کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

دارم میرم به تهران

1390/7/8 12:36
نویسنده : مامی کیانا
1,987 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Welcome

 

ناز من بهار مياد
گل به سبزه زار مياد
واميشن جوونه ها
دلم پر از بهونه ها
بعد اون جدايي ها


مامانی به من گفت که بيا

بابایی به من گفت که بيا


اي بهار اي آسمون
دارم میرم به خونمون
داد ميزنم اي جان اي جان اي جان
دارم ميرم به تهران
دارم ميرم به تهران

به هواي يار ميرم
واي که چه بيقرار ميرم
به خدا عاشقم و به عشق اون ديار ميرم
واسه بوي کوچمون تنگه دلم تنگه دلم
واسه محلمون تنگه دلم تنگه دلم

ميدونم از پنجره چقدر قشنگه منظره
دوباره زنده ميشه برام هزار تا خاطره
من و يار مست بهار دست به دست تو کوچه ها
ياد اون روزها به خير که يادشون قشنگتره

اي بهار اي آسمون
دارم میرم به خونمون
داد ميزنم اي جان اي جان اي جان
دارم ميرم به تهران
دارم ميرم به تهران

این شعرو به مناسبت مسافرت چند روزمون به تهران نوشتم. مشغله باباجون تابستون خیلی زیاد بود و نشد که بریم تهران و دیگه کم کم همه داشتند از نرفتنمون به تهران ناراحت میشدند حالا یک فرصتی پیش اومده تا بریم پیش مامانی و بابایی و عمو جون که دارن لحظه شماری میکنن این وروجک بیاد و به قول مامانی چراغ خونشون رو روشن کنه و حسابی گردوخاک بلندکنه.

مطمئنم که کیانا اونجاخیلی خیلی بهش خوش میگذره آخه کیانا اولین و تنهاترین نوه از طرف باباکاوه و اینطوریاست که نازش حسابی خریدار داره. خدا به داد من برسه www.smilehaa.orgوای که دیگه این دختر لوس قابل کنترل نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ایلیا
9 مهر 90 19:35
تهران خوش بگذره خاله.همیشه به مسافرت و مهمونی عزیزم.


قربونت بوس بوس
صبا
11 مهر 90 16:51
سلام عزيزم خيلي وقت بود نيومدم پيش كياناجون. خيلي ناز شده كيانا بوس بوس تا كي ميموني؟ حتما اومدي بيا پيشم خوشحال ميشم
من تا اخر هفته مسافرتم اگه تهران موندي بيا پيشم


سلام اتفاقا منم خیلی منتظر کامنتت بودم ما تا 5شنبه هستیم مرسی عزیزم
مامان نیایش
12 مهر 90 15:42
فکر کنم هنوز برنگشتین ان شا الله خوش باشید اومدی پیش ما هم بیا


اومدم ختما زودی میام ببینمتون
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:30
همیشه به مسافرت اون هم از نوع دید و بازدید عزیزان خوش بگذره
مامان پریا
14 مهر 90 21:46
انشاالله به سلامتی و خوشی حسابی خوش بگذرون
مامان پریا
15 مهر 90 12:02
دختر ناز کوچک روز کودک مبارک لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت
مامان پریا
15 مهر 90 12:02
__________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.o? ? .****** ……O ? * *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° مادر یعنی=عشق مادر یعنی=زندگی مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی مادر یعنی=نوازش مادر یعنی=شمع مادر یعنی=سکوت مادر یعنی=پروانه مادر یعنی=...
نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 0:14
کاش من یک بچه آهو می شدم می دویدم روز و شب در دشتها توی کوه و دشت و صحرا روز و شب می دویدم تا که می دیدم تو را بهترین شاد باش ها تقدیم به شما ، بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع)
مامان پریا
16 مهر 90 15:15
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد