کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

از مهد آموختم (2)

1391/9/29 10:46
نویسنده : مامی کیانا
564 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر همه دوستان ني ني وبلاگي خودمون با سرما چه ميكنيد؟

ننه سرما هم خوب حساب و كتاب دستشه امسال به وقتش رسيد اميدوارم غير از دلاتون، خونه هاتون هم گرم باشه واي كه پارسال ما چه سرمايي كشيديم تو زمستون اسباب كشي به خونه نوساز واي كه اصلا گرم نميشد. امسال هم كه خبرهايي از قطعي گاز مياد خدا ميدونه شايعه است يا واقعيت خدا خودش بهمون رحم كنه.

بگذريم از اين حرفها در ادامه با ما باشيد  

شعر بعدي كه كيانا جونمون براتون آماده كرده:

          بره شيطون

بره اي دارم         خيلي قشنگه

بره شيطون         زبر و زرنگه

ميره تو صحرا       داد ميزنه

              بع بع بع

روي تپه ها         هي ميخونه

             بع بع بع

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 12:56
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مام پارسا
30 آذر 91 9:57
اللللللللللللللللللللللللللللهی قربون صداااااااااااات
آفرین جیگررررررررررررررررر ....کللللللللی شعر یاد گرفی ها ناقلا


اره خاله جون منتظر شعرهاي جديدديگه هم باشيد مامان جونم كه از شعر خوندن من كلي ذوق از خودش در وكنه