااااااای قربون اون شعر خوندنت با اون صدای نازت آقا پووووووووووووولیسه می خورتت هاما شاا لله


ممنون عزيزم منتظر شعرهاي بعدي كيانا جون باشيداز لطف راهنمايي هاي شماست كه تونستم صداي كيانا رو بزارم تو وبلاگش باز م ممنون
مام پارسا
27 آذر 91 19:56
الللللللللللللللللللهی فدای شعر خوندنت بشم خوشگل من
خیییییییییییییلی قشنگ خوندی عزیز دلم
آففففففففففففففرین
پارسا هم داره شعر حوندتو گوش میده.........
حالا تموم شده و میگه دوباره بذار
و دوباره هم داریم گوش میدیم
خییییییییییییییییییلی کیف داد شنیدن این شعر از زبون شیرین تو عشق من


مرسي خاله جون شما هميشه به ما لطف داري پارسا جون هم از طرف ما ببوس
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
28 آذر 91 10:34
افرین به این دختر باهوشو زرنگ ماشالله چشم نخوری ایشالله


بوس بوس ممنون عزيزم
مامان درسا
29 آذر 91 1:09
سلام خانمی اسم دخترت خیلی قشنگه،منم اول برای دخترم همین رو انتخاب کرده بودم ولی به دلایلی پشیمون شدم.دخملت هم خیل خیلی نازه.خدا حفظش کنه.
راستی درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون


حتما عزيزم
مامان ملیکا
12 دی 91 12:41
سلام عزیزم ، سوالی دارم.. اگر ممکنه به من یاد بدید چطوری میتونم فایل صوتی رو تو وبلاگ دخترم بذارم..؟