کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

آموزش تقويم فصلي با تم هلو كيتي

1391/11/17 12:54
نویسنده : مامی کیانا
2,709 بازدید
اشتراک گذاری

 قاب

دوستان عزيز و مامانهاي باسليقه اي كه آشنايي مقدماتي با نرم افزار فتوشاپ دارند اگه تصميم داريد واسه نوگل هاتون تقويم طراحي كنيد با ما همراه باشيدبغل

1-پس زمينه :نرم افزار فتوشاپ رو باز مي كنيم و از گزينه file/openپس زمينه مورد نظر رو باز ميكنيم.

ميتونيد پس زمينه رو از توي اين سايتي كه واستون گذاشتم انتخاب كنيد

http://www.portalbrain.com/hellokitty/hellokittywallpaper.html

2-عكس ني ني هاتون : رو هم ميتونيد توي سايتهايي كه براي اديت عكس هست خوشگل كنيد افكت بديد دورقاب اضافه كنيد و خيلي كارهاي ديگه سايتي كه من ازش استفاده كردم

http://www.photofacefun.com

عكس ها رو طبق سليقه ميتونيد توي صفحه موردنظرتون جاگذاري كنيد .

3-نام فصل :براي اون عكسي هم كه پشت نام فصلها گذاشتم توي اينترنت ميتونيد سرچ كنيد بطور مثال من از اين سايت استفاده كردم.

http://www.vectorjungle.com/category/frames/ 

ميتونيد عكسها رو براحتي دانلود كنيد بصورت لايه باز و خيلي باكيفيت توي فتوشاپ استفاده كنيد بالاي هر عكس گزينه download eps nowداره كه بزنيد خيلي راحت دانلود ميشه سايت خوبيه و خيلي عكسهاي گرافيكي باكيفيت داره توش بگرديد قسمت category عكس ها دسته بندي شده .

4-ميمونه فايل خود تقويم كه نميدونم چطوري بزارم براتون كه با كيفيت باشه اگه كسي ميدونه چطوري ميتونم اين فايل رو به اشتراك بزارم كمكم كنه لطفالبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نیایش
17 بهمن 91 13:24
ممنون عزیزم از اینکه به اشتراک گذاشتی و راهنمایی کردی حتما سر فرصت میام و امتحانش میکنم بازم ممنون گلم


خواهش ميكنم دوست خوبم
زيبا
17 بهمن 91 13:48
وااااااااااي ممنون لطف بزرگي كردي


خواهش ميكنم
مــآمــآنــے
17 بهمن 91 14:49
سلام عزیزم
میخوای فایل psd رو به اشتراک بزاری یا عکسو؟

اگر عکس هست و می خوای عکس و بزاری با پسوند jps ذخیره کن
فایل psd هم که ماله فتوشاپ هست و میتونی تو یکی از این سایت های آپلود رایگان آپلود کنی و بزاری برامون
نمی دونم توضیحاتم کامل بود یا نه
ولی امیدوارم تونسته باشم راهنماییت کنم



مرسي عزيزم كامل كامل رفتم كه فايلها رو اپلود كنم
مام پارسا
17 بهمن 91 15:53
من آخه چه جوری مثل بقیه بگم دستت درد نکنه وقتی همه والپیپر هات دخملونه ست
مونا میام دفتر یقه تو می چسبم و تا برام تقویم طراحی نکنی ولت نمی کنم ها
پس تا کار به اونجا نکشیده...خودت والپیپر پسملونه برام مهیا کن...اُکی؟؟؟؟؟؟؟


خوب مامان مهربون شما هم برو تو سايتها بگرد والپيپرهاي پسرونه پيدا كن بزار تو وبلاگت تا مامانها استفاده كنن باشـــــه
بگو كي مياي من مرخصي بگيرم برم خونه!!!!!!
مام پارسا
17 بهمن 91 15:55
در ضمن استاد نگفتی که برای اعمال این توضیحاتی که توی ادامه مطلب گذاشتی باید لایه جدید باز کنن ..و همچنین سایز لایه رو هم بی زحمت بگو
خیلی مُتُشکرییییییییییییییم


عزيزم من خيلي كلي گفتم احتياجي به لايه جديد نيست هر عكسي رو بكشي توي صفحه خودش خودبخود يك لايه جديد درست ميكنه
مام پارسا
17 بهمن 91 16:08
راستی شنیدم اسم نی نی خاله کبری بالاخره درسا شده؟آره درسته؟
این اطلاعات رو هم من از کیانا کسب کردم
ههههههههه فکر کردی فقط خودت می تونی ازش خبر کسب کنی
تازه خبر نداری کل مهد رو برای تولدش دعوت کرده خدا به دادت برسه


اره ما كه درسا صداش ميكنيم ولي هنوز شناسنامه ش رو نديديم
اي كياناي خبرنگار جدا خداي من پس براي تولد بايد به فكر سالني رستوراني باغي چيزي باشم اي واي من!!!!!
مام پارسا
17 بهمن 91 16:22
ولی خداییش سایتهایی که معرفی کردی خیلی کامل و کاربردیه...دست گلت درد نکنه
قلبووووووووووووووووووونت برم دوست جونم



خواهش ميكنم منم قلبوووووووووووونت برم
مامان پرنیا
17 بهمن 91 16:24
سلام گلم مرسی عزیزم از اموزش تقویم عزیزم میشه نمونه تقویمی که طراحی کردی رو بذاری؟؟


سلام عزيزم بله تو پست هاي قبلي گذاشتم
رضوان مامان رادین
17 بهمن 91 17:29
گلم ممنون که به فکر همه مامانا هستید...کیانا عزیزمونو هزارتا بوسسسسسسسسس کنین از طرف من


خواهش ميكنم قربونت
مامان دخترم 88
18 بهمن 91 1:13
س. ممنون ازآموزش تقویم . من میخوام تقویم تک برگ درست کنم . فایل تقویم سالیانه رو شما دارین ؟


بله ماه ماه تو پست بعدي گذاشتم
مامان آرال
18 بهمن 91 17:20
سلام خانومی دختر خیلی خوشگله خدا حفظش کنم ممنون که این تقویم رو به اشتراک گذاشتی دست گلت درد نکنه چه تقویم خوشگلی هم واسه دخترت درست کردی.


خواهش ميكنم ممنون كه به ما سر زديد
مامان دخترم 88
15 اسفند 91 13:14
خانومی برای تقویم تک برگ بک گراند باید چه سایزی باشه تا تمام ماهها رو بشه توش قرار داد....یعنی این بک گراندها رو باید سایزش رو تغییر بدیم برای تک سایز؟ - اگه تقویم تک برگ درست کردید میشه آموزششو بزارین....ممنون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
9 اردیبهشت 92 1:02
ممنون عزیزم چه کمک بزرگی بهمون کردید
براتون بهترین دعاهارو می کنم عزیزم سلامت وشاد وسربلند باشید در کنار خانواده
کیانا جون رو ببوسید


خواهش ميكنم عزيزم سلامت باشيد
الهام
6 اسفند 92 12:39
سلام دوست عزیزم ممنونم از مطالب مفیدتون مایلم با شما تبادل لینک داشته باشم مرسی به منم سر بزنید
مامی کیانا
پاسخ
حتما عزيزم ممنون