کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

غيبت موجه!!!

1391/12/1 10:05
نویسنده : مامی کیانا
549 بازدید
اشتراک گذاری

بيب بيب

خيلي وقت بود با كيانا از صبح تا شب تو خونه نبوديم يعني از وقتي كيانا جون مهد ميره صبح ها با هم نيستيم.

چند شب پيش كيانا جون تب كرد و كم كم متوجه دونه هاي قرمز روي گونه ها و صورتش شدم فرداش هم رفتيم پيش آقاي دكتر و بعد از معاينه گفت كه كيانا جون سرخك گرفته براي اطمينان بيشتر  آزمايش هم نوشت.

حالا چند روزيه كه من و كيانا با هم خونه نشين شديم. با قبل از مهدش تفاوت چشم گيري داره. يادم مياد وقتي با هم بوديم همش به پاي من چسبيده بود و بهونه ميگرفت ولي حالا خودش ميشينه نقاشي ميكشه،به قول خودش مهدكودك بازي ميكنه، جاي دوستاي مهدش نقش بازي ميكنه در يك زمان هم خانم مربيه، هم آرمينه هم ثنا هم مهيا و اون وسط ها ديگه نقش خودش يادش ميره.

3 روز تب داشت و وقتي تب ميكرد خيلي بيحال بود الهي قربونش برم به هركي زنگ ميزد از احوالات خودش ميگفت: من مريض شدم تب دارم صورتم قرمز شده!!

امروز خدا رو شكر تب نداشت ولي مهد نفرستادمش فعلا پيش عزيزجونه.

اين چند روز همش فكر و ذكرش مهدكودكه نذاشت چسب جاي سوزنشو بكنم و ميگه باشه برم به آرام جون (مربي)نشون بدم. 

جوجوي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
1 اسفند 91 10:55
آخی خدا بد نده بلا به دور میبوسم این گل دخترو
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 11:06
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
1 اسفند 91 11:30
قابل شما رو نداره این لباس رو برای سیسمونی ستایش جون خریده بودم تازه امسال اندازش شده قابل شما رو نداره اهواز از این چیزا زیاده نه نزدیک بندره شما ساکن کدوم شهر هستید ؟
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
1 اسفند 91 11:47
خوشبحالتون جای خوبی هستی همیشه دریا رو می بینید ما هم یه دوست جدید پیدا کردیم آدرسشو میدم اگه دوست داشتین لینکشون کنین اونها هم بهشهر هستند جز مازندران هستش دیگه ؟
http://www.melikadeter.niniweblog.com/ ملیکا جون


عزيزم مليكا جون از دوستاهي ماست مدتي هست كه با هم آشنا شديم ممنون گلم
مامان نیایش
1 اسفند 91 12:08
سلام عزیزم ممنونم از محبتت و حضور گرمت
الهی این گل خوشگل و نازم همیشه سالم باشه چه قدر ناز شده ما شاالله برا شاسپند دود کن حتما مامانی


ايشالا هميشه عزيزانمون كنارمون سالم باشند و شاد چشم خاله جون حتما
مامان ملیکا
1 اسفند 91 20:05
خدا بد نده کیانا جون
اوف شدی خاله؟
بوس


اره خاله جون اما حالا خوب شدم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 اسفند 91 20:29
ااای وای بلا به دور عزیزم امیدوارم الان خوب خوب باشی


اره عزیزم امروز کیانا خوب خوب شده
مام پارسا
2 اسفند 91 16:04
اللللللللللللللهی فدات بشم که اوف شده بودی جیگرم
حالا بهتر شدی خاله؟
دیدم مامانی پیداش نبود پس مریض شده بود خوشگلمون
خدا رو شکر که حالا بهتری


اره عزيزم ما همينجوري از سر تنبلي و بي حوصلگي غيبت نميكنيم ما دليـــــل موجه داريم
اره خداروشكر خوب شد امروز هم فرستادمش مهد
مامان آروین-مریم
2 اسفند 91 16:24
ای وای عزیزم ، خیلی ناراحت شدم که مریض شدی .......... الان چطوری بهتری گلم ؟ مهد میری ؟ ...... خودت خوشگل و ناز شدی تو این لباس خوشگل هم نازتر شدی .... شدی مثل فرشته ها ............ قربونت ....


اره از امروز فرستادمش مهد آخه خيلي دلتنگ مهدش شده بود و مربياش هم زنگ ميزدن كه كيانا جونو بيار دلمون تنگ شده واسش
چشماتون ناز ميبينه قربون نگاهتون