کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

مسابقه وبلاگی

1392/3/8 10:37
نویسنده : مامی کیانا
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

 

از طرف دوست گلم زهره جون به این مسابقه وبلاگی دعوت شدم و خیلی سریع و بدون معطلی میریم تا جوابها رو بخونیم ...قلب


1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟  گوشی زنگ بخوره و خبر فوت عزیزی رو بشنوم(بخاطر خاطره بدی که تو ذهنم هست)ناراحت 



2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟ نامرئی..... جدا..... یعنی میتونم از در و دیوار رد شدم این صحنه رو تو خیلی از فیلم ها و سریالها دیدم میخوام تجربه ش کنم


3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ برسم به بهشت فرشته



4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ پلنگ



5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ عاشق ای کی یو سان بودم ماچ

 

 ای کی یو سان

 



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ فسنجون - کوفتهچشمک



٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ سکوت - گرگرفتگی صورت و گوش !عصبانیعصبانیعصبانی



٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ اگر یک مرغ دریایی خسته داشتم بهش اورانیوم میدادم تا سرحال شهنیشخند



9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

 

 تو از هر در که بازآیی بدین خوبی و زیبایی// دری باشد که از رحمت به روی خلق بگشایی (سعدی شیرازی)

                                                       ...........

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند  //   تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی (مولانا)



10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟ روز عروسی کیاناقلب



11- چه رنگی هستی و چرا ؟ فکر کنم سبزم 



12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ اصلا واسه زندگی هیچ کشوری غیر ایران و هیچ شهری جز ساری نمیتونم . ولی واسه مسافرت خیلی دوست دارم مصر برم و اهرام ثلاثه رو از نزدیک ببینممژه



13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ گوشیم الآن در دسترسم نیست؛ولی اس ام اس های تبریک تولد و روز زن رو که از دوستان میگیرم خیلی خوشحالم میکنه



14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ فقط 3 نفر؟کمه!!! آخه ما خیلی پرجمعیتیم واسه اینکه کسی ناراحت نشه و دلش نشکنه کل خانواده



15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ گناه



16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ یه دوست دوره دبیرستان معصومه طهماسبی مژه



17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟یکی یدونه، گل گلدونه, چراغ خونه؛کیانا جونهچشمک

خیلی طولانی شد؟آره؟


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ توت فرنگیخوشمزه



19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زوداشکم درمیاد، اعتمادبنفس کم، زودرنج!زبان

 

20- کاشکی ... خداوند نگاهش را از ما نگیردچشم

 

 

 

niniweblog.com 

 

با تشکر از دوست خوبم مامان نیایش گلقلب

 

دعوتی های من به این بازی

 

                               

مامان پارسا قشنگترین هدیه خدا

 

مامان ملیکا جون

 

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

رضوان مامان رادین
8 خرداد 92 11:58
چه مسابقه با نمکیراستی اسم وبلاگتون جزو مبلاگهای پر بازدید امروز بود


اره خودم هم صبح دیدم تعجب کردم
فکر کنم اشتباه شده آخه 1000 نفر آدم از سایت آدم دیدن کنن ولی دریغ از یک نظر
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 خرداد 92 16:43
ممنون از دعوتتون در اولین فرصت حتما


ما بیصبرانه منتظر جوابهاتون هستیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 خرداد 92 1:09
منم اینقدر بدم میاد اونایی که خوانندگان خاموش ِ وبلاگ هستن.

===================

وای عزیزم، چقدر خوبه که به این بازی دعوت شدی و نوشتی... شما هم بعضی قسمت ها رو پیچوندی هااا ... ای کلک ...

وااااااااا

کل خانواده رو دعوت می کردین ... ؟!!!!!

===================

اهرام مصر چقدر بامزه بود ...

===================

واااای واییی ... من از ای کیو سان متنفر بودم و همیشه فکر میکردم این برنامه مخصوصا پسرهاست ...

===================

ولی خداییش جمله سازیتون حرف نداشت



اره دیروز 2027 نفر بازدید کننده داشتم یخورده غیرطبیعی بود اگه 10 درصد این بازدیدکننده ها هم یه نظر میذاشتن حداقل 20تا نظر داشتم ولی فقط 2 نفر از اون 2027 نفر واسم نظر گذاشتی که یکیش شما بودی!!!!
شما فکر میکنی پیچوندم.... آره شاید!!!!
واقعا از ای کی یوسان بدت میومد من همیشه منتظر بودم ببینم چه راه حل هوشمندانه ای واسه مشکلا پیدا میکنه... یعنی من روحیه م پسرونه بود!!!!
جمله سازیو داشتی... به کسی نگو... از ای کی یوسان کمک گرفتم!!!
محبوبه مامان الینا
9 خرداد 92 8:47
عزیزم روز عروسی کیانا
ااااااااای جااااااااااان


وای خیلی دلم میخواد اون روزو ببینم
مام پارسا
9 خرداد 92 12:19
سلام عزیییییییییزم
چقدر جوابهات با مزه بود راست میگی منم دلم می خواد روز عروسی پارسا رو ببینم..تا هم بدونم با کی ازدواج می کنه..هم ببینم خودش چه شکلی میشه ...و هم بدونم خودم چقدر پیر میشم



آره خیلی باحاله
مام پارسا
9 خرداد 92 12:21
مونا جونم من فعلا کامپیوترم یه کم مشکل دار شده...سر فرصت حتما پست این مسابقه رو میذارم.....حالا هم دارم با موبایل برات نظر میذارم
ممنون که ما رو به این مسابقه دعوت کردی



منتظرم پس زودتر سیستمت رو درست کن
مامان آروین (مریم)
9 خرداد 92 14:22
وای چه مسابقه خوبی
ایشالا همه پدر و مادرها عروسی بچه هاشون رو ببینند .......


ایشالا
majid
9 خرداد 92 15:23
سلام اگه مايل به تبادل لينكي منو با عنوان .• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •. بلينك و خبرم كن و بگو با چه اسمي بلينكمت. موفق باشي
مامان ملیکا
11 خرداد 92 17:36
سلام عزیزم ممنونیم که ما رو دعوت کردید در اسرع وقت جوابهام رو میذارم
mre-73
12 خرداد 92 21:57
سلام. وبلاگتون جالبه. ميخواستم لينكتون كنم. با چه نامي ميخواهيد لينكتان كنم؟ همين الان بهم بگيد تا لينكتان كنم. منتظرم بياييد و بهم بگيد... راستي اگه شما هم مايل بوديد منو با نام اشعار و سخنان زيبا لينك كنيد. مرسي منتظرم.
مامان ملیکا
13 خرداد 92 10:20
اصولا کسی که دست به قلمش خوبه و مینویسه دارای اعتماد به نفس بالاییه
چون نوشتن جسارت زیادی میخواد گلم...
این یکی رو نمیقبولم چون به نظرم اعتماد به نفست بالاست
ای ول غیرت ساروی..



مرسی از اینکه اعتمادبنفسم رو بالا بردی
خدا کنه همینطوری باشه
آره دیگه یک ساروی همیشه یک ساروی میمونه!!!
مامان نیایش
15 خرداد 92 15:37
عزیزم ممنونم که دعتوم رو قبول کردی و ببخش که نتونستم زود تر بیام دوست خوبم خیلی جالب و قشنگ نوشته بودی آفرین


خواهش میکنم
ممنون دوست خوبم
مامان فتانه
18 خرداد 92 14:29
ما اپ کردیم خوشحال میشیم بیاین


حتما عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 خرداد 92 0:02
یه خصوصی داری


حتما
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:17
اعتماد به نفست خیلی خوبه مرحبا
آپم


جدا ممنون عزيزم
محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 7:55
منتظر آپیم


ما اومديم
مامان آینده یه فسقلی
25 خرداد 92 16:31
رمز جدید در خصوصی منتظر شماست