کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

خوش قولی مامان جون

1390/6/8 18:33
نویسنده : مامی کیانا
717 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو این چند روز به قولی که به دخترم داده بودم عمل کردم یادتون که هست بهش قول داده بودم تا براش یک چادر گل گلی خوشگل بدوزم قبل از شبهای احیا واسش دوختم. یک چادر و مقنعه گلدار با یک سجاده تا هروقت مامان جون خواست نماز بخونه دختر گل مامان هم با چادر و سجاده خودش نماز بخونه. خیلی دلم میخواد چادرشو سرش کنم و روز عید با هم بریم نماز عید فطر، ولی نمیشه چون این وروجک بساط همه رو میریزه به هم. ایشالا سال دیگه که خانوم تر شدی حتما با هم میریم  گلم.

گل مامان

گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیایش
8 شهریور 90 18:26
وای که چه قدر با مزه شدی عسلم دست مامانی درد نکنه به خاطر این چادر خوشگل قبول باشه خاله طاعاتت
طاعات شما هم قبول باشه مامانی و عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک عزیزم
مامان طاها
8 شهریور 90 19:45
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان طاها
8 شهریور 90 19:52
نینیت خیلی نازه خدا برات نگهش داره از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن.
ماشاالله
چشم نخوری انشاالله.
خدایا زیره سایه پدر مادرش بزرگش کن.
آمین.


ممنون از لطفتون حتما