کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

تداركات قبل از تولد

1392/1/28 13:28
نویسنده : مامی کیانا
2,891 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقريبا يك ماه قبل از تولد من و كيانا جونم رفتيم براي خريد پارچه واسه لباس تولدكيانا.

به انتخاب خود كيانا جون رنگ قرمز براي لباسش تصويب شد پارچه و تور رو خريدم و همون شب شروع كردم.

پايان كار در ادامه مطلب....

 

پيراهن

پيرهن

تل

البته گل سر هم براش درست كردم كه فعلا گم شده و عكسي ازش در دست نيست.

واسه جورابش هم هرچقدر دنبال قرمز گشتم پيدا نكردم مامان پرستش جون راهنماييم كردند و گفتند ميتونم از پاپيون استفاده كنم ممنون دوست خوبم من هم همين كارو كردم.

براي تزيينات هم از خواهرزاده عزيزم ريحانه جون كمك گرفتم هم تو خريد وسايل هم درست كردن و يك شب اومد خونمون با هم تمومش كرديم.

نتيجه كار:

با مقوا و كاغذكشي تا تونستيم گل و كفشدوزك درست كرديم .

تزيينات

تزيينات

كلاه

كلاه ها رو هم سليقه اي درست كرديم هر كدوم يك مدل از مدلهاي ديگش عكس ندارم متاسفانه!!

بوقي

بوق

تبريك

خوش آْمدگويي

جايگاه كياناجون

ن

تزيين بادكنكي و كمك باباكاوه واسه باد كردنشون كه خيلي سخت بود و كلي بادكنك تركيد از همه سخت تر مدل پيچ پيچيش بود كه تقريبا نصفشو تركونديم!!!!

بادكنك

سقف

ت

و سفره هفت سين كنار همه تزيينات يك صفاي ديگه به مهمونيمون دادهورا

7سين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نیایش
28 فروردین 92 14:04
واااااااااااااااااای چه قدر عالی چه قدر قشنگ کلی لذت بردم از این همه هنر دست آفرین به مامانی خوش ذوق وهنرمند تولدت مبارک گل پونه دختر ناز و یکی یه دونه سالم باشی همیشه و لبات خندون


ممنون دوست گلم ممنون از نگاه مهربونتون
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
29 فروردین 92 1:10
خسته نباشی لباس کیانا جون عالـــــــــــی بود منتظر روز جشنیم و ادامه عکسها


حتما ممنون از نگاه قشنگتون شما لطف داريد
مام پارسا
29 فروردین 92 11:03
باباااااااااااااااااااااا دوست هنرمندم...اییییییییییییییییییییییییییول...مرحبا
البته واسه من که می شناختمت و از هنر هات خبر داشتم چیز عجیبی نبود ولی بازم گل کاشتی...محشر بود تزیینات و مخصوصاً لباس گل دخملی


دوست خوبم چه كنيم ديگه تنها كاري بود كه از دستمون برميومد اگه واسه يكي يدونه دخترت نكني واسه كي بكني
حيف كه نبودي جات خيلي خيلي خالي بود
مام پارسا
29 فروردین 92 11:03
کارت عااااااااااااااااااالی بود...حرف نداری...یدونه ایییییییییییییی


اي بابا مارو خجالت نديد به خدا دارم آب ميشم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
31 فروردین 92 0:29
آفرین به مامان هنرمند همه چی عالی عالیه من عاشق ست قرمز و مشکیم من میخوام تابستان برای پرستش لباس عروس درست کنم پایین دامنش رو چطوری درست کردین فرفری شده ؟


خواهش ميكنم خانومي به پاي هنرهاي شما كه نميرسه چه كار خوبي ميام وبتون توضيح ميدم
رضوان مامان رادین
31 فروردین 92 12:20
وای چه لباس خوشگلی....چه مامان هنرمندی!!!!!!کیانا جون تو این پیرهن چقدر ناز و خوردنی میشه


چشمهاتون قشنگ ميبينه همه مامانها هنرمندن اگه فقط يه كمي حوصله كنند تمومه!!
مامان کیانا
31 فروردین 92 13:46
لباس کیانا خیلی خیلی خیلی زیبا بود ، باریک الله مامان هنرمند . من هم خیاطی بلدم ولی نه در این حد که همچین لباسی درست کنم ، دستت درد نکنه .




اگه خياطي بلدي خيلي آسونه كاري نداره عزيزم


الهه مامان یسنا
31 فروردین 92 15:15
چه سلیقه ای به به همه چیز زیبا شده. لباس دخترمون هم خیلی خوشگله حتما تو تنش معرکه بوده


عزيييييزم مرسي
محبوبه مامان الینا
1 اردیبهشت 92 9:45
چه مامان هنرمندی لباس خیلی خوشگلهو چه جالب که تزئینات هم خودتون انجام دادید منتظر عکسهای کیاناجون تو لباس پرنسسی هستیم


ممنون عزيزم
مامان آروین (مریم)
1 اردیبهشت 92 16:46
وااای خدای من همه چی قشنگه ................ چه تولدی بشه این تولد عروسک جون ..........


ممنون عزيزم
مامان شیدا
2 اردیبهشت 92 2:08
,واااایچقدر زیبا خسته نباشی مامان هنرمند


ممنون مهربونم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 10:10
عااااااااااااااالی


ممنون عزيزم
امیر علی پسر اژدها سوار
3 اردیبهشت 92 19:57
وااااااااااااااااای چقدر همه چی قشنگه کیف کردم مخصوصا لباس دخملی


ممنون عزيزم