کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

خوابهاي طلايي

1392/9/12 8:47
نویسنده : مامی کیانا
2,425 بازدید
اشتراک گذاری

پيشنهاد ميكنم ويدئو و عكسهايي رو كه از خوابهاي طلايي كيانا جون گلچين كردم در ادامه مطلب از دست نديد....

مرور خاطرات گذشته خيلي لذت بخشه قلب

 

 اين ويدئو رو از دست نديد اينجا كيانا 22 ماهشهماچ

بعد از يه حموم داغ و يك شكم سير سبزي پلو با ماهي خواب خيلي ميچسبه حالا فرقي نداره تو رختخواب گرم باشي يا پشت فرمون اينطوريييييييييييينیشخند

 

 

يه خواب بعد از حموم ده روزگي

 

 10 روزه

 يه خواب راحت توي كالسكهزبان

كالسكه

بعد از يك حموم داغ كه حسابي ماماني شما رو شسته بود داشتي خواب فرشته ها رو ميديديفرشته

ماماني

اي جانم زير ملحفه خودتو قايم كردي كه راحت انگشت بخوريچشمک

زير پتو

دوباره خواب كالسكه اي

خواب كالسكه اي

خودش صورتشو شطرنجي كردهمژه

شطرنجي

تولد داوود جون كه همش خواب بوديخواب

تولد

باز هم يه خواب بعد از حموم

حموم

 

دمپايي

در حال نرمش صبحگاهي....

پا بالا

يه خواب كنج ديوار بعد از اسباب كشيآخ

اسباب كشي

يه خواب فرشته اي روي نفارسر خونه باباحسنفرشته

نپار

خوابيدن تو ماشين كه همتون تجربه كرديد ولي تو روز باروني يه مزه ديگه دارهخیال باطل

ماشيني

خوابيد روي سفره شب يلدا..... و يك خواب يلداييييمژه

يلدا

خوابيدن با خرسي.....

خرسي

خواب بعد از يك قهر .....

قهر

يك خواب VIP.......

وي اي پي

يه تجربه جديد براي كيانا جونم و من و بابا. جدا خوابيدنش شبها تو اتاق خودش

گاهي اوقات خيلي دلتنگت ميشمناراحت

تجربه

و باعث و باني اين پست صحنه اي بود كه ديروز عصر باهاش مواجه شدم همونطور كه مشغول مدلينگ بودي و مرتب لباسهاتو عوض ميكردي .... يهوو ساكت شدي اومدم ديدم خوااااااااااااااااااااابي اونم  چه خوااااااااااااااااابيخواب

خواب

2

اميدوارم  كه خوابتون نگرفته باشه.....نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

