کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

از مهد آموختم (3)

1391/10/21 12:40
نویسنده : مامی کیانا
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

تپل

از وقتي شعر خورشيد خانوم رو ياد گرفتي همش صبح ها كه از خواب پا ميشي ميري كنار پنجره و ميگي: مامان پاشو خورشيد خانوم گيسو طلا اومده بيدار شو!!!

 

خورشيد خانوم

خورشيد خانوم گيسو طلا           بيا پايين از اون بالا

كجا ميري كجا ميري                   چرا به دور دورها ميري

بيا بيا بازي كنيم                           تو كوچه ها بازي كنيم

آفتاب كنيم آفتاب كنيم                برف و يخ ها رو آب كنيم

 

آفتاب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 دی 91 15:51
سلام عزیزم میشه آدرس کامل دکتر شیوا شمس(دکتر پوست) رو بهم بدی ...
ممنون از اینکه تو قسمت نظرات برام نوشتی ...


سلام باشه من بايد از يكي از دوستهام آدرسشو بگيرم خبرت ميكنم
مام پارسا
5 دی 91 2:36
ای جااااااااااااااااانم
فدای آتاب کنیم آتاب کنیم گفتنت بشم من خاله جون
آفرین عزیز دلم...هزار آفرین


اره هنوز بعضي از كلمه ها رو مثل ك ف رو نميتونه بگه همينش بامزش ميكنه ....مرسي خاله جون
مام پارسا
5 دی 91 2:36
تیریپت منو کشته جیگررررررررررررررررررررررر
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:39
آفرین به این خانوم خانوما که انقدر باهوشو زرنگه اینم یه بوس از طرف من و امیر برای عزیز دلمون


ما هم بوس بوس
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 12:29
عزیز دلم ممنون... زحمتت دادم خانمی ...


خواهش ميكنم عزيزم
مامان نیایش
7 دی 91 17:43
وای این عسلو ببین چه نازه ما شاا لله چشم نخوری ایشالا خیلی قشنگ شعر میخونه آفرین دخمل ناز


ممنون از محبتتون
مامان آروین(مریم)
9 دی 91 16:37
سلام، دختر ناز و توپول و خوشگلی دارین . خدا حفظش کنه . خیلی وقته که لینکتون کردم و هر روز به وبتون سر میزنم اما تا امروز نظر نداده بودم . امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 دی 91 22:16
سلام کیانا جون همسن دختر منه خدا برات حفظش کنه


مرسي عزيزم ايشالا همه بچه ها زير سايه ايزدمنان سالم و سلامت باشند
مام پارسا
14 دی 91 14:46
سلام عزیزم.... برو خصوصی
مامان کیانا
16 دی 91 8:07
سلام. خانم خانما چه تیپی زذه چه پالتوی خوشکلی . به نظر من همه کیاناها خوشکل و نازن . خدا حفظشون کنه . ببوس نازنازی رو .


با شما موافقم همشون خوش تيپ و ملوسند!!!!
مامان کیانا
16 دی 91 8:35
عزیزم راستی می شه ازت خواهش کنم فایل تقویم رو برام بفرستی ؟


حتما عزيزم
مام پارسا
16 دی 91 10:55
سلام عزیزم...با موزیلا حتماً باز میشه...بااکسپلورر هم باید ببینی پیغامی که میده چیه تا از منوی tools , تب security برطرفش کنی توروخدا تلاش کن تا موفق بشی
مامان ملیکا
16 دی 91 17:12
خیلی خیلی ممنونم عزیزم.
شما بهشهری هستید؟؟



من نه عزيزم ساروي هستم ولي شوهرم اصالتا بهشريه
مامان ملیکا
16 دی 91 17:24
آفرین به کیانا خانم
مام پارسا
16 دی 91 17:56
سلام عزیزم....خوشحالم که بالاخره تونستی بیای پیشمون...
چرا سخت شدی؟؟؟ سختی اش فقط برای بار اوله...بعد از این دیگه ارور نمیده و فقط رمزو می خواد
نه مشکل خاصی پیش نیومده..فقط ترجیح دادم وبلاگی رو که به عنوان دفتر خاطرات برای پارسا ساختم...واقعاً مثل یه دفتر خاطرات ، شخصی بمونه
اگر بازم برای اومدن به مشکل بر خوردی و یا ارور داد خبرم کن.
ممنون که تمام تلاشت رو کردی تا بیای پیشمون


به سختيش مي ارزيد خيالم راحت شد پارسايي رو ببوس

مامان کیانا
17 دی 91 12:02
عزیزم مرسی ایمیلت رسید فقط من فتوشاپ ندارم که بازشون کنم . بعدازظهر می رم بیرون یه cd فتوشاپ میگیرم . بازم ممنون . کیانای گلم رو ببوس


باشه عزيزم در خدمتتون هستم شما هم نازنين كيانا جونم رو ببوسيد
ستایش مهربون ستایش خوش زبون
17 دی 91 12:25
سلام خوبین
من تازه با وب شما آشنا شدم میخوام لینکتون کنم شما هم به ما سربزنید خوشحال میشیم نظر یادتون نره .


ما هم از آشنايي شما خوشحاليم به اميد آشنايي بيشتر
مامان ملیکا
17 دی 91 16:00
ستایش مهربون ستایش خوش زبون
18 دی 91 14:17
________♥╗╔
╗╔╦╦╦═♫║║
╣╔║║║║╣╚♫
╝═╩♫╩═╩═╚



بوس بوس
مامان کیانا
24 دی 91 10:18
سلام بر دوست عزیزم و کیانای گل. خانمی باور می کنی هنوز فرصت نکردم که برم بیرون سی دی فتوشاپ رو بگیرم . آخه می دونی خانوادم پیشم نیستن و من هم که شاغلم کیانا رو می ذارم پیش مادر شوهرم ، دیگه بعد از ظهر روم نمیشه دوباره کیانا رو ببرم پیششون ، باباش هم اکثر مواقع سر کاره ، با بچه هم که نمیشه رفت بازار ، وقتی با کالسکه میبرمش بیرون وسط راه گریه می کنه ، اینه که هنوز نتونستم برم بیرون .



الهي چه مامان زحمت كش مهربوني ايشالا هرجا هستيد سالم باشيد ميخواستم فقط بدونم طراحيشو شروع كرديد يانه؟ ببوسيد كياناي نازمو