کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

تفلد عيد شما مبارك

1391/12/23 9:33
نویسنده : مامی کیانا
501 بازدید
اشتراک گذاری

جونم

واي كه امروز چه روز قشنگيه. سومين سالروز مادر شدنم.

 

كيانا جونم، مهربونم، خودت ميدوني كه چقدر عاشقتم،

 

ميدوني بودن با تو براي من با يه عالمه خوشي مساويه،

 

 ميدوني نباشي ميميرم،

 

ميدوني وقتي دستاي كوچيكتو توي دستام ميذاري دلم آروم ميگيره و زندگي براي من قشنگ تر ميشه،

 

 ميدوني تموم دنياي مني،

 

ميدوني وقتي با چشمهاي پرمحبتت به من نگاه ميكني تموم غصه هارو از دلم پاك ميكني و طلسم غم رو ميشكوني،

 

خودت ميدوني كه خيلي گلي، خيلي مهربوني،ميدوني كه فرشته خونه مايي.

 

راستي يادم رفت بگم تفـلد عيد شـما مبــــــارك

 

مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مام پارسا
23 اسفند 91 12:18
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی تولد عزیز دل خاله و دخمل ناز و جیگر و خوردنی مون مباررررررررررررررررررررررررررک ایشالله 120 ساله بشه و یه عروس خوشگل و خوشبخت
مام پارسا
23 اسفند 91 12:19
مونا جونم سالروز مامان شدنت مبارک باشه عزیز دلم...ایشالله لباس سفید عروسی کیانا جونم رو خودت با دستای هنر مندت بدوزی
مامان فتانه
23 اسفند 91 18:03
عزیزم سالروز مامان شدنت مبارک...دوباره میگم کیانا جون تولدت مباررررررررک


وای منو شرمنده کردید دیگه باید ببخشید من پستهام زیاد شد شما تو زحمت افتادید
محبوبه مامان الینا
24 اسفند 91 7:56
تفلد عید شما مبارک کیانا جون
عکسهات محشره عروس خانم قرمز پوش


اره دیگه این هم مدل جدیده لباس عروس قرمز با داماد عروسکی
مامان شیدا
24 اسفند 91 9:49
تولدت مبارک شیرین عسل خانم جشن 120سالگیت عزیز دلم
قربون برم خاله جون با اون صدای قشنگت


ممنون خاله جون منو خجالت ندید
مامان شیدا
24 اسفند 91 9:50
دوست خوبم ممنون از راهنمایی بابت گذاشتن صدا در وبلاگ


خواهش میکنم عزیزم امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
26 اسفند 91 14:41
چه جیییییییگری شدی عزییییییییییییییییییییزم دست مامان هم درد نکنه با این لباس خوشگل که برات دوخته خیلی ناز دوختی مامانی فقط یه جسارت بکنم اگه یه پاپیون حریر قرمز کوچولو هم بزنی روی جورابش خیلی ناز تر میشه البته ببخشید ها چون من از این کارا زیاد کردم یه نوار قرمز به قطر مثلا 3سانت برای دور گردنش با یه نگین نقره ای مثل لیلا فروهر توی یکی از شوهاش ، وااااای چقدر خوشگلتر میشه