★ مامان آینده یه فسقلی ★
12 آذر 92 1:53
ساعت کامنتمو نگاه کن ....پس من رفتم بخواااابم ...مونا جون، دستت درد نکنه، با این پستی که گذاشتی، هر شبی که مثه امشب خوابم نمیبرد، میام اینجا و عکسا رو میبینم و اینجوری میشم و میرم لالا. .... خواب کنج دیوار، خییییلی خاص بود. ...عزیزززززززم... لپ لپی
مامی کیانا
پاسخ
خوب خدا رو شكر پست ما سبب خير شد و شما خوابت گرفت آره كار خوبي ميكني هر وقت بيخوابي زد به سرت بيا اينجا كيانا واست لالايي ميخونه كلا كيانا عادت داره هرجا خوابش گرفت همونجا ميخوابه براش فرقي نداره درازكشيده يا نشسته يا حتي ايستاده يه عكس ايستاده خوابيده هم داشت ولي نتونستم بزارم
مامان شایلین جون
12 آذر 92 8:34
وایییییییی عزیزممممممم چه عکسای نازی یکی از یکی قشنگتر. خیلی پست قشنگیه مونا جون خیلی خوشم اومد. چقدر بانمک بوده این کیانا وقتی کوچولوتر بوده.این ویدئو هم خیلی جالب بودو طفلک بچه هی داره اینور اونور میفته ولی مونا داره ازش فیلم میگیرهولی گذشته از شوخی مونا جون این بهترین پستی بود که برای کیانا جون به یادگار گذاشتیش. بزرگتر بشه ببینه کیف میکنه
مامی کیانا
پاسخ
ممنون عزيزم واي نميدوني اونروز وقتي ديدم كيانا تو ماشينش خوابيده و اونجور تلو تلو ميخوره ياد ويديوهاي طنز تو تلويزيون افتادم خيلي با نمك بود چون كاوه خونه نبود و ميخواستم شيرين كاري دخترش رو ببينه، ازش فيلم گرفتم هنوز كه هنوزه وقتي اين ويديو رو ميبينيم كلي ميخنديم حتي خودش هم ميبينه خوشش مياد مهتاب جون باور كن اگه من 2 ساعت هم ازش فيلم ميگرفتم همينطور تلو تلو ميخورد به هر حال اين هم جزيي از خاطرات ميشه ديگه
باران
12 آذر 92 8:36
واي خدا توي 10 روزگي چقدر بانمک بوده چقد کوچولو ناناسي و معصوم بوده؛ براي تولد چه پيرهن خوشگليم پوشيده خوشگل خانم
مامی کیانا
پاسخ
اينجا دقيقا روز ده حموم بود به نظرم نوزادها هر روز يه قيافه اي ميشن مرسي عزيزم ايشالا ني ني شما هم تا چندوقت ديگه مياد و ميگيري تو بغلت و تمام خستگي ها و انتظارهات تموم ميشه
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
12 آذر 92 10:09
بزار اول یه خمیازه ِ عمیق بکشم ما که نتونستیم ویدیو رو ببینیم آخی این لباس لی آبیه با اون تلِ ِ گوگولی و اون شورت صورتی شطرنجی ستایش هم ازشون داشت عاشق لباسش بودم خیلی به ستایش میومد تو پست ِ بعدی عکسشو میزارم منا جون برات من بردی به اون روزها آخی چقدر زود گذشت خیلی پست ِ خاصی بود
مامی کیانا
پاسخ
حيف شد نتونستي ويديو رو ببيني اگه مرورگرتو عوض كني شايد بتوني بيني خيلي جالبه ويديوش جدا همين لباسو چه جالب چقدر هم خوب من هم اين لباسشو خيلي دوست داشتم حيف كه اين لباسها زود براشون كوچيك شد و رفت تو چمدون خوشحالم كه با اين پست برگشتيد به روزهاي خوش گذشته
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 آذر 92 14:13
سلام عزیزم وای چقدر بادیدناین عکسا لذت بردم یعنی بادیدن اون عکسی که گوشه دیوار خوابیده کلی خندیدم وحال کردم قربونت بشم من
مامی کیانا
پاسخ
اگه ميدونستم اين عكس اينقدر مورد توجه دوستان قرار ميگيره زودتر به اشتراك ميذاشتم
مامان احسان
12 آذر 92 15:12
من عاشق اونی شدم که کنج دیوار خوابش برده .وای که چقدر این بچه ها ماهن
مامی کیانا
پاسخ
ماه كه چي بگم يه پارچه جواهر خواهر
مامان ملیکا
12 آذر 92 23:32
سلام چقدر جالب میخوابیده مونا جون خواب کنج دیوار و نرمش صبحگاهی اش واقعا زیبااااا بود .. من اگه جای شما بودم با دیدن خواب کنج دیوار گریه میکردم بس که معصومانه خوابیده
مامی کیانا
پاسخ
اي جانم گريه چرا؟ نميدوني اون روز چه بلايي بر سر من آورده بود اونوقت ميشستي براي من گريه ميكردي دوستان همه از عكس كنج ديوار خوششون اومده
الهه مامان یسنا
13 آذر 92 11:14
عزیزممممممممممممممممم. قربون خوابیدنش. عاشق اون خوابیدنش کنج دیووارم. چقدر از بچه تو اسباب کشی کار کشیدی !!! قربونش برم
مامی کیانا
پاسخ
آره واقعا بچه هاي ما نسل بچه هاي كار هستن از بس كه ما ازشون توقع داريم بچه م بيچاره يه تنه كل اسبابها رو آورده اي عكس كنج ديوارش به قول بچه هاي تو فيس خيلي لايك خورده
