کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

از مهد آموختم (4)

1391/10/19 9:15
نویسنده : مامی کیانا
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ما اومديم با يك شعر جديد از كيانا خانوم

من مـــــــــــارم و من مـــــــــارمتعجبتعجب

جوجو بعد ار حموم

با ما باشيد

 

 

مـــــــــــــــــــــــــار

 من مارم و من مارم                از شيطنت بيزارم

سر به سرم نزاري                  حيووني بي آزارم

راه نميرم ميخزم                    تخم كوچيك ميزارم

به جاي پوشاك نو                  پوست كهنه ميندازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

...
19 دی 91 12:36
فداش بشم الهی خیلی ناز میخونه
مام پارسا
19 دی 91 22:09
به به ...به به...آفرین عزیز دلم
کلی حظ بردم
مونا جونم اسپند یادت نره برای جیگرمون بگیری هاااااااااااااااااا
روی ماهشو ببوس


باشه حتما عزيزم
پارساي گل من رو هم ببوسيد
مام پارسا
19 دی 91 22:10
عافیت باشی خوشگل و خوشبوی خاله


سلامت باشي گلم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 دی 91 8:30
قربون دخملی که انقدر باهوشه آفرین عشقم. منتظر شما هستیم مامانی


مرسي عزيزم ميام پيشتون
مامان آروین(مریم)
21 دی 91 12:39
آفرین کیانا خانم ، چه شعر قشنگی یاد گرفتی . جایزه من برا شما یه دست محکم .


ممنونم خاله جون
مرجان خاله ی ایلیا
21 دی 91 21:03
سلام مامان کیاناجون!اول ازهمه ممنونم که به منو ایلیا سر زدین!
دوم راجع به اون سوالی که مطرح کردم!من به جز وب ایلیا یه وب دیگه تو نی نی وبلاگ دارم حدود 7ماهی میشه!هروقت که پست معمولی میذارم جز دوستایی که هم لینک هستیم باهم کسی کامنت نمیذاره زیاد!
چندروزه پیش پست رمز دار اونجا گذاشتم که حاوی عکس بود!حتی توی پیغام رمزش هم نوشتم "ازاین به یعد هرپستی که حاوی عکس باشه رمز میشه با عرض پوزش از خواننده های خاموش"چون دوست ندارم کسی منو بشناسه
از اون به بعد چندتا کامنت منو ناراحت کرد!یکی اومده بود قسم داده بود که به من رمز بده!یکی بدون هیچ حرفی نوشته بود"منم رمز"درصورتی من هیچ آشنایی و صمیمتی باهاش نداشتم!یکی دیگه هم برام شماره گذاشته بود!که مرجان جون من همیشه خواننده ی خاموشم!رمزتو به این شماره برام اس کن!البته این کسایی که این سه تا کامنت رو گذاشت هیچکدومشون "مامان" نبودن!
بازم شما به من حق دلگیر شدن نمیدین؟
بگذریم دیگه تمام شد!
راستی من قرار بود این سوال رو از طریق اون یکی وبم مطرح کنم!اصلا" نمیدونم چطور یهو قاطی شد از طریق وب ایلیا مطرح شد!
به هرحال خوشحال شدم از آشنای با شما مامان مهربون!خا دخملی تونو براتون نگه داره!
خوشحال میشیم بازم یپشمون بیاین!


حتما من هم از آشناييتون خوشبختم و به اميد ديدارهاي دوباره
مامان نیایش
22 دی 91 15:08
ما شا الله هزار ما شاالله دختر با هوش مامانی اسپند یادت نره


ممنون عزيزم حتما
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 14:40
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید
دوستتون دارم


خوشحاليم ايشالا تو زندگيتون هميشه برنده باشيد
مامان آروین(مریم)
23 دی 91 16:38
عزیزم، خصوصی داری
ستایش مهربون ستایش خوش زبون
24 دی 91 10:30
سلام خوبید ماششششااالله به این دختر باهوش چه عکس و لبخند خوشکلی خدا حفظش کنه خیییلی دوست دارم به ما سر بزنید (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´» (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
مامان ملیکا
24 دی 91 14:43
آفرین به این خانم خانما
دختر من کلی شعر حفظه اما اصلا نمیتونم ظبطش کنم
یا متوجه میشه دارم ظبطش میکنم و اذیتم میکنه یا تیکه تیکه میخونه و کلی بینش فاصله میذاره...



الهي اره كيانا هم خيلي اذيت ميكنه شايد هر شعرو 10 بار ميخونه نصفه و وسطش حرف ميزنه تا آخرش اينطوري درمياد تازه با هزار وعده و وعيد


رضوان مامان رادین
25 دی 91 17:50
سلام گلم
ماشا.. کیانا جون خیلی نازه.خدا نگهش دارهق.
عزیزم خصوصی


ممنون عزيزم
مام پارسا
26 دی 91 11:55
ریحانه و داوود دختر خاله وپسر خاله ی کیانا
13 بهمن 91 22:43
جیگرم نازم عزیزم عسلم فدات بشم دوست دارم


قربونتون برم من و كيانا هم خيلي خيلي دوستون داريم بوس بوسسسسسسس هزارتا