کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

غیبت موجه!!!

1390/6/8 18:00
نویسنده : مامی کیانا
540 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام دوستان به خاطر غیبت چند روزه از همتون معذرت میخوام

راستشو بخواید این چند روز حسابی سرم شلوغ بود یا افطاری دعوت بودیم و یا مهمون داشتیم و شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز مشغول تدارکات افطار و پخت و پز بودم.

بالاخره افطاری ها هم تموم شد و تا پایان این ماه عزیز چیزی نمونده همیشه آدم از تموم شدن مهمونی ها دلش میگیره ولی اینبار مهمونی خدا هم داره تموم میشه، میدونم همتون دوباره دلتون واسه سفره افطاری و سحری و حال و هوای این شبها و روزها تنگ میشه. دعا کنید و از خدا بخواهید به ما توفیق بده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه خودمون رو توی ماه رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم و عمری بده تا سال دیگه ماه رمضان هم سر سفره افطار سالم و سلامت باشیم ودوباره از خدا بخواهیم تا برکت و رحمت این ماه عزیز رو تا سال دیگه توی زندگیهامون، دلهامون وسفره هامون به ما هدیه کنه.Orkut Scraps - Religious

توی این چند روز کیانا حسابی شاد بود چون تا دلتون بخواد دور و برش پر بود از بچه ها. دخترخاله ها، پسرخاله ها، دختر دایی و پسردایی ها خلاصه این روزها خواب و استراحت تعطیل بود از صبح زود که بیدار می شد تا اینکه مهمونی تموم شه بیدار بیدار بود و بازی و شیطنت بر قرار. اگه مهمونی بودیم موقع خداحافظی کردن از بچه ها کلی گریه میکرد تا اینکه تو راه خونه توی ماشین خوابش می برد. و اگه مهمون داشتیم هم واسه خودش مراسم خاصی داشت اولش جلوی در کلی خودشیرینی میکرد. از بغل این میرفت تو بغل اون یکی و با من و بابا بای بای میکرد بعدش هم که کم کم متوجه میشد که نه قرار نیست با مهمون ها بره گریه و زاری رو شروع می کردanimated gifs of babies- funny baby مهمون ها هم که دل نداشتن گریه های این دختر ناز نازی و تحمل کنن تصمیم میگرفتن تا پایین توی حیاط و کم کم توی کوچه کیانا رو ببرن آخر همه این برنامه ها گریه بود و بعدش لالا، اونم چه خوابی تا صبح تکون نمیخورد.

children holding hands playing game red rover animated gif

 از دیروز که مهمونی ها تموم شده حس میکنم کیانا واقعا تنهایی حوصله ش سر میره سعی میکنم جای خالی هم بازیهاشو براش پر کنم باهاش بازی میکنم قایم موشک، اتل متل، عروسک بازی ولی خیلی زود خسته میشم. بچه ها خیلی پر انرژی هستن و خیلی خوب با هم بازی میکنن حرف همدیگروهم بهتر میفهمن گاهی اوقات با هم دعواشون میشه ولی همون هم جزیی از بازیهاشونه.

این بود از داستان غیبت ما و نتوستم آپ شم. تو این چند روز نشد از کیانا عکس جدید بگیرم ولی جبران میکنم تعطیلات عید فطر حتما کلی عکس میگیرم. واستون میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پریا
8 شهریور 90 18:45
نماز و روزه هاتون قبول
عیدتون مبارک









مرسی خاله جونم
نازنین نرگس نفس مامان
15 شهریور 90 17:38
مامی کیانا جون خواستی غیبتت رو موجه کنی باش موجه خسته نباشی نماز و روزه هم قبول


نماز و روزه های شما هم قبول عیدتون مبارک