کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

آقدا قدا!!!!

1390/5/10 14:21
نویسنده : مامی کیانا
481 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام از شیرین کاری های گوگولی مامان براتون بگم.

 

تازگی ها وقتی مهمون میاد خونمون کیانا جون سریع عکسهاشو که روی دیواره، دونه به دونه نشون همه میده و با زبون خودش شروع میکنه به تعریف کردن مثلاً میگه: نی نیه، آخه، آقدا قدا. هر صبح هم که از خواب بیدار میشه یک دور عکساشو میبینه و آقدا قداشون میکنه.

این دخملی ما علاوه براینکه عاشق آب بازیه، آب خوردن هم خیلی دوست داره. همیشه لیوانش دستشه و جلوی در یخچال وایستاده و پشت سرهم بدون لحظه ای توقف میگه: آب بریز، آب بریز،آب بریز ... اونقدر میگه تا واسش آب بریزم. گاهی اوقات شاید بالای 20 مرتبه این جمله رو تکرار میکنه. کلاً در تکرار پشت سرهم کلمات ید طولایی داره. مثلاً هر وقت از من چیزی میخواد پشت سرهم میگه: مامان، مامانی ، مامی ... صدا میزنه تا جوابشو با بله،جونم، جان مامانی بدم. عاشق این مدل صدا زدنشم و گاهی اوقات برای اینکه بیشتر تکرار کنه جوابشو نمیدم.

niniweblog.com

خودش هم میدونه که من از این کارش خوشم میاد حتی بعد از اینکه جوابش رو هم میدم به این کارش ادامه میده و با صدای ناز نازیه مخملیش دوباره صدام میکنه اونوقته که دیگه مامانی دلش قیلی ویلی میره و محکم جوجوشو بغل میکنه و یک بوس حسابی از لپهاش میگیره کیانا هم از خنده ریسه میره.

niniweblog.com

 هر وقت هم میخوام دست و صورتشو توی ظرفشویی بشورم حتماً باید با روش خودش یک دل سیر آب بخوره. سرشو میزاره زیر شیر آب یک طوری که کل صورتشو خیس کنه و بعدش قلپ قلپ آب میخوره موقع آب خوردن حواسش هست که با دستاش هم میتونه آب رو اینورو اونور بپاشه خلاصه یک آب بازی کوچولو واسه خودش راه میندازه. لباسهاش هم خیس میکنه و مجبور میشم تا لباساشو عوض کنم وقتی هم لباسهاشو در میارم از دستم فرار میکنه من هم لباس به دست دنبالش میکنم اون هم از سر ذوق کلی جیغ و داد به راه میندازه تا بالاخره لباسشو تنش کنم.

یکی دیگه از علاقه مندیهای کیانا یخچال و فریزه. آره یخچال!! تو این زمینه هم به باباش رفته فکر کنم یخورده که بزرگتر شه و زورش برسه در یخچالو باز کنه،عین باباش ساعتها جلوی در یخچال وایسته و عین تلویزیون به تماشای وسایل توی یخچال و ناخنک زدن به اونها مشغول بشه.

niniweblog.com

خلاصه اینکه خدانکنه در یخچال باز بشه هر جا که هست زودی خودشو به آشپزخونه میرسونه با اینکه سعی میکنم تا اونجا که ممکنه در یخچالو کم باز کنم ولی کیانا با تلاش هر چه تمام تر خودشو از بین در یخچال و پاهای من، زورکی تو یخچال جا میکنه بعدش هم از توی طبقات یک چیزی معمولاً قطره آهن و مولتی ویتامین و یا بسته های کافی میکس که دم دسته رو برمیداره و فرار میکنه. اگر هم در فریزر باز بشه سریع یک بسته سبزی یا گوشت یخ زده رو میگیره و شروع میکنه به گاز زدن.

niniweblog.com

خلاصه که همیشه عین کارتون تام و جری من دارم دنبال کیانا میدوم آخرش هم اونوروجک برنده میشه

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)