محبوبه مامان الینا
14 آذر 92 11:31
پس کامنت من کو؟
مامی کیانا
پاسخ
عزيزم كامنتتو بصورت خصوصي فرستاده بودي جيگرررررر
مامان فاطمه زهرا
14 آذر 92 12:45
چه عکسای جیگری او او او خمیازه ها پشت سر هم خوابمون گرفت بابا کاشکی شب میومدم بهت سر میزدم... خیلی عکس های جیگریه منم اتفاقا تو فکر همین بودم ولی عکساش خیلی بامزس .. خداحفطش کنه ایشالله همیشه راحت بخواب بره و خوابای خوش ببینه...
مامی کیانا
پاسخ
گفتي خميازه من هم خميازم گرفت فكر خوبيه شما هم آرشيوي از خوابهاي طلايي فاطمه زهرا جون رو بزار
مامان فاطمه زهرا
14 آذر 92 12:46
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم -دوست داشتی یه سری به ما بزن
مامی کیانا
پاسخ
يه كاميون پس اندكي تامل كنيد ما هم يك بلدزر بياريم جمعش كنيم دوست دارم سر فرصت بيام و لذت ببرم حتما در اولين فرصت ميا
مامان فتانه
15 آذر 92 14:14
مااومدیم با یه اپ جدید
مام پارسا
18 آذر 92 12:32
ای جووووووووووووووووووووونم.. هر چی میگذره جیگر تر میشه ها قرررررررررررررررربونش برم من مونای نامرد بچه هلاک شد از بس تلو تلو خورد ..اون وقت تو
مامی کیانا
پاسخ
خداييش من مامان نامرديم؟؟ فقط خواستم بعدا ببينه و واسش جذاب باشه اصلا هم نامرد نيستم خيلي هم خوب بود حتما بعدها به خاطر اين كارم از من قدرداني ميكنه
مام پارسا
18 آذر 92 12:34
راسسسسسسسسسسسسسسستی سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامی کیانا
پاسخ
واقعا اين سلام تعجب هم داره
مام پارسا
18 آذر 92 12:36
الهی قربون لپهاش برم که وقتی نی نی بود پف کرده بود...مثل لپهای خاله جونش وقتی که چاق میشه(منظورم خودمم ...البته به گفته خودت که اون وقتا بهم می گفتی)
مامی کیانا
پاسخ
آره خوب يادمه تو هم خوب يادت ميمونه ها
محبوبه مامان الینا
19 آذر 92 8:42
کجایی مونا جون؟ نگران کردی مارو؟
مامی کیانا
پاسخ
قربونت برم عزيزم محبوبه جونم ببخش كه نگرانت كردم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
19 آذر 92 9:07
کجایی مامان منا دلمون برای کیانا جون تنگ شدههااااااااااااااااا منتظریم
مامی کیانا
پاسخ
سلام عزيزم حتما به زودي با پست جديد برميگردم دوستون دارم خيلي زياددددددددد
مامان شایلین جون
19 آذر 92 9:17
سلام موناجونم خوبی؟کیانا گلی خوبه؟کجایی نیستی؟؟؟؟؟
مامی کیانا
پاسخ
سلام مهتاب جون امروز ميام پيشتون
محبوبه مامان الینا
20 آذر 92 10:58
سلام مونا جون.کجایی عزیزم؟دیگه نگرانت شدم کیانا جون خوبه؟ باباتون خوبن؟
مامی کیانا
پاسخ
به داشتن دوستاني چون شما افتخار ميكنم قربووووونت برم شكر خدا خوبيم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
23 آذر 92 23:35
آخییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم امیدوارم همیشه خواب های طلایی ببینی چند شب پیش اومدم وبتون ولی نشد نظر بزارم کلی ذوق کردم مخصوصا فیلمش البته کلی هم دلم سوخت
مامی کیانا
پاسخ
بعضي از دوستان هم گفتن كه بيچاره بچه تلو تلو ميخوره و تو ازش فيلم گرفتي ولي خداييش خيلي باحاله
مامان آروین (مریم)
25 آذر 92 7:18
وای مامانی چطوری دلت اومد 01:34 فیلم بگیری اون هم در این حالت . حالات خوابش خیلی باحال و بامزه بود . خوش به حالتون که دخترتون در هر مکانی ، با هر حالتی خواب میره . کنج دیوار که خیلی معرکه بود . خداااااایااااااا به ما هم شانس بده آخه پسر ما که الان 2 سال و 2 هفته داره هنوز باید بزاریمش تو پتو و تابش بدیم . ماشالاه سنگین هم شده دیگه دست برامون نمونده .
مامی کیانا
پاسخ
تو پتو و تاب بديد خيلي سخته اگه همينطوري پيش بره بايد چند نفر كمكي بياريد حالا خوب جايي باشيد كه اين امكان نباشه چي؟ عكس كنج ديوار رو همه پسنديدن
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
25 آذر 92 8:24
سلام دوستم کجائین چرا آپ نمیکنین
مامی کیانا
پاسخ
سلام دوستم به زودي ميايم
محبوبه مامان الينا
25 آذر 92 11:22
سلام به دوست عزيزم خيلي نگرانت بودم عزيزم خدارو شكر كه برگشتي خيلي نارااحت شدم كيانا جوني مريض شده بود ميدونم چي كشيدي دوستم خدا همه بچه رو در پناه خودش حفظ كنه و هميشه سالم باشن آمين خودمونيم وقتي نيستي جات خيييييييييييلي خاليه
مامی کیانا
پاسخ
اي جانم قربونت برم آمين اصلا طاقت ديدن مريضي و بيحاليشو ندارم وقتي بيحال يه گوشه دراز كشيده قلبم از جا كنده ميشه
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 8:54
خصوصی
محبوبه مامان الینا
26 آذر 92 9:17
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام به دوست عزیزم خوبی مونا جونم؟ کیانای عزیزم چطوره؟ هر وقت وقت کردی یه آپ بکنی بد نیست!
مامی کیانا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روي همچون ماهت هروقت وقت كردي رو خوب اومدي اين چند قت كه نيومدم دفتر خيلي كار عقب افتاده دارم يكمي سرم خلوت تر شه ؟آپ ميكنم
lمامان شیدا
27 آذر 92 9:21
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل کیانا جون به سرخی انار
مامی کیانا
پاسخ
ممنون از كامنت زيبا و با احساست عزيزم
lمامان شیدا
27 آذر 92 9:28
چه قدر ناز خوابیده عزیز دلم همه عکسهات ناز و قشنگ هستند
مامی کیانا
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان نیایش
27 آذر 92 17:04
عززززززززززززززززززززیزززززززززززززززززززززززززززم چه خوشگل بود کلی کیف کردم با این پستت منکه اصلا خوابم نگرفت همش دلم میخواست عکساش رو نگاه کنم ببینم منا جون هوس یکی دیگه نکردی احیانااون خواب کنج دیوارش منو کشتخیلی قشنگ بود ممنون
مامی کیانا
پاسخ
از شما پنهون نباشه من كه خيلي وقته هوس يكي ديگه كردم اين باباي كيانا خانوم راضي نميشه ميگه نميتونم عشقمو با يه بچه ديگه تقسيم كنم حالا ببينيم چي ميشه فعلا در حال مخ زني مي باشم اون كنج ديواريه هم خيلي مورد استقبال قرار گرفت قربونت برم ممنون از نگاه قشنگت
رضوان مامان رادین
28 آذر 92 11:05
2 قدم مانده به یلدا. به شبی خاطره انگیز وبلند. به سپیدی. به زمستان. و اناری که دلش قصه ی یک رنگی است. یلدای دلتان شاد و پرنور با د
مامی کیانا
پاسخ
يلداي شما هم مبارك دوست عزيز
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:31
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
مامی کیانا
پاسخ
ممنون از بابت تمام آرزوهاي قشنگت جوجه ي آخر پاييزي من يلدا و تولدت مبارك
محبوبه مامان الینا
30 آذر 92 12:43
سلام به مونای عزیزم کیانا جون چطوره؟ یلدا بر شما مبارک عزیزم
مامی کیانا
پاسخ
اي جونم به محبوبه جونم يلداي شما هم مبارك خوش باشي عزيزم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
30 آذر 92 17:19
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری ♥ یلدایتان مبارکباد
مامی کیانا
پاسخ
يلدا بر شما هم مبارك اميدورم شب خوبي رو گذرونده باشيد با پرستش جون خوشگل ببوسش از طرف من
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
1 دی 92 12:59
کجججججججججججججججایید مامان منا کیانا صدای ِ منو میشنوید
مامی کیانا
پاسخ
بله بله صداي شما را ميشنوم اينجا شمال ايران ساري مركز استان مازندران صداي شما را از جنوب كشور مميشنويم اميدوارم هر جا هستيد دلتان شاد و لبتان خندان باشد دوست عزيزم ستايش مهربون خوش زبانمان چطور است؟
محبوبه مامان الینا
3 دی 92 9:46
سلام به مونای عزیزم به نیت این اومدم که پست جدید ببینم اما نبود میخواستم زبان به گلایه بگشایم که آخرین کامنت و جوابیه تو دیدم و دلم بهت سوخت! ولی خب دوست جونی اینقدر وقت میزاری واسه ما جوابای بلند مینویسی و خودتو توجیه میکنی پست جدید بزاری بهتر نیست عایا؟! خب چه کنیم دلتنگ مموشی ِ خودمون هستیم راستی یه زمانی قول دادی یه عکسی هم از خودت بزاری ها !
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
3 دی 92 9:52
مامی کیانا
پاسخ
قربون خميازه هات اين پست رو نگه داشتم تو روزهاي اول زمستون كه خواب همچين مزه ميده دوستان بيخوابي به سرشون نزنه
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 دی 92 11:31
خصوصی