کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

زنگ نقاشي

1391/12/9 9:27
نویسنده : مامی کیانا
734 بازدید
اشتراک گذاری

 

كيانا : مامان بيا تو اتاقم با هم نقاشي بكشيم.

تو رو صندلي صورتي بشين من رو نارنجيه. نه نه تو رو نارنجيه بشين من رو صورتيه.

 بيا نقاشي

بذار يك صفحه سفيد پيداكنم(هر صفحه اي كه توش حتي يك خط كوچولو كشيده باشه از نظر كيانا ديگه قابل استفاده نيست)

پيداش كردم

 اينجا خوبه  نقاشي بكشم سفيده. مامان بگو چي بكشم؟؟

نقاش2

مامان: ميتوني مامانو بكشي؟

كيانا: اره مامان گلم. الان تو رو ميكشم منو نگاه كن!! بخند!!

نقاش

واي كه چه هنرمندانه منو به تصوير كشيدي قربون دستهاي كوچولو و مهربونت برم.

نقاش3

كيانا: مامان، باباكاوه ناراحت ميشه عكسشو نكشم .

اينم نقاشي كيانا از باباكاوه!!!

 باباكاوه

كيانا: مامان بگو وااااااي چه خوشگل كشيدي!!!!

 مامان: واي چه خوشگل كشيدي!!

 كيانا: نه بگو وااااااااااااااااااااااااااااااااي چه خوشگـــــــــــــــــــــــــل كشيـــــــــــــــــــــدي!!!!

مامان: نه بگو وااااااااااااااااااااااااااااااااي چه خوشگـــــــــــــــــــــــــل كشيـــــــــــــــــــــدي!!!!

كيانا : نگو     نه بگو وااااااااااااااااااااااااااااااااي چه خوشگـــــــــــــــــــــــــل كشيـــــــــــــــــــــدي!!!!

 بگو وااااااااااااااااااااااااااااااااي چه خوشگـــــــــــــــــــــــــل كشيـــــــــــــــــــــدي!!!!

مامان :نگو   نه بگو وااااااااااااااااااااااااااااااااي چه خوشگـــــــــــــــــــــــــل كشيـــــــــــــــــــــدي!!!!

 بگو وااااااااااااااااااااااااااااااااي چه خوشگـــــــــــــــــــــــــل كشيـــــــــــــــــــــدي!!!!

 

كيانا حسابي از دستم شاكيه واي كه چه مزه اي داره بعضي وقت ها سر به سرت ميزارم اون موقع خوردني تر ميشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملیکا
12 اسفند 91 0:05
کیانا خانم پیکاسو


بوس بوس
مامان آروین-مریم
12 اسفند 91 12:25
وااای چه نقاشی خوشگلی ..... کیناجون عزیز خاله عکس خودت رو هم نقاشی کن ببینیم ....... دوست دارم یه دنیا عاشقونه ....


حتما ايندفعه خودمو ميكشم ما هم يه دنيا شما رو عاشقيم
مامان نیایش
12 اسفند 91 20:05
عزیز دلم چه قدر قشنگ کشیدی آفرین چه اتاق خوشگل یچه میز خوشگلی به به کلی هم از دیدن روی ماهت کیف کردم
راستیمامانی اون آخر پستت رو به شدت تجربه کردم و میکنم همیشه کشته من ونیایشی که هر چی میگه عینا باید بگم بدون پس و پیش


خواهش ميكنم قابل نيايش جونو نداره ما هم از كامنت هاي شما سرشار از انرژي مثبت ميشيم

اره خوندم تو يكي از پستهاتون. امان از دست شماوروجك ها ...
اما اين دفعه من يخورده سربه سرش گذاشتم ولي كم نياورد كلي خنديديم!!!
مامان یسنا
12 اسفند 91 22:12
نقاش کوچولوی مهریون وایییییییییییییییی چه خوشگللللللللل کشیدی


نگاهتون قشنگه ممنون كه به ما سر زديد
مام پارسا
20 اسفند 91 18:21
ای جووووووووووونم که هم به فکر دل مامانی هستی و هم به فکر دل بابایی
خییییییلی خوشگل شد نقاشیهات جیگرم


آره دیگه دختر مامانه مثل مامان جونش دلش نمیخواد دل کسیو بشکونه هوای هر دومونو داره