کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

عمو زنجیر باف

1390/7/5 13:55
نویسنده : مامی کیانا
987 بازدید
اشتراک گذاری

 Orkut Scraps - Spongebob

 

عموزنجیر باف              بـــــــــــــــــــــــــــله

زنجیر منو بافتی           بـــــــــــــــــــــــــــله

پشت کوه انداختی       بـــــــــــــــــــــــــــله

بابا اومده                    چی چی آورده

 نخودچی کشمش       بخورو بیار

 با صدای چی             پیشی(میو میو)، ببعی(بع بع) ، هاپو(هاپ هاپ)

 

این روزها کیانا حسابی با این بازی رابطه برقرار کرده تا بیکار میشم دوتا دستامو میگیره و میگه: مامانی عمو بازی.

به همه مدلش هم راضیه حتی نشسته و دراز کشیده. دستاشو میگیرم و باهاش میچرخم من شعرشو میخونم و کیانا هم با صدای نازنازیش که دلمو میبره میگه بلی.

عموزنجیرباف 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ثمين
5 مهر 90 21:10
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php


حتماعزیزم
مامان نی نی گولو
6 مهر 90 19:03
سلام ناناز خاله
خیلی ملوسی خدا حفظت کنه گلم


بوس بوس خاله جون
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 3:26
آفرین به کیاناجون و پشتکارش واسه بازی


مرسی خاله جون
مامان ایلیا
7 مهر 90 14:24
خیلی خیلی خوشحال می شم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.همینطور ایلیا و کیانا خانوم نازو دوست داشتنی.با اجازتون من هم شما را لینک می کنم.


حتما عزیزم


مامانه کیانا
7 مهر 90 22:04
سلام به مامانه خوب کیانا روز دختر رو هم به کیانا جون تبریک میگم راستی دخترت خیلی نازه از طرف من ببوسش قالب وبلاگت هم خیلی قشنگه از کجا من لاینکت میکنم البته با اجازه بوس بوس


مرسی عزیزم
مامانه کیانا
7 مهر 90 22